Kaymeerah Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tror nok ikke feilmelding er det samme som Red Ring of Death du... Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tror du missforstå litt. Feilmeldinga kom på nettsiden til xbox.com/no da jeg skulle registrere maskinen slik at jeg kan holde et øye med hvordan det går med prosessen. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Slurvefeil på eksamen. Fy faen. Du er ikke alene. Glemte overskrift på min 9 sider lange tekst... Der dumma jeg meg også ut, glemte kildeliste! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Streik. 1/2 videregående skoler i byen er tatt ut i streik. Ikke min. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Der dumma jeg meg også ut, glemte kildeliste! Der sa du noe... Faaaen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Der dumma jeg meg også ut, glemte kildeliste! Der sa du noe... Faaaen. Simon da Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Streik. 1/2 videregående skoler i byen er tatt ut i streik. Ikke min. Om du går tredjeåret så burde du jo være fornøyd. Jeg ville heller ha blitt ferdig med det enn å måtte gjøre skolearbeid eller gå på skolen midt i sommerferien Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) «FANBOYS er de med lav IQ. De forstår ikke at dem er Fanboy.» Sikker på at du ikke er en fanboy selv? Endret 27. mai 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Streik. 1/2 videregående skoler i byen er tatt ut i streik. Ikke min. Om du går tredjeåret så burde du jo være fornøyd. Jeg ville heller ha blitt ferdig med det enn å måtte gjøre skolearbeid eller gå på skolen midt i sommerferien VG1 og ferdig med eksamen(er). Streiken kan bare komme! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 «FANBOYS er de med lav IQ. De forstår ikke at dem er Fanboy.» Sikker på at du ikke er en fanboy selv? Ganske så sikker på det ja.. jeg kjøper ikke et produkt bare fordi det selskapet/merket er kjent eller hva nå enn fanboi gjør. "Kjøp deg ps3/xbox, for den er mye bedre en xbox/ps3", "Kjøp deg HTC, bedre enn iPhone/andre smartphones" ++ "produktet mitt er mye bedre enn ditt" haha produktet mitt har den og den teknologien/spillet/programmvaret/++ Hardware og alt annet hjelper lite når man ikke har samme behov/interesse. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Heh, vel, syns det var litt snålt at du klassifiserer folk ut i fra IQ ved å definere de ved navn. Attpåtil ser det ut som du tror at IQ har en direkte korrelasjon med intelligens, noe som (dessverre) alt for mange tror. Dette irriterer meg, for øvrig. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Heh, vel, syns det var litt snålt at du klassifiserer folk ut i fra IQ ved å definere de ved navn. Attpåtil ser det ut som du tror at IQ har en direkte korrelasjon med intelligens, noe som (dessverre) alt for mange tror. Dette irriterer meg, for øvrig. Må det automatisk ha noe med intelligens å gjøre? Hvor er det står at jeg tror at IQ har noe med intelligens å gjøre? Nei akkuart, ingen steder. Jada, du skal få lov til å tolke setningen som du vil. Har ike noe i mot det. "De forstår ikke at dem er Fanboy. MITT Produkt er bedre enn ditt" - Må det automatisk ha noe med intelligens å gjøre? Endret 27. mai 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Hvor er det står at jeg tror at IQ har noe med intelligens å gjøre? Nei akkuart, ingen steder. For å være helt korrekt har jeg vitterlig aldri påstått at du har faktisk tror det. Attpåtil ser det ut som "De forstår ikke at dem er Fanboy. MITT Produkt er bedre enn ditt" - Må det automatisk ha noe med intelligens å gjøre? Nei, men siden du nevner IQ i samme sleng, og siden det ofte er direkte assosiert med intelligens, så er det vel ikke så rart at det kan virke slik. Endret 27. mai 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Idiotiske oversettelser fortsetter å irritere meg! Satt og så simpsons. Så var det en som sa: "Your seed shall be removed from the surface of the earth". Det ble oversatt til: "Din sæd skal fjernes fra jordens overflate". Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Skjeggtrimmere som går tom for strøm. GRR. Endret 27. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Slurvefeil på eksamen. Fy faen. Jeg rakk ikke å bli ferdig en gang jeg. 5 timer, alt for lite. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Idiotiske oversettelser fortsetter å irritere meg! Satt og så simpsons. Så var det en som sa: "Your seed shall be removed from the surface of the earth". Det ble oversatt til: "Din sæd skal fjernes fra jordens overflate". OMG HAHAHAHAHAH... det der er utrolig dårlig.. Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg rakk ikke å bli ferdig en gang jeg. 5 timer, alt for lite. Tror den lengste vi har er 3 timer. Irriterer meg at vi har examen/tentamen i alle fag, gjerne to på én dag også. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 FAEN! Fant nettop ut at det ikke ble fri i morgen likevel! Bare TRE lærere som er tatt ut til streik Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 HAHAH! EID du som var så glad på msn istad *Tusle over til "Ting som er hyggelig og gjør deg glad" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg