Atald Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) @Enzyme X Hva behager, unge mann? Endret 1. juni 2010 av Atald Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vel, er bare det at jeg intenst hater sommervarmen. Kunne like så godt ligget i koma til oktober… Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Død over sommervarmen. Kan ikke ta røykepauser på jobb. Må handle grytidlig eller seint om kvelden. Kan ikke gå ut om dagen. Jippi dette skal bli kjekt. Endret 1. juni 2010 av Jason Something 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Umulig og få lyd på denne dritt maskinen. Prøvd alle drivere som finnes og det står at allt er i orden og fungerer. Forbanna rølp. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jaja, jeg skal ut i varmen og grille og slække nå. Gleder meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 At nettet mitt er ustabilt som FAEN, og jeg får ikke legge opp kabel til rommet mitt Jeg hadde ping på 1386 for noen dager siden, opplastning på 0,07 Mbps og nedlastnig på 0,01 Mbps Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kalte tannlegen min for en jævla raner pluss litt til og fikk beskjed om å gå forresten, hehe. Trodde han skulle ta det med et smil, men neida, han ble ordentlig fornærmet og ba meg sporenstreks forlate bygget. Et kristent fjols elns. Fant meg en ny og der var prisene likedan. Vi snakker 7-8000 for en ny tann her, det får meg faen så tsjernobyl-varm i toppen. Må visst ta rotfylling og annen dritt først osv, så jeg må gå i halve Juni uten tann. Kunne sette på stift, men det kosta mer en Glazer kjøpte United for, så det utgår greit. Ser kul ut når jeg drikker øl da, det skal sies. Jeg DØDE når jeg leste det der.. Haha! Det skal jeg og si til tannlegen. En liten skade på fortanna mi fra barndomstia, og det koster halve hånda for å bare pynte litt på den. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Eg blir rediredcted til tv2.no når eg går inn på youtube Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Eg blir rediredcted til tv2.no når eg går inn på youtube Sjekk %systemroot%/system32/drivers/etc/hosts Endret 1. juni 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Det pisser meg off at han Jump Jimmy (eller hva han nå heter) fra MGP få så sykt mye oppmerksomhet av norske aviser, særlig dagbladet. Jeg er DRIT LEI å se det. Er like lei av å lese om klyså Didrik. "Ingen ville feste med Didrik" BUU HUUU FUCKING HUU. Foresten så hater jeg hele MGP. Sattan for gigantisk sammling av dritt musikk! Jeg ble fysisk syk da jeg hørte sangen som vant... Endret 1. juni 2010 av AvidGamer 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det pisser meg off at han Jump Jimmy (eller hva han nå heter) fra MGP få så sykt mye oppmerksomhet av norske aviser, særlig dagbladet. Jeg er DRIT LEI å se det. Er like lei av å lese om klyså Didrik. "Ingen ville feste med Didrik" BUU HUUU FUCKING HUU. Foresten så hater jeg hele MGP. Sattan for gigantisk sammling av dritt musikk! Jeg ble fysisk syk da jeg hørte sangen som vant... MGP i år var epic. Utelukkende på grunn av det her: http://jupiter.kamfjord-it.no/~wheelman/Saxguy/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 MGP i år var epic. Utelukkende på grunn av det her: http://jupiter.kamfj...heelman/Saxguy/ 16000 personer har sett fyren saxe seg til evigheten! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg hører med en gang om en sang er fra MGP. Alle sangene er klin lik i utforming og melodikjenning. De kunne like godt spilt samme sang alle sammen. Eller den beste løsningen. Brenne hele MGP 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 MGP i år var epic. Utelukkende på grunn av det her: http://jupiter.kamfjord-it.no/~wheelman/Saxguy/ versjon med litt meir smooth overgang. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Han saksofon fyren er mitt nye idol! 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hahaha epic saxguy... Sommervarme irriterer... Kan faen ikke gå ut om dagen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeesus dere klager, sommervarme er jo digg, kjøre i bare tskjorten, ligge på stranden eller verandaen for den saks skyld.. Blir ikke bedre 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeesus dere klager, sommervarme er jo digg, kjøre i bare tskjorten, ligge på stranden eller verandaen for den saks skyld.. Blir ikke bedre Endelig noen som forstår at varmt vær og sol er fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Jeesus dere klager, sommervarme er jo digg, kjøre i bare tskjorten, ligge på stranden eller verandaen for den saks skyld.. Blir ikke bedre Ikke alle som har mulighet til det vettu, jeg for min del kan ikke kle av meg, jeg må være fullt påkledd hele tiden. Ikke rart jeg hater sommeren, nå blir det 3 mnd med helvete Endret 1. juni 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg