Coa Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ikke hadde han noe særlig å skryte av heller Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 En stygg millionbil! Fordi du ikke har en. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Vel, hadde gjerne stjelt litt av skuldrene hans. Men brystet var jo ingenting i forhold til ditt, Coa. ^^ Endret 3. juni 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 En stygg millionbil! Fordi du ikke har en. Har du en da, siden du er så sterkt uenig. Å si at jeg kun synes den er stygg fordi jeg ikke har en er en veldig dum påstand. Hele poenget med å ha personlige meninger forsvinner. Q7 er stygg på lik linje som XC90, Jaguar XJ-serien, Koenigsegger og Volvo 240! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg HATER disse idiotene som sitter og flagger alle morsomme YouTube-videoer som "inappropriate". Alt løser seg jo hvis jeg logger inn. Ingen tolvåringer skjønner hvordan de lager en konto hos Google, det er jo så vanskelig at de må spørre han Far om hjelp... Eller var det motsatt? En annen ting som irriterer er at Youtub har skjønt at X og Y er samme person (meg). Følgelig maser den stadig om at jeg slår sammen disse to kontoene. ALDRI! Andre, som har gjort dette sier at hvis de slår sammen kontoene, så blir de logget ut av YouTube hvis de logger ut av Gmail. Det er liksom ikke grenser for hvor mye trykking man må gjennom før man får sett videoen. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vel, hadde gjerne stjelt litt av skuldrene hans. Men brystet var jo ingenting i forhold til ditt, Coa. ^^ :!: Greit nok, han hadde relativt store armer, men det var vel det. Har nok gått mye i triceps/biceps trening der, tydligvis ikke så mye annet. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 irriterer meg at tremeningen min og kompisen min som går på en annen skole får fri pga. streiken, men ikke vi!! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Irriterende med disse moderne TVene! Den gamle TVen hjemme er like gammel som meg. Den kunne bytte mellom kanalene på et kvart millisekund. Alle disse moderne drittgreiene med digital teknologi bruker flere sekunder før de klarer å åpne en annen kanal. I tillegg får jeg inn en masse drittkanaler som INGEN NOEN GANG SER PÅ, som bare gjør at jeg må trykke flere ganger for å veksle mellom NRK og Viasat 4. Hvem ser på DR1, BBC World, SVT1, VH1 og slik drit? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvem ser på DR1, BBC World, SVT1, VH1 og slik drit? Jeg. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 De kunne i hvert fall byttet ut Frikanalen med Discovery Science på Riks-TV. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 RiksTV du har? Du har ingenting å klage over, eg prøvde ein viasat mottakar med bestefaren min. FY FADER. tok minst 7 sekund før kanalen og infoen dukka opp, og om ein stoppa å blade i nokre millisekund måtte ein vente til lyd og bilde var kome før ein skifta igjen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Riks-TV på hytta LYSE hjemme. Lyse er ille, det. GUI fra nittitallet. Ingen fremgangssøyler som viser hvor lenge programmet har vart, så du må selv TENKE ved å sjekke klokkeslettet nå, og sammenlikne med klokkeslettet for programmet ditt. Ikke kan du trykke på noen knapp for å lese info om programmet som sendes heller. Neida. Du må trykke på den grønne knappen for å få en fullstendig programoversikt som selvsagt ikke er integrert med kanalvelgerfunksjonen. Jeg mener å huske at det virket slik før..? Det er i hvert fall tungvint nå, sammenliknet med Riks-TV. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tror det tar lang tid bare når du kjører det igjennom en annen box eller DVD-spiller, men vis du spiller det bare igjennom TVen går det fort. Vi har vanlig kabel-tv og når vi bruker(brukte) fjenkontrollen til tven for å bytte kanal gikk det fort. men siden den ble øderlagt måtte vi kjøre signalet igjennom dvd spilleren og da bruker den lang tid på å bytte kanal. (Hvis vi ikke kjører signalt igjennom dvd spilleren så må vi gå bort til tven for å endre kanal. Btw, det irriterer meg litt faktisk. At vi får ikke justert lyden med fjernkontrollen til dvd spilleren, så for å endre volumet må fi gå bort til tven -.- Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg ville kjøpt en universalfjernkontroll om jeg var deg. I hvert fall om det er en såpass kurant TV at den sannsynlig er støttet. Dritt-TVen som jeg fikk gratis av en onkel var delvis støttet. Mange funksjoner virket ikke, noen fungerte delvis. TVen havnet selvsagt på dynga så snart vi fikk Riks-TV. Universalfjernkontrollen klarte nemlig ikke å påkalle SCART-gudene, så TVen kunne ikke vise noe annet enn coax-signaler. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (...)stygg (...) Volvo 240! ENDELIG! En som har skjønt det (Syns at Volvo generelt er stygge ) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Volvo 240 må jo være den styggeste bilen som er laget. Ikke bare ser den stygg ut, men du blir også momentant stemplet som en barnslig- og hebefil-alkoholiker. Grei førstebil, men fy flate så stygg! 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ikke grei førstebil i det hele tatt. Den drikker mer enn Barney Gumble! De penga du sparer på å kjøpe billig bil går rett i dass første gang du fyller tanken. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Ja, og stygger blir dem når... Trenger jeg si mer? Jeg er fornøyd med Saaben min jeg Saab 900 FTW! EDIT: Mulig noen av dere syns at den også er stygg Endret 3. juni 2010 av 900i Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 BMW E30 ftw! On-topic: Irriterer meg at vi ikke gjør en dritt på skolen! Vi er der bare for å fylle ut de antall skoledagene vi skal ha, og vi gjør ikke annet enn å spille volleyball.. Dette er jo selvfølgelig morsomt, men kunne like godt vært hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg