Mannen med ljåen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Grrrrr. EU-kontroll og gammel bil. Blir sikkert dyrt i år også. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du har iallefall bil.. Min clutch har røket, og girkassa må av for å bytte, bilen ekke verdt det så blir ikke noe av det... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kjøp kvalitet. Kjøp fransk bil! Har hatt noen reparasjoner på den nå, men den har aldri svikta en kald vinterdag eller langs veien. Sist de hadde panseret oppe, streika varmeapparatet, uten at jeg har noe belegg for å påstå at det var dem som forårsaket det. Etter en kald og travel vinter, får jeg vel slå to fluer i en smekk. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Trøtt Du har vel lov å legge deg nå! Greier ikke legge meg tidlig, desverre. Utrolig dårlig vane. Hater "sitte oppe lenge uansett om du tenker at du skal legge deg tidlig" syndromet... Japp, samme her. En effektiv ting er å ta strømmen til routeren, og gjemme den i 1. etasje. Problemet da er at jeg ikke gidder å fikse det igjen før jeg faktisk må. Enig der, dritt lei å bytte hele tiden! Ikke nok med det. Youtube er frekk nok til å foreslå at jeg skal se den i HD.. Synd det ikke finnes gode alternativer.. Japp, og google pleier jo å høre på sine brukere, så det skjer nok noe snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 At jeg greier å søle vann på anttbordslampen min To ganger, en gang igår og en gang idag. Lampen gikk til helvete første gang, men allikevel. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sendingen er blitt feilsendt. Den er nå videresendt til riktig adressested Og jeg var HELT sikker på at den kom idag Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sommervarme er no drit når den focking sola skal stå på soveromsvinduet mitt å varme opp det rommet som jeg skal sove i... Jeg er syk og trenger mye hvile men ender bare opp med å bade i min egen svette.. satans idiot som designa dette huset med soverom mot sola! Jepp, så å si det eneste negative. Men i år er jeg ikke så fattig, så skal kjøpe et par store vifter å sette rundt senga Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 har to vifter En som blåser inn det ene vindu og en som blåser ut det andre eller motsatt. Det nermest senga blåser inn i skapen om natten https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=368705&view=findpost&p=15720326 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Må jo bli dritvarmt inni det skapet!?! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Må jo bli dritvarmt inni det skapet!?! why? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fryktlig irriterende med folk som ikke kan henvise til kilder når de kommer med en påstand. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fryktlig irriterende med folk som ikke kan henvise til kilder når de kommer med en påstand. Kan du komme med kilder på dette? 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg visste at den kom til å komme. Jeg henviser til tråden "Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*" på diskusjon.no (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=581597&pid=15737252&st=43420entry15737252) Post nummer 43437 (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=581597&st=43420&p=15737245entry15737245), datert 1/08/10 klokken 23:23, skrevet av Coa. Fornøyd? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) har to vifter En som blåser inn det ene vindu og en som blåser ut det andre eller motsatt. Det nermest senga blåser inn i skapen om natten https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=368705&view=findpost&p=15720326 Så du kommer ut av skapet hver morgen? Sommervarme er no drit når den focking sola skal stå på soveromsvinduet mitt å varme opp det rommet som jeg skal sove i... Jeg er syk og trenger mye hvile men ender bare opp med å bade i min egen svette.. satans idiot som designa dette huset med soverom mot sola! Jepp, så å si det eneste negative. Men i år er jeg ikke så fattig, så skal kjøpe et par store vifter å sette rundt senga Vifter ekke no greit når man er syk.. Blir bare verre i halsen.. Også er jeg overfølsom for lyd når jeg skal sove.. Endret 1. juni 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 har to vifter En som blåser inn det ene vindu og en som blåser ut det andre eller motsatt. Det nermest senga blåser inn i skapen om natten https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=368705&view=findpost&p=15720326 Så du kommer ut av skapet hver morgen? :!: Mulig jeg er trøtt, men jeg humret høyt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Likte spesielt kommentaren om 25" i skapet :!: Litt trøtt jeg også Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er minst like irriterende med folk som absolutt MÅ ha kilder, selv på elementære påstander som alle kjenner. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Enten basser/høytaler/tv/osv eller en kembo rumpedildo Meen jeg er trøtt og har barnslig humor så ikke hør på det jeg sier nå Endret 1. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du har iallefall bil.. Min clutch har røket, og girkassa må av for å bytte, bilen ekke verdt det så blir ikke noe av det... Hvah? Hvem er det som har en bli hvor man må av med girkassa for å skifte clutch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg