Latias Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvem er Lena? Hun som vant ESC. http://www.youtube.com/watch?v=8QSgNM9yNjo&feature=related Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 irriterer meg over folk som "tror" de bestemmer over meg!! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 ..ser folk fortsatt på Melodi Grand Prix? 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Alle idiotene som kommenterer nyhetssaker på nettavisen, NRK,TV2,DN og E24. Jeg tror det er de samme folkene med det samme jævla pisset hver jævla gang. Hvordan kan jeg bevise det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Alle idiotene som kommenterer nyhetssaker på nettavisen, NRK,TV2,DN og E24. Jeg tror det er de samme folkene med det samme jævla pisset hver jævla gang. Hvordan kan jeg bevise det? Ikke gå inn på ITavisen. Du har ikke godt av det! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Tven min har ikke vært brukt på nesten et halvt år nå, alt jeg trenger av nyheter/underholdning finner jeg på nett. Det lille jeg så av ESC så jeg forresten også på nett. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg bruker tv-en min. Til å spille xbox, se film og som ekstra skjerm til pc. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg har ikke skrudd på TVen på flere måneder, det var da jeg skulle se en dokumentar om innvandring. Det hender jeg setter meg ned i 5 minutter om noen andre i familien ser på noe interessant. Endret 2. juni 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hybelkameraten min stakk av med TVen sin, så jeg har ikke TV her for tiden. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) - Endret 7. juni 2010 av greygenic Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Oslo S. Fy f*** for et møkkasted. Politiet står og ser på at folk dealer narkotika. Jeg gikk forbi flere i dag som sto åpenlyst med pillebokser og sprøyter. Det er møkkete, bråkete og jævlig. Jeg klarer ikke å fatte hvorfor man ikke fikser opp stedet. Tenk så flott det kunne vært der. Nå er det redusert til et av de verste stedene i Oslo. Det er en skam at oslos paradegate skal ende ved et sånt sted. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Amen. Irriterende at ingen faktisk tar grep ved norges narkoproblem og rydder skikkelig opp. Samme faen hva de gjør, bare de gjør det skikkelig og ikke slik lappestruktur mange av norgesprosjektene sliter med. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Ditt uvitende fjols. Fotball er king. Javel javel, kan hende du synes det. Men det betyr ikke at de folkene på Viasat 4 skal få lov til å skryte åpenlyst om seg selv. Endret 2. juni 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 At man ikke kan skrive på wallen til folk på facebook, uten at det blir overdramatisert. Det er irriterende. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Mozilla Thunderbird Får ikke til å laste ned alle emailene mine. /help? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg