Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å gud så irriterende!

Har en skjerm på reparasjon, og der har den vært den siste måneden.

Ringte nettopp InfoCare, og det har ikke skjedd noe mer da de venter på at Samsung skal klare å finne en del og få sendt den til de.

Aargh. En liten del som umulig kan koste mer enn en femtilapp gjør at jeg på ubestemt tid (Samsung ser ikke ut til å klare å finne delen) blir sittende med denne bøtteskjermen på seksogtreve kilo  :hrm:

Lenke til kommentar

Lord. På biblioteket skal det være stille. Hvorfor kommer da hele "spesialevdalingen" kjørnde konvoi gjennom biblioteket, for så å sette seg midt i rommet og lese. Sikkert koselig det, men når de skriker og sikler, roper og ler, er det ikke så forferdelig lett å jobbe.

Endret av Coa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si det er en smule irriterende at jeg faktisk må vise leg uansett hva jeg skal. Enten det er for å kjøpe øl, vin, sprit, snus eller film.. makan

Jeg må også det, jeg er snart tredve. Jeg tar det som at jeg holder meg godt jeg, så jeg smiler bare bredt når de spør. :)

Lenke til kommentar

Jeg blir meget irritert av folk som og snakker MEGA høyt i tlf på buss/trikk/T-bane i timevis.

Satt på buss hjem igår etter 11 timer med jobb med ei dame som snakket kjempe høyt, ba henne om å ro seg litt ned, men NEIDA, hun var såpass hyggelig at hun skrudde opp stemmen til de grader..

Lenke til kommentar

Greit å se ung og derfor "fresh" ut, men jeg synes det er litt kjedelig å bli tatt for å være 16-17 når jeg har passert 20. I den tid jeg fyller 30 vil jeg nok smile litt bredere enn jeg gjør nå dersom jeg fremdeles blir spurt om leg pga et par pils.

Gro litt skjegg. Jeg pleide å ha det silkeglatt over haka, men så meg lei av å bli spurt om legitimasjon altfor ofte. Ikke bare blir jeg aldri spurt mer, men jeg ble mye kjekkere også.

Lenke til kommentar

I dag, når jeg kom på skolen, fikk jeg vite at vi skulle ha matte tentamen på fredag. Og rett etter det får jeg vite at engelsk fremføringen jeg skal ha på torsdag, MÅ jeg ha i morgen.

Og på toppen av det hele, finner mattelærerne ut at vi ikke kan ha mattetentamen på fredag, vi må ha den i MORGEN! Jeg sa det til engelsk læreren, og hennes svar var: Jeg har tid 30min før skolen begynner i morgen, vær her tidlig :)

FML

http://www.youtube.com/watch?v=E29iOPSxF94&feature=fvw@autoplay=1

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...