Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat nå er det som irriterer meg mest alle de fjortisene som dukker opp på dette forumet for å forsøple det med usaklige kommentarer og helt unødvendige tråder om det ene og det andre. Er det virkelig nødvendig?

:hrm:

8627032[/snapback]

Er jo rett etter konfirmasjonstiden da....

Lenke til kommentar

# Irriterende musikk. (AAAARNEE!!1111one)

# über-heavy

# lagg

# Pappa sin tale om at "Data er det dummeste man kan kjøpe!, de går så fort ner i verdi, osv bla bla bla... Selv om han sitter på en PC til 15K?

# Folk som trur dei er mega kule på nett og kommer med spydigheter på msn, osv men er ei pingla IRL.

# Lizzom, azz slike "Oslo" uttrykk.

# og ikkje få sova.

# skulen.

# Leraren

osv osv...

Lenke til kommentar
# Irriterende musikk. (AAAARNEE!!1111one)

# über-heavy

# lagg

# Pappa sin tale om at "Data er det dummeste man kan kjøpe!, de går så fort ner i verdi, osv bla bla bla...  Selv om han sitter på en PC til 15K?

# Folk som trur dei er mega kule på nett og kommer med spydigheter på msn, osv men er ei pingla IRL.

# Lizzom, azz slike "Oslo" uttrykk.

# og ikkje få sova.

# skulen.

# Leraren

osv osv...

8652881[/snapback]

Folk som ikke kan skrive.

Lenke til kommentar

8652911[/snapback]

/signed. Det er så forbanna stress når man må finlese enkelte detaljer for å få ut den riktige meningen i teksten.

Spesielt så må jeg innrømme at jeg sliter litt med lengre artikkeler i feks Bergens Tidende når de er på nynorsk. Jeg burde ikke ha problemer med det i og med at jeg bor i Hordaland, men det irriterer meg fortsatt.

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

8652911[/snapback]

/signed. Det er så forbanna stress når man må finlese enkelte detaljer for å få ut den riktige meningen i teksten.

8655983[/snapback]

Og det har jo tatt av noe helt ekstremt med de som er ca 14-18 år gamle nå. Spesielt jenter.

Skriver(dialekt): då(da) som d. Ikje(ikke) som ije.

Lenke til kommentar
Diskusjon om kommunisme i fylla. FY FAEN så mange ganger det har kommet opp. Og det blir samme konklusjon hver gang.

8660922[/snapback]

Og alle bruker akkurat det samme argumentene som de alltid bruker. De samme argumentene de har klart å huske i en eller annen tv-diskusjon.

Det virker på meg som om alle har blackout når slike ting blir diskutert...

Spesielt er det sånne "vi vil jo ikke ha de i landet, så om de ikke vil gjøre som det passer oss så kan de stikke til helvete"-diskusjoner om utlendinger. Enkelte ser alt i svart/hvitt. Argumentene er som regel også HELT bak mål.

Lenke til kommentar

Irriterende som faen når nettet er vekke hele dagen. Spesielt ille er det når du i ettertid innser at alt du trengte å gjøre var å trykke på en knapp for å fikse det.

Redigert: Det er også utrolig irriterende når jeg skriver så fordømt mongo. =/

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Irriterende som faen når nettet er vekke hele dagen. Spesielt ille er det når du i ettertid innser at alt du trengte å gjøre var å trykke på en knapp for å fikse det.

Redigert: Det er også utrolig irriterende når jeg skriver så fordømt mongo. =/

8661947[/snapback]

Det å være uten nett uten å finne feilen ER irriterende. Holdt på hele lørdagen med å prøve å finne feil på kabelen(deriblant sette på nye plugger i begge ender), formatere og reinstallere nettverksdrivere i hytt og pine, for deretter å finne ut at det hele tiden faktisk var nettverkskortet som hadde sagt takk for seg. :hrm:

Lenke til kommentar

Ja, nettverkskort ja. Skulle sette opp gigabitnettverk med den andre maskinen siden begge nå hadde et slikt nettverkskort innebygget. Skrur av den gamle maskinen, flytter på den og når jeg skrur maskinen på igjen er det innebyggede nettverkskortet dødt som en sild. Forbanna dritt. :hrm:

Lenke til kommentar

Onkelen min, han trener veldig mye og er svær, men seriøst, dette tar av.

Når han skal ut med ei veninne, så skriver han "HULK is out to rescue the princess" eller "HULK is out", "HULK has been out and smashed some cars".

Jævla idiot!

6hfstuc.jpg

Lenke til kommentar

Kan ta en prøve i morra for å få bedre karakter i et fag, men prøven er mellom 2 prøvemuntlige eksamener, og kan ikke stoffet så godt. Hat at læreren satt 2 prøvemuntlig mellom denne prøven, ahhh... Dropper nok prøven i morra og får heller leve med det... Kommer uansett sikkert inn på den linjen jeg trenger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...