henbruas Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Jenter (I) 8649619[/snapback] Agreed! Skjønner meg ikkje på de Endret 21. mai 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Akkurat nå er det som irriterer meg mest alle de fjortisene som dukker opp på dette forumet for å forsøple det med usaklige kommentarer og helt unødvendige tråder om det ene og det andre. Er det virkelig nødvendig? 8627032[/snapback] Er jo rett etter konfirmasjonstiden da.... Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 # Irriterende musikk. (AAAARNEE!!1111one) # über-heavy # lagg # Pappa sin tale om at "Data er det dummeste man kan kjøpe!, de går så fort ner i verdi, osv bla bla bla... Selv om han sitter på en PC til 15K? # Folk som trur dei er mega kule på nett og kommer med spydigheter på msn, osv men er ei pingla IRL. # Lizzom, azz slike "Oslo" uttrykk. # og ikkje få sova. # skulen. # Leraren osv osv... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 # Irriterende musikk. (AAAARNEE!!1111one) # über-heavy # lagg # Pappa sin tale om at "Data er det dummeste man kan kjøpe!, de går så fort ner i verdi, osv bla bla bla... Selv om han sitter på en PC til 15K? # Folk som trur dei er mega kule på nett og kommer med spydigheter på msn, osv men er ei pingla IRL. # Lizzom, azz slike "Oslo" uttrykk. # og ikkje få sova. # skulen. # Leraren osv osv... 8652881[/snapback] Folk som ikke kan skrive. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Gamle kjerringer som kler seg som 18 åringer og tror de er MILF. 8649444[/snapback] Brent meg på den der. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Folk som ikke kan skrive. 8652911[/snapback] /signed. Det er så forbanna stress når man må finlese enkelte detaljer for å få ut den riktige meningen i teksten. Spesielt så må jeg innrømme at jeg sliter litt med lengre artikkeler i feks Bergens Tidende når de er på nynorsk. Jeg burde ikke ha problemer med det i og med at jeg bor i Hordaland, men det irriterer meg fortsatt. Endret 20. mai 2007 av Killer_DT Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Den ekle jævelen i reklamen på Windows Live Hotmail som driver å vise hvor lite det hjelper å stramme musklene for å bli kjekkere. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Folk som ikke kan skrive. 8652911[/snapback] /signed. Det er så forbanna stress når man må finlese enkelte detaljer for å få ut den riktige meningen i teksten. 8655983[/snapback] Og det har jo tatt av noe helt ekstremt med de som er ca 14-18 år gamle nå. Spesielt jenter. Skriver(dialekt): då(da) som d. Ikje(ikke) som ije. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 AHRG! klarte netopp å miste en gammal PSU over laptopen og fått en ripe i displayet vet ikke helt om det er irriterende eller trist, men kan trøste meg med at den enda er brukbar og ikke bare viser masse farger... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Diskusjon om kommunisme i fylla. FY FAEN så mange ganger det har kommet opp. Og det blir samme konklusjon hver gang. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Diskusjon om kommunisme i fylla. FY FAEN så mange ganger det har kommet opp. Og det blir samme konklusjon hver gang. 8660922[/snapback] Og alle bruker akkurat det samme argumentene som de alltid bruker. De samme argumentene de har klart å huske i en eller annen tv-diskusjon. Det virker på meg som om alle har blackout når slike ting blir diskutert... Spesielt er det sånne "vi vil jo ikke ha de i landet, så om de ikke vil gjøre som det passer oss så kan de stikke til helvete"-diskusjoner om utlendinger. Enkelte ser alt i svart/hvitt. Argumentene er som regel også HELT bak mål. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Irriterende som faen når nettet er vekke hele dagen. Spesielt ille er det når du i ettertid innser at alt du trengte å gjøre var å trykke på en knapp for å fikse det. Redigert: Det er også utrolig irriterende når jeg skriver så fordømt mongo. =/ Endret 21. mai 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Irriterende som faen når nettet er vekke hele dagen. Spesielt ille er det når du i ettertid innser at alt du trengte å gjøre var å trykke på en knapp for å fikse det. Redigert: Det er også utrolig irriterende når jeg skriver så fordømt mongo. =/ 8661947[/snapback] Det å være uten nett uten å finne feilen ER irriterende. Holdt på hele lørdagen med å prøve å finne feil på kabelen(deriblant sette på nye plugger i begge ender), formatere og reinstallere nettverksdrivere i hytt og pine, for deretter å finne ut at det hele tiden faktisk var nettverkskortet som hadde sagt takk for seg. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ja, nettverkskort ja. Skulle sette opp gigabitnettverk med den andre maskinen siden begge nå hadde et slikt nettverkskort innebygget. Skrur av den gamle maskinen, flytter på den og når jeg skrur maskinen på igjen er det innebyggede nettverkskortet dødt som en sild. Forbanna dritt. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Å spise taco med litt for mye fersk ananas, tacosaus og tacokrydderet som renner ut av tortillaen mens jeg leser på forumet Tipper tastaturet mitt trenger en vask etterpå. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Onkelen min, han trener veldig mye og er svær, men seriøst, dette tar av. Når han skal ut med ei veninne, så skriver han "HULK is out to rescue the princess" eller "HULK is out", "HULK has been out and smashed some cars". Jævla idiot! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 folk som tar bilde av hele desktopen sin for a vise 2 ting. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) folk som tar bilde av hele desktopen sin for a vise 2 ting. 8665174[/snapback] spesielt når de med vilje ikke har thumbnail. Endret 21. mai 2007 av chokke Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 hater folk som har mangel på ord Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kan ta en prøve i morra for å få bedre karakter i et fag, men prøven er mellom 2 prøvemuntlige eksamener, og kan ikke stoffet så godt. Hat at læreren satt 2 prøvemuntlig mellom denne prøven, ahhh... Dropper nok prøven i morra og får heller leve med det... Kommer uansett sikkert inn på den linjen jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg