chokke Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Folk som ikke bekrefter mailer/meldinger . Ganske irriterende å ikke vite om motparten har sett mailen eller ikke, og om han har gjort det som står der. Må løpe rundt og sende flere mails bare for å finne ut at det er gjort.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg setter også pris på et svar tilbake når jeg har sendt en melding. Jeg er også en person som forventer at avtaler skal holdes. Pacta sunt servanda. Så da er det satans irriterende når avtaler ikke holdes. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sommervarme er no drit når den focking sola skal stå på soveromsvinduet mitt å varme opp det rommet som jeg skal sove i... Jeg er syk og trenger mye hvile men ender bare opp med å bade i min egen svette.. satans idiot som designa dette huset med soverom mot sola! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hater de stygge fotballreklamene som går på viasat for tiden... Kvalme drittsekker som tror de vet alt. 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ditt uvitende fjols. Fotball er king. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Youtube. Hvorfor kan jeg ikke sette at jeg alltid vil se 720p der det er mulig?! -I have a slow connection. Never play higher-quality video. -Always choose the best option for me, based on my player size. Er de to valgenej eg har, jeg vil ikke ha noen av de? Jeg vil alltid ha 720p.. Og jeg vil slå av at de autospiller uten å måtte ta et kurs i diverse drit. FUuuu Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ditt uvitende fjols. Fotball suger. Slik kan vi fortsette i det uendelege. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sommervarme er no drit når den focking sola skal stå på soveromsvinduet mitt å varme opp det rommet som jeg skal sove i... Jeg er syk og trenger mye hvile men ender bare opp med å bade i min egen svette.. satans idiot som designa dette huset med soverom mot sola! Aircondition og vifte FTW Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Puuuuh, er 25 grader her inne nå, og det er jo 8 om kvelden! Haha, dette kommer til å bli en syk varmt sommer! Tipper det vil oppnå varme rekorder! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Irriterer meg over dere jævler som koser dere i sommervarmen. 10 grader her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Irriterer meg på at Nordens Herligste har finalen i Orkdal, og derfor ''må'' jeg se på tåpeligheten. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeesus dere klager, sommervarme er jo digg, kjøre i bare tskjorten, ligge på stranden eller verandaen for den saks skyld.. Blir ikke bedre Endelig noen som forstår at varmt vær og sol er fantastisk! Det er DEILIG! Sykle til skolen i t-skjorte og shorts er bedre enn å sykle til skolen i boblebukse, boble jakke, lue, votter og støvler (Med pikkdekk) Ikke alle som har mulighet til det vettu, jeg for min del kan ikke kle av meg, jeg må være fullt påkledd hele tiden. Ikke rart jeg hater sommeren, nå blir det 3 mnd med helvete Why? Youtube. Hvorfor kan jeg ikke sette at jeg alltid vil se 720p der det er mulig?! -I have a slow connection. Never play higher-quality video. -Always choose the best option for me, based on my player size. Er de to valgenej eg har, jeg vil ikke ha noen av de? Jeg vil alltid ha 720p.. Og jeg vil slå av at de autospiller uten å måtte ta et kurs i diverse drit. FUuuu Enig der, dritt lei å bytte hele tiden! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Trøtt Du har vel lov å legge deg nå! Greier ikke legge meg tidlig, desverre. Utrolig dårlig vane. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Faen. Må ta tog til Helsingborg. Noen som har tenkt til å kjøre innom Helsingborg 5. juli? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hater "sitte oppe lenge uansett om du tenker at du skal legge deg tidlig" syndromet... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noen som har tenkt til å kjøre innom Helsingborg 5. juli? Ja, men det blir andre veien. Hvorfor må du dit? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ferie. Skulle egentlig kjøre dit selv, men bilen som jeg skulle låne brøt sammen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Enig der, dritt lei å bytte hele tiden! Ikke nok med det. Youtube er frekk nok til å foreslå at jeg skal se den i HD.. Synd det ikke finnes gode alternativer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg