Laserbeam Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Når jeg får muskeltrekninger i en liten muskel ved mobilen og tror jeg får en melding…Cyborg eller? Han er vel en Android(e). Irriterer meg over at døgnrytma mi er ødelagt, er våken til 5-6 på morran og sover til 15-16. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Faen, klarte å knekke et ribbein i natt, hadde så store smerter at jeg ikke kunne gjennomføre siste kjøretime før det obligatoriske, som jeg også hadde time til i neste uke. ARGH. Blir vel lenge til lappen her i gården. Byebye roadtrip=/ Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Når jeg får muskeltrekninger i en liten muskel ved mobilen og tror jeg får en melding…Cyborg eller? Det kan vel tolkes sånn, ja. Jeg mente nå i en muskel nærtliggende hvor jeg enn har mobilen på kroppen akkurat da. Vanligvis ved låret, om det skulle være av interesse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Tenkte meg det, men det var en komisk forklaring. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Han skal ikke markere den for å skrive en ny adresse... Men åpne rullegardinen for å finne frem en side han sikkert har liggende der. Man gjør da ikke slikt? Man trykker F6 for å markere feltet og skriver de første to-tre bokstavene og trykker ned en gang etterfulgt av enter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er mye mer arbeid enn å bare flytte pilen litt opp, trykke på pilen ned og trykke på den siden du vil til. Dessuten er det mye mer chill å bare liggen på sofaen med 1 hånd på touchpaden og surfe rundt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Faen, klarte å knekke et ribbein i natt, hadde så store smerter at jeg ikke kunne gjennomføre siste kjøretime før det obligatoriske, som jeg også hadde time til i neste uke. ARGH. Blir vel lenge til lappen her i gården. Byebye roadtrip=/ Når du sov? hvordan greide du det? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Han var vel på fest. Endret 26. mai 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Akkurat nå irriterer forumet meg med alle sine bugs. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Bursdagsgaver. Så vanskelig å finne ut hva en kan gi. Denne tradisjonen burde fjernes helt . Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Agreed. Skal faktisk i bursdag til lørdag, gavene skal åpnes forran venner og familie, skal være litt jævel og kjøpe no sexleker eller no <- Personen har et veldig anstrengt forhold til familie og sexleketøy Endret 26. mai 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Det pisser meg off at folk med psykologiske problemer får ha dyr. Traff ei dame mens jeg var ute med min hund, og hun var helt psyko. Følgte etter meg, trakkiserte og mobbet. Gikk og snakket tull, samtidig som hun holdt båndet til hunden så stramt at hunden holdt på å kveles...den klarte såvidt å få frembeina på bakken...den stresset og peset for å få puste. Du kunne se i øynene at den var ekstrem redd og engstelig. Ringte politiet, men når jeg ikke har navn på personen er det ikke noe de kan...eller gadd...å gjøre. Endret 26. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Enig. En burde måtte ta ett "førerkort" for å kunne ei dyr. Om så det er fisk eller hest. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Enig. En burde måtte ta ett "førerkort" for å kunne ei dyr. Om så det er fisk eller hest. Ja, man kjører jo fisker og marsvin! Nei, jeg antar at du tenker på en slags eiertillatelse. Hadde jo vært spennende å fått vite hvordan det hadde fungert, da. Dra på kurs for å høre om dyrestell er vel ikke akkurat det ettertraktede… men, ja, folk med alvorlige psykiske lidelser samt antisosiale personer bør ikke ha dyr. Endret 26. mai 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Dra på kurs for å høre om dyrestell er vel ikke akkurat det ettertraktede… men, ja, folk med alvorlige psykiske lidelser samt antisosiale personer bør ikke ha dyr. Det går ann å ta en backgroundcheck feks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 aarg, pappa tvinger meg til å gå ut og rake gress....og jeg er allergisk , nå klør det som faen i halsen pluss at det tetter seg med slim Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Angående dyr. Jeg vet ikke helt om denne skal i "ting som irriterer" deg grenseløst tråden, eller i "ting som provoserer deg så grenseløst at du nesten sprekker tråden". Anyways. Jeg skulle lagt den i spoiler om knappene her hadde funket. Advarsel, ikke trykk på linken om du har et svakt hjerte. Ikke si at jeg ikke advarte deg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ja, la en allergiker blåse pollen og drit opp i lufta. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det pisser meg off at folk med psykologiske problemer får ha dyr. Traff ei dame mens jeg var ute med min hund, og hun var helt psyko. Følgte etter meg, trakkiserte og mobbet. Gikk og snakket tull, samtidig som hun holdt båndet til hunden så stramt at hunden holdt på å kveles...den klarte såvidt å få frembeina på bakken...den stresset og peset for å få puste. Du kunne se i øynene at den var ekstrem redd og engstelig. Ringte politiet, men når jeg ikke har navn på personen er det ikke noe de kan...eller gadd...å gjøre. Stakkars dyr Som nevnt i tråden, ikke alle skulle hatt dyr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg