Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at jeg ikke kom opp i eksamen :(

nei vent, feil thread :-D :-D :-D

neida, facebook statuser som fisker etter sympati: "FUCKED!! EKSAMEN IMORRA :(:( kommer til å stryke og ende på sosialtrygda resten av livet :((" Quote fra facebook "venn"

Endret av SML
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

FAEN! Fant nettop ut at det ikke ble fri i morgen likevel! :cry:

Bare TRE lærere som er tatt ut til streik :dontgetit:

Hos oss var det omvendt for 2 år siden, da hadde alle lærerene unntatt 2 stk gått ut i streik.

Da måtte vi ha de timene vi hadde med lærerne som ikke hadde streik, dvs 1 time hver dag :nei:

Og når jeg bruker en 25 min til skolen er det kjipt å måtte dra på skolen for å være der en time.

Lenke til kommentar

Norsk er et adjektiv, som beskriver at noe er, nemlig det, norsk. En norskeksamen er norsk, men det er matteeksamenene våre og. Substantivet "norsk", altså skolefaget norsk, er det som blir brukt i ordet "norskeksamen". Derfor skal det ikke være mellomrom mellom, fordi "norsk eksamen" forteller at eksamenen er skrevet på norsk, ikke hvilket fag den er i.

Norsk norskeksamen da?

Endret av Nafanua
Lenke til kommentar

Idiotiske oversettelser fortsetter å irritere meg!

Satt og så simpsons.

Så var det en som sa: "Your seed shall be removed from the surface of the earth".

Det ble oversatt til: "Din sæd skal fjernes fra jordens overflate".

Denne oversettelsen er forresten fullt lovlig. Nå er den tatt ut av kontekst, men lovlig i alle hensyn jeg kan tenke på. Betyr det samme i både direkte og overført betydning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

At mobilen min er operatørlåst, når den ikke skal være det. Jeg får sikkert ikke fikset det til imorgen, og jeg MÅ ha mobilen min da :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...