Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp kvalitet. Kjøp fransk bil! :new_woot:

Har hatt noen reparasjoner på den nå, men den har aldri svikta en kald vinterdag eller langs veien.

Sist de hadde panseret oppe, streika varmeapparatet, uten at jeg har noe belegg for å påstå at det var dem som forårsaket det.

Etter en kald og travel vinter, får jeg vel slå to fluer i en smekk.

Lenke til kommentar

Trøtt

Du har vel lov å legge deg nå! :)

Greier ikke legge meg tidlig, desverre. Utrolig dårlig vane. :hm:

Hater "sitte oppe lenge uansett om du tenker at du skal legge deg tidlig" syndromet...

Japp, samme her. En effektiv ting er å ta strømmen til routeren, og gjemme den i 1. etasje. Problemet da er at jeg ikke gidder å fikse det igjen før jeg faktisk må.

Enig der, dritt lei å bytte hele tiden!

Ikke nok med det. Youtube er frekk nok til å foreslå at jeg skal se den i HD.. Synd det ikke finnes gode alternativer..

Japp, og google pleier jo å høre på sine brukere, så det skjer nok noe snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

At jeg greier å søle vann på anttbordslampen min To ganger, en gang igår og en gang idag. :blush:

Lampen gikk til helvete første gang, men allikevel.

Lenke til kommentar

Sommervarme er no drit når den focking sola skal stå på soveromsvinduet mitt å varme opp det rommet som jeg skal sove i... Jeg er syk og trenger mye hvile men ender bare opp med å bade i min egen svette.. satans idiot som designa dette huset med soverom mot sola!

Jepp, så å si det eneste negative. Men i år er jeg ikke så fattig, så skal kjøpe et par store vifter å sette rundt senga :love:

Lenke til kommentar

har to vifter :love:

En som blåser inn det ene vindu og en som blåser ut det andre eller motsatt. Det nermest senga blåser inn i skapen om natten :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=368705&view=findpost&p=15720326

Så du kommer ut av skapet hver morgen?

Sommervarme er no drit når den focking sola skal stå på soveromsvinduet mitt å varme opp det rommet som jeg skal sove i... Jeg er syk og trenger mye hvile men ender bare opp med å bade i min egen svette.. satans idiot som designa dette huset med soverom mot sola!

Jepp, så å si det eneste negative. Men i år er jeg ikke så fattig, så skal kjøpe et par store vifter å sette rundt senga :love:

Vifter ekke no greit når man er syk.. Blir bare verre i halsen.. Også er jeg overfølsom for lyd når jeg skal sove..

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...