Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en Carl Barks i dette bladet, måtte ha det! :D

Irriterer meg over dagens Donald historier, makan til dårlig kvalitet :thumbdown:

Det er noen få som fremdeles lager kvalitet. Noel og William van Horn liker jeg godt ihvertfall. Og man kan ikke glemme Don Rosa. Han bruker en evighet på historiene sine, men de er nå grunn for jubel når de kommer ut. :D

Men resten er stort sett søppel, ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Don Rosa ER kvalitet. Ser jeg et Donald bland med Don Rosa så kjøper jeg det. Desverre så skjer det temmelig sjeldent. Spesielt Rosa-serier jeg ikke allerede har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vetta balla om han holder på, han er vel pensjonert, men kommer jo en Don Rosa-serie i året i Donald Bladene tror jeg. Gått en evighet siden sist jeg så en Don Roas-serie ivertfall

Setter Rosa over Barks faktisk, Rosa har mer humor. Kan faktisk laugh out loud av Don Rosa.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Wow.. dagen har knapt begynt og allerede er den ødelagt. Våkna trøtt, lite lysten på frokost, glemte moben hjemme og får ikke bringet, og personer som visstnok ikke har hørt om pauser i samtaler gneldra i vei. Way to go...

Lenke til kommentar

Sammenligninger. Usakelige, dumme sammenligninger som undervurderer leseren/lytteren. Som f.eks pizzaesker, skolebusser og fotballbaner. Discovery og NG er ekstreme til å sammenligne. Visste dere at trykket på en jernbanskinne kan bli opptil to Keopspyramider???? :wallbash:

Lenke til kommentar

This:

post-196392-1275476961,9834_thumb.png

Han legger ut slike bilder på facebook nesten HVER DAG! Og skriver under:

deilig (a)
Blir hett der jeg er vett!! <333

Og har aldri sett han i noe annet en singlet

Sjekk heller om han har heftelser på Q7n.

what?

Bilen i bakgrunnen vel! Er jo millionbil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...