Sk!ppy Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Herr Brun, du er klar over at nymph ikke er den eneste jenta på forumet? Vi har faktisk TheMartine også. Ehh, hæ? Det virket som du stilte spørsmålet til nymph Og jeg gjentar: Ehh, hæ? Jeg skrev "trodde dere jenter likte sånn, nymph" etter at hun klagde på at hun må vise leg hele tiden. Hva har TheMartine med saken å gjøre? Du har jo et titalls andre jenter på forumet, og jeg kjenner en hel del av dem (men verken nymph eller TheMartine), men og så? 2 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ringte hittegodset etter iPod-en min, men den var visst ikke blitt levert ditt. Så noen har vel tatt den.. Kjipt, men hadde lett tatt den selv hvis jeg fant en iPod på offentlig område. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Slutt å spamme ned dagbladets kommentarfelt med bloggene deres! Faen heller, har dere noe å si, så si det der i kommentarfeltet. "varsle-spam" "varsle-spam" "varsle-spam" Endret 29. mai 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Magic Carpet til Commodore 64. Det er _det vanskeligste_ spillet jeg noen gang har prøvd. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 At NRK sin livefeed ligger 30 sekunder bak alle andre land. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 ja, det er jo virkelig ille. 30 sekunder!!! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Hva er dette for noe, Dagbladet? Trodde først jeg var innom en fjortisblogg eller en Piczo-side med masse rosa glitter. Endret 29. mai 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ingen har svar meg om jeg kan mikse en White Russian uten vodka, altså bare Kalhua, is og melk/fløte. Kan man det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Virgin White russian? Neppe. Men tror ikke KGB kommer og stopper deg om du prøver. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 I går var det Gary Coleman, i dag er det Dennis Hopper Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Fy faen så mange kjendiser som dør? Er det en selvmordspakt eller noe? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ingen har svar meg om jeg kan mikse en White Russian uten vodka, altså bare Kalhua, is og melk/fløte. Kan man det? Nei. Virgin White russian? Neppe. Men tror ikke KGB kommer og stopper deg om du prøver. Du er klar over at virgin betyr alkoholfri? Fy faen så mange kjendiser som dør? Er det en selvmordspakt eller noe? Ja, Dennis Hopper ga seg selv smertefull og langvarig prostatakreft for å ta livet sitt. Eh... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Den siste biten var kanskje en smule ironisk..? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg er lei av disse streike-idiotene. Hvis ikke dere vil frakte posten min, får dere f**n meg godta at streikebryterne gjr det!!! Det viktigste er at posten min kommer fram! Hvis dere hater streikebrytere, kan dere gjørra jobben sjæl!!! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ingen har svar meg om jeg kan mikse en White Russian uten vodka, altså bare Kalhua, is og melk/fløte. Kan man det? Om du ikke liker vodka kan du lage en White Cuban som lages på samme måte, bare bytt ut vodka med rom. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg er lei av disse streike-idiotene. Hvis ikke dere vil frakte posten min, får dere f**n meg godta at streikebryterne gjr det!!! Det viktigste er at posten min kommer fram! Hvis dere hater streikebrytere, kan dere gjørra jobben sjæl!!! Og jeg som trodde at kollektiv straff ikke var lov i Norge. Jeg vil ha varene mine! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Streik er så hjernedødt. Hvis de vil ha mer lønn så funker det jo ikke å ikke jobbe. Herregud. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Samma for meg om de idiotene streiker, bare det ikke går ut over noen. Varer og post skal fram, pasienter skal behandles og helsetilbudet skal være det samme. Streike kan dere gjøre på fritida. 3 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Streik er så hjernedødt. Hvis de vil ha mer lønn så funker det jo ikke å ikke jobbe. Herregud. Du må jo skjønne at det legger press på arbeidsgiverne til å endre på lønnsavtalen hvis de ikke har arbeidere! Ingen arbeidere=ingen penger. Og hvis man vet at man taper penger blir man villige til å endre på det. Så jo, streik funker, selv om jeg syns det er en idiotisk løsning. Og tro meg, det er ingen som liker å streike. (Unntatt de få unge som bare ser på det som litt ekstra fritid) Endret 29. mai 2010 av iSimen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg