Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, klarte å knekke et ribbein i natt, hadde så store smerter at jeg ikke kunne gjennomføre siste kjøretime før det obligatoriske, som jeg også hadde time til i neste uke. ARGH. Blir vel lenge til lappen her i gården. Byebye roadtrip=/

Når du sov? hvordan greide du det?

Begynte vel natt til 17. Hadde en liten lekeslosskamp med en kompis som gjorde at jeg fikk litt ondt i sida, som sakte gikk over helt til i natt. Vred meg, når jeg var våken, og hørte at det smalt. :cry: Hatt dritondt siden det. Fikk painkillers av legen da=) Men er likevel dritforbanna over timingen.

Endret av Nord-Skandinav
Lenke til kommentar

Jeg registerte fullt navn, adresse og telefon-nummer på noe som muligens er phising! FAEN I HELVETE!

Jaja, på den positive siden er det fint lite de kan gjøre med informasjonen da det er umulig å spamme noe av det jeg skrev inn.

Hva trodde du at du registrerte deg på?

Lenke til kommentar

R@@@@gggee @ Youtube -> gmail sammenslåing.

Ikke kobl sammen youtube og gmail konto. Er så ufattlig irriterende å bli logget ut av youtube kontoen når man logger seg av gmail.

Og har ikke funnet noen måte å reversere det.

Vurdere faktis å slette youtube kontoen min og lage en ny en...

Endret av Léon_
Lenke til kommentar

Min bærbare HP Pavilion DV5. For en utrolig dårlig PC! Da vi kjøpte den fikk jeg jo ikke bestemme selv, så mamma dro jo til Elkjøp med meg. Vi fant da denne HP'en. Dum som mamma er så gikk hun til en selger. Selgeren "anbefalte" jo selvfølgelig alt av tilleggspakker.

Mamma gikk jo på, og tok med alt som var (Norton Antivirus og masse annet). Jeg fikk jo absolutt ikke komme med innspill.

Til sammen ble det vel over 10 000 kroner, og den er jo ikke verdt det i det hele tatt. PC-en blir utrolig varm (det er vondt å ta på viftepartiet etter et par timer), og den bråker som helvete.. :thumbdown:

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...