Kaymeerah Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 HAHAH! EID du som var så glad på msn istad *Tusle over til "Ting som er hyggelig og gjør deg glad" Hahahah, genialt.. Vi har ikke fri i morgen heller Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 At det ikke er noe info om streik her i det hele tatt. Elendig skolesystem FTW all the fucking way! Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Irriterer meg at jeg ikke kom opp i eksamen nei vent, feil thread :-D :-D :-D neida, facebook statuser som fisker etter sympati: "FUCKED!! EKSAMEN IMORRA :( kommer til å stryke og ende på sosialtrygda resten av livet (" Quote fra facebook "venn" Endret 27. mai 2010 av SML Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Blir kanskje straik på mandag og/eller tirsdag hvis folka ikke blir enige da... men likevel... Kjeften Eivind! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 FAEN! Fant nettop ut at det ikke ble fri i morgen likevel! Bare TRE lærere som er tatt ut til streik Hos oss var det omvendt for 2 år siden, da hadde alle lærerene unntatt 2 stk gått ut i streik. Da måtte vi ha de timene vi hadde med lærerne som ikke hadde streik, dvs 1 time hver dag Og når jeg bruker en 25 min til skolen er det kjipt å måtte dra på skolen for å være der en time. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Blir kanskje straik på mandag og/eller tirsdag hvis folka ikke blir enige da... men likevel... Kjeften Eivind! Fri ut uka jeg, knut Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg blir så forbannet på dette pratet om streik. Alltid er det noen idioter som ikke kan være fornøyd og må ødelegge for mennesker som ikke har noe med saken å gjøre. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Sår under neglen. Thats fucking pain Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Norsk er et adjektiv, som beskriver at noe er, nemlig det, norsk. En norskeksamen er norsk, men det er matteeksamenene våre og. Substantivet "norsk", altså skolefaget norsk, er det som blir brukt i ordet "norskeksamen". Derfor skal det ikke være mellomrom mellom, fordi "norsk eksamen" forteller at eksamenen er skrevet på norsk, ikke hvilket fag den er i. Norsk norskeksamen da? Endret 27. mai 2010 av Nafanua Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Sår under neglen. Thats fucking pain En flis, som var der i fire uker. Det var jævlig.... Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Idiotiske oversettelser fortsetter å irritere meg! Satt og så simpsons. Så var det en som sa: "Your seed shall be removed from the surface of the earth". Det ble oversatt til: "Din sæd skal fjernes fra jordens overflate". Denne oversettelsen er forresten fullt lovlig. Nå er den tatt ut av kontekst, men lovlig i alle hensyn jeg kan tenke på. Betyr det samme i både direkte og overført betydning. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ett innlegg tøys og tull forsvant fra tråden. Det som irriterer meg er når folk svarer på moderering i tråden. Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvorfor er Grand Prix en så stor konkurranse når all musikken suger? 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvorfor er Grand Prix en så stor konkurranse når all musikken suger? Enig Gruer meg, for mye av musikken kommer til å bli spilt tusenvis av ganger på radioen! 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tok en tur innom stua, og der sto mgp på, det var et innslag om en stygg rapper som gikk rundt! Med tanke på at dette er et av verdens mes sette tvprogram tar jeg herved avstand fra enhver fremstilling av Norge som et rølpete horeland der småunger flyr rundt med bollecaps Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hn fjortisen som fortsatt venter på stemmeskiftet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 At mobilen min er operatørlåst, når den ikke skal være det. Jeg får sikkert ikke fikset det til imorgen, og jeg MÅ ha mobilen min da Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hn fjortisen som fortsatt venter på stemmeskiftet? Jepp, hvis det var ment å representere norge... Ja, da vet ikke jeg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Vant heldighvis ikke! En operasanger som synger in klisjé sang går vel greit Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 neinei, det var ikke en som var med, det var et pauseinnslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg