Pubé Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ut av skapet hver morgen Digg å ha 25" i skapet, tar den ofte med inne hit ved overnattingsbesøk Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Må jo bli dritvarmt inni det skapet!?! why? Innelukket? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Han liker det klamt med 25" sin Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er minst like irriterende med folk som absolutt MÅ ha kilder, selv på elementære påstander som alle kjenner. Jeg synes ikke det. Skal man komme med en påstand, så må man ha dekning for at den er sann. Om du ikke kan bevise for meg at det du sier er sant, er det i mine øyne løgn. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 blir ikke innestengt luft hvis det var det du tenkte på. Har en 10-20sm åpning i begge ender Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du har iallefall bil.. Min clutch har røket, og girkassa må av for å bytte, bilen ekke verdt det så blir ikke noe av det... Hvah? Hvem er det som har en bli hvor man må av med girkassa for å skifte clutch? Det fins faktisk biler hvor man ikke må ha av girkassa.... Dust. En på verkstedet der som hadde bytta på en vectra før hvor de ikke måtte ha av kassa.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Koffert *Slår seg selv i hodet med en spade* Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er minst like irriterende med folk som absolutt MÅ ha kilder, selv på elementære påstander som alle kjenner. Enig. Standard prosedyre er å forlange kilder på helt allmenkunskapelige ting når man selv går tom for argumenter.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har sola stekende på stua fra 07 til 17, og fra 17 til ut kvelden på soverommet og kjøkkenet. Eneste stedet jeg slipper det jævla lyset er på badet. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 At min dårlige selvtillitt nå skal følge meg i drømmene. I natt drømte jeg at noen her på forumet lagde en tråd om verdens styggeste mennesker, og mitt navn dukket opp hele tiden (mitt ekte navn da, ikke Jason) Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 At jeg våkner 3 timer etter skolen har begynt, fordi vekkerklokka ikke klarer å vekke meg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 At Alle skal kjøre midt i veien på små og smale veier her. Møter dem bil (meg) er det ingen tegn til intelligens fra dem og sette ned farten og legge seg mer til siden. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) At jeg våkner 3 timer etter skolen har begynt, fordi vekkerklokka ikke klarer å vekke meg Få deg en brannalarm Endret 2. juni 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Få deg en brannalarm Den der er ubrukelig. Dessuten så er den billigere hos Teknikmagasinet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) This: Han legger ut slike bilder på facebook nesten HVER DAG! Og skriver under: deilig (a) Blir hett der jeg er vett!! <333 Og har aldri sett han i noe annet en singlet Endret 2. juni 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Få deg en brannalarm Den der er ubrukelig. Dessuten så er den billigere hos Teknikmagasinet. Sonic bomb får vel dei fleste ut av senga. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Når folk er så sløve og ikke blinker i trafikken. 4 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Da jeg syklet hjem i går kveld møtte jeg ikke en eneste bil som blinket, og måtte stoppe mye unødvendig for å sikre meg selv mot å bli kvestet. 1 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Streik irriterer meg, men så gleder det meg litt også. Hmm. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 This: Han legger ut slike bilder på facebook nesten HVER DAG! Og skriver under: deilig (a) Blir hett der jeg er vett!! <333 Og har aldri sett han i noe annet en singlet Sjekk heller om han har heftelser på Q7n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg