svelemoe Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Skulen sluttar 18. og E3 sluttar 17. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Streiken er over http://www.bt.no/na24/article576403.ece Vurderer å poste den der på facebook, men er redd jeg blir drept av hele lista mi. Post ivei Alle jeg kjenner i Bergen har visst sett den nå så får ikke lurt noen lenger :/ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Haha, jeg postet det på face. Tror en del ble litt sjokkert. Jeg også etter litt om og men. Ble avslørt på første kommentar, but still. Tror mange får sjokk før det går opp for dem. :!: Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Var en Carl Barks i dette bladet, måtte ha det! Irriterer meg over dagens Donald historier, makan til dårlig kvalitet Det er noen få som fremdeles lager kvalitet. Noel og William van Horn liker jeg godt ihvertfall. Og man kan ikke glemme Don Rosa. Han bruker en evighet på historiene sine, men de er nå grunn for jubel når de kommer ut. Men resten er stort sett søppel, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Don Rosa ER kvalitet. Ser jeg et Donald bland med Don Rosa så kjøper jeg det. Desverre så skjer det temmelig sjeldent. Spesielt Rosa-serier jeg ikke allerede har. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jøss, holder han på fortsatt? Husker han og Barks var favorittene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Vetta balla om han holder på, han er vel pensjonert, men kommer jo en Don Rosa-serie i året i Donald Bladene tror jeg. Gått en evighet siden sist jeg så en Don Roas-serie ivertfall Setter Rosa over Barks faktisk, Rosa har mer humor. Kan faktisk laugh out loud av Don Rosa. Endret 3. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Don Rosa har definitivt de beste Donald historiene, elsker McDuck skattejaktene. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Wow.. dagen har knapt begynt og allerede er den ødelagt. Våkna trøtt, lite lysten på frokost, glemte moben hjemme og får ikke bringet, og personer som visstnok ikke har hørt om pauser i samtaler gneldra i vei. Way to go... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Eksamen er 14.30. Så altfor seint, kommer til å vandre sjeleløst rundt intill jeg skal dra.. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 At mattemuntligen kommer til å gå til helvvvv Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fått anstrengelses utløsende astma. Irriterings. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 At mattemuntligen kommer til å gå til helvvvv Tverrfaglig muntlig eksamen gikk til helvvvv! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Irriterer meg at streiken gjorde slik at jeg ikke fikk tverrfaglig eksamen, oh wait... Endret 3. juni 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Irriterer meg at streiken gjorde slik at jeg ikke fikk tverrfaglig eksamen, oh wait... Du må vel uansett ha den. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Folk som ringer 50 ganger på 2 minutter. Tar jeg ikke telefonen er det fordi: 1. Jeg ikke vil ta telefonen (fordi jeg enten er opptatt, eller sover) 2. Fordi jeg ikke er der. Det holder med EN GANG FOR FAEN Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sammenligninger. Usakelige, dumme sammenligninger som undervurderer leseren/lytteren. Som f.eks pizzaesker, skolebusser og fotballbaner. Discovery og NG er ekstreme til å sammenligne. Visste dere at trykket på en jernbanskinne kan bli opptil to Keopspyramider???? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvor stort er trykket fra en keopspyramide? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 This: Han legger ut slike bilder på facebook nesten HVER DAG! Og skriver under: deilig (a) Blir hett der jeg er vett!! <333 Og har aldri sett han i noe annet en singlet Sjekk heller om han har heftelser på Q7n. what? Bilen i bakgrunnen vel! Er jo millionbil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg