Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

At nettet mitt er ustabilt som FAEN, og jeg får ikke legge opp kabel til rommet mitt :realmad:

Jeg hadde ping på 1386 for noen dager siden, opplastning på 0,07 Mbps og nedlastnig på 0,01 Mbps :realmad:

Lenke til kommentar

Kalte tannlegen min for en jævla raner pluss litt til og fikk beskjed om å gå forresten, hehe. Trodde han skulle ta det med et smil, men neida, han ble ordentlig fornærmet og ba meg sporenstreks forlate bygget. Et kristent fjols elns. Fant meg en ny og der var prisene likedan. Vi snakker 7-8000 for en ny tann her, det får meg faen så tsjernobyl-varm i toppen. Må visst ta rotfylling og annen dritt først osv, så jeg må gå i halve Juni uten tann. Kunne sette på stift, men det kosta mer en Glazer kjøpte United for, så det utgår greit.

Ser kul ut når jeg drikker øl da, det skal sies.

Jeg DØDE når jeg leste det der.. Haha! Det skal jeg og si til tannlegen. En liten skade på fortanna mi fra barndomstia, og det koster halve hånda for å bare pynte litt på den.

Lenke til kommentar

Det pisser meg off at han Jump Jimmy (eller hva han nå heter) fra MGP få så sykt mye oppmerksomhet av norske aviser, særlig dagbladet.

Jeg er DRIT LEI å se det. Er like lei av å lese om klyså Didrik. "Ingen ville feste med Didrik" BUU HUUU FUCKING HUU.

Foresten så hater jeg hele MGP. Sattan for gigantisk sammling av dritt musikk! Jeg ble fysisk syk da jeg hørte sangen som vant...

Endret av AvidGamer
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det pisser meg off at han Jump Jimmy (eller hva han nå heter) fra MGP få så sykt mye oppmerksomhet av norske aviser, særlig dagbladet.

Jeg er DRIT LEI å se det. Er like lei av å lese om klyså Didrik. "Ingen ville feste med Didrik" BUU HUUU FUCKING HUU.

Foresten så hater jeg hele MGP. Sattan for gigantisk sammling av dritt musikk! Jeg ble fysisk syk da jeg hørte sangen som vant...

MGP i år var epic. Utelukkende på grunn av det her: http://jupiter.kamfjord-it.no/~wheelman/Saxguy/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeesus dere klager, sommervarme er jo digg, kjøre i bare tskjorten, ligge på stranden eller verandaen for den saks skyld.. Blir ikke bedre :love:

Ikke alle som har mulighet til det vettu, jeg for min del kan ikke kle av meg, jeg må være fullt påkledd hele tiden. Ikke rart jeg hater sommeren, nå blir det 3 mnd med helvete

Endret av Jason Something
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...