Herr Brun Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hva med å finne deg en sommerjobb? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Den gamle Aceren min er jo bedre, jo. Det er trist, egentlig. Før gjorde man narr av "Made in Japan" eller "Made in China". "Made in U.S.A.", var derimot et tegn på kvalitet. Nå er ALT laget i Kina. Men de produktene som bærer amerikanske navn er av dårligere kvalitet. Man ser lett forskjell på min Acer (Taiwan) og min brors HP Domprakk (USA). Han har fått ny skjerm og to nye ladere på garantien, men min er helt original. Og min er faktisk eldst.. Hans er riktignok en skole-PC, men all den tid den faktisk ble markedsørt som det, så burde den tåle det også. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hva med å finne deg en sommerjobb? Har sommerjobb, men starter ikke før i juni (håper ihvertfall det). Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 At 90% av musikk er dårlig.. Irriterende... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Prøv å ikke gjør noe på 2 mnd. Hadde jeg vært deg hadde jeg avansert meg i de kommende månedene på et eller annet du liker. Lese masse bøker om emnet for eksempel. Tror ikke det blir så kjedelig da. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) At 90% av musikk er dårlig.. Irriterende... Ja alle de artistene og bandene jeg ikke hører på er skikkelig dårlig assa. Endret 27. mai 2010 av Coa 3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) At 90% av musikk er dårlig.. Irriterende... 90% av VG-Lista kanskje, men generelt vil jeg tro det finnes mer bra musikk enn dårlig -- men så er jeg igjen ganske altetende føler jeg… Endret 27. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvilke to sanger der er bra? Muse - Neutron Star Collision er jo ikke dårlig da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvilke to sanger der er bra? Hey, Soul sister, og Not afraid. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvilke to sanger der er bra? Det var et eksempel; vet ikke hva som er på lista. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvilke to sanger der er bra? Det var et eksempel; vet ikke hva som er på lista. Regna med det, men er det noen du faktisk liker på den lista? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 At det ikke er noe mat i huset, samt at foreldrene mine jobber sent slik at maten ikke kommer før senere. SATAN Firehjulingen er heller ikke fiksa så nå må jeg på sykkelen igjen for å få meg mat. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Livet er hardt ja, tenk å måtte sykle for å få seg mat. Tonnevis av lekser som har hopa seg opp pga. innleveringar og framføringar irriterer. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Slurvefeil på eksamen. Fy faen. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nja, jeg har ikke noe imot metal, men fy faen så mye dårlig det er der.. Det samme gjelder nok elektronisk musikk og pop dessverre Hvis det er noe jeg IKKE TAKLER I DET HELE TATT så er det elektronisk dance og... dance Nei huff og huff... tror jeg bare blir sittende med Psytrance jeg, selv om det er mye dårlig her og... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Slurvefeil på eksamen. Fy faen. Kjenner til det der, eg presterte faktisk å addere før eg multipliserte noko… Tentamen heldigvis, men fortsatt irriterande. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kjenner til det der, eg presterte faktisk å addere før eg multipliserte noko… Tentamen heldigvis, men fortsatt irriterande. Jeg fikk til å bli 4 og (hold deg fast) 2! Makan. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Slurvefeil på eksamen. Fy faen. Du er ikke alene. Glemte overskrift på min 9 sider lange tekst... Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 RRoD! I tillegg så skulle jeg registrere maskinen min på xbox siden for support, hadde av en eller annen grunn ikke gjort det. Så da jeg hadde fyllt ut all infoen kommer det en side med "det har oppstått en feil, vennligst kontakt kundeservice bla bla bla . . .". Fuuuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg