Nerf Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Akkurat nå er det som irriterer meg mest alle de fjortisene som dukker opp på dette forumet for å forsøple det med usaklige kommentarer og helt unødvendige tråder om det ene og det andre. Er det virkelig nødvendig? Lenke til kommentar
Ping0 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Skulle ha skrevet dette for lenge siden. Trafikken på vei hjem etter en slitsom dag på jobben irriterer meg! Ikke nok med at det blir en lang kø men etter på, når hovedveien begynner, så klarer ikke folk å holde seg til fartsgrensa! Det meste av veien er 70 og 80, og folk kjører helt nede i 60! Som oftest er det en gjøk som har hele veien for seg selv og lager kø bak seg, og typisk nok er motsatt kjøreretning alltid fullt av biler, så sjelden det er mulig å å kjøre forbi. Så kommer de sinkene på E6 som holder seg på venstrefila og prøver å kjøre forbi i nesten samme hastighet som bilen i høyre fil, mens jeg venter på at bilen foran skal gi meg plass etterpå, men nei da, fortsetter rett fram i samme hastighet. møkkasjåfører. 8616640[/snapback] Kunne ikke vært mere enig! om folk ikke klarer å holde 80 i en 80 sone kan de holde seg unna... det klages på at folk som kjører for fort er farlige!! de som kjører 10-20 km/t UNDER fartsgrensa lager jo farlige situasjoner selv! fotoboksene sku tatt de trege her verden og! Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 er jævlig pist på www.beltespenner.com Bestillte en vare der i fra for 20! dager siden!! den skal være levert etter 10 står der! nå har det gått dobbel tid og faen ikke et pip om hva som sjedde med pakken! gla jeg kjøpte post oppkrav! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 At faren min skal kalle nesten alle animerte filmer for nerdefilmer fordi de er animert på data. Er ikke stort sett 90% av dagens animasjonsfilmer animert på data da? At faren min måtte lage en unødvendig krangel med meg fordi jeg bytta til "optatt" på msn. Hallo.. Går jo ann å skrive til meg likevel da! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 At faren min skal kalle nesten alle animerte filmer for nerdefilmer fordi de er animert på data.Er ikke stort sett 90% av dagens animasjonsfilmer animert på data da? At faren min måtte lage en unødvendig krangel med meg fordi jeg bytta til "optatt" på msn. Hallo.. Går jo ann å skrive til meg likevel da! 8644320[/snapback] Kanskje faren din ikke er helt oppdatert? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 At faren min skal kalle nesten alle animerte filmer for nerdefilmer fordi de er animert på data.Er ikke stort sett 90% av dagens animasjonsfilmer animert på data da? I dag finnes det jo ikke en eneste film som ikke blir laget/"animert" på data (animasjonsfillm eller ei). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Irriterer meg når jeg ser X-Men også kommer farmor og gnåler om at hun ikke har sett verre siden krigen. Og at pappen min og jeg så Die hard en gang også en uke etter på fikk jeg ikke kjøpe Spider Man og at han ikke brydde seg om at jeg spillte Postal men klikket da jeg spillte Fable Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hvis jeg forstår farmoren din riktig, har hun altså sett verre ting enn X-men, i virkeligheten? TØFT! Har hun bilder? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Tja hun nevnte noe når hun snakket med pappa At krigen er for pyslinger målt med dette hun er litt vims og driter meg alltid ut som en gang da jeg var hoss henne , så var jeg med en jente. jeg satt og snakket med henne da farmor avbryter med " gå ned på soverommet dere ser så Kåte ut". Fader jeg ble sur da. Endret 19. mai 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Norton Client Security any one? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 , så var jeg med en jente. jeg satt og snakket med henne da farmor avbryter med " gå ned på soverommet dere ser så Kåte ut". Fader jeg ble sur da. 8647734[/snapback] OI eg lo godt når eg leste det. Hadde min farmor sagt det til meg så kunne jeg ikke gjort noe annet enn å le kraftig og lenge. Hun sa vel ikke "BURRRN" etterpå? slik som på that 70s show? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nei men hver gang jeg ser i feks Se og Hør pg ser på en dame så sier hun "Hvis du skal gjøre noe så gjør det på badet". Det er faktisk ikke kødd det er det som er så gale. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nei men hver gang jeg ser i feks Se og Hør pg ser på en dame så sier hun "Hvis du skal gjøre noe så gjør det på badet". Det er faktisk ikke kødd det er det som er så gale. 8648633[/snapback] sånn er moren min også... Når jeg har jentebesøk og er på rommet mitt så spretter hun inn hvert 3 minutt å roper " DRIV DOKK Å PUL? " Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Haha ser ut som moren din og farmora mi skulle truffet hverandre Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Haha ser ut som moren din og farmora mi skulle truffet hverandre 8648815[/snapback] Helst ikke, moren min trenger ikke flere ideer om hvordan hun kan drite meg ut... For å ikke nevne sist gang hun virkelig ville drite meg ut. Hun insisterte på at jeg og jenta skulle ut å fiske på stranda med ho... er ikke lett å være 16 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Han "Hvor mye koster denne billetten?"-kidden i NSB sine reklamer. Han ser så tard ut når han glaner opp på konduktøren. BRENN! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Gamle kjerringer som kler seg som 18 åringer og tror de er MILF. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 la meg fortsette den setningen: Gamle kjerringer som kler seg som 18 åringer og tror de er MILF, er de letteste å få ligg på. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hvordan hjelper det mot irritasjonen min? Kan forøvrig legge til en ting til på listen nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg