€uropa Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nå våknet jeg opp fra den to timers lange middagsluren min. Stemora mi vil at jeg skal ha sengetøy på senga. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) At telefonen min har vært på en lang omvei pluss at jeg skrev feil melding feil sted. En anen ting er folk som kjøper seg ny tlf uten og ta med det gamle nummeret eller uten og klare å trykke på knappen som aktiverer "Kopier til USIM". Etterpå krever de at JEG skal sende mld til DE bare fordi de er så late og giddalause at de ikke klarer og trykke på noen knapper... Endret 25. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Den lille satans stjerna (bokmerkeknappen) i firefox som jeg stadig vekk treffer når jeg skal åpne "rullegardinet" i adresselinja.. er så lei av å remove bookmark! Eeeeeeeeeeeeeeenig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Spill uansett form som er lvl basert på denne måten: Super lett - Super lett - Super lett - Super lett - MEGA SUPER DUPER VANSKELIG UMULIG OG KLARE - lett - lett - lett - osv.... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nei, det var bare lett, lett, lett. Har ikke noe konkret spill, bare et sånt simpelt nettspill som fikk meg på tanken at gud hvor irriterende det er når utvikler ikke tenker langt nok Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jo men det er lett, så blir det tregt, så kommer en haug med simple challenges som gir mye xp, så tadaaa Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 At Dagbladets kommentarfelt har "db.no's vekting" som standard. Jeg driter i hvem som fikk mest poeng, jeg vil lese de kronologisk 2 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Den lille satans stjerna (bokmerkeknappen) i firefox som jeg stadig vekk treffer når jeg skal åpne "rullegardinet" i adresselinja.. er så lei av å remove bookmark! Det er grunnen til at du lærer deg å bruke hurtigtasten F6 for å markere feltet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Han skal ikke markere den for å skrive en ny adresse... Men åpne rullegardinen for å finne frem en side han sikkert har liggende der. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Det gjør man også med å markere den (F6) og trykke piltast ned. Mye raskere enn å sikte seg inn på rullegardinpila. Red.: Man må klart fjerne det som er skrevet der med et trykk på delete for å få samme lista som med pila. Endret 26. mai 2010 av Saft Suse Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Synest ikke det er så mye raskere Kanskje når en blir vandt med det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Selvsagt er det mye raskere, du slipper å flytte fingrene fra tastaturet og over på musa, pad, stick eller hva du enn bruker for å manøvrere musa. Du slipper å "finne igjen" musepekeren og forflytte denne, med to tastetrykk så får du opp lista og de 2-3 neste gjør at du har valgt i den lista. Nå er det en helt annen sak at det er tåpelig å bruke denne lista som en slags favorittliste, men det er en helt annen diskusjon. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 At det ikke går ann å laste ned en dritt på TESNexus Du må logge deg på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Som idag, når jeg sto opp av meg selv 06:21 og trodde klokken var 8:30 eller noe slikt og jeg hadde forsovet meg til eksamen, faen det er irriterende. Blir superstresset i 20 sekunder for også finne mobilen sin å se hva klokken egentlig er. Endret 26. mai 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Selvsagt er det mye raskere, du slipper å flytte fingrene fra tastaturet og over på musa, pad, stick eller hva du enn bruker for å manøvrere musa. Du slipper å "finne igjen" musepekeren og forflytte denne, med to tastetrykk så får du opp lista og de 2-3 neste gjør at du har valgt i den lista. Nå er det en helt annen sak at det er tåpelig å bruke denne lista som en slags favorittliste, men det er en helt annen diskusjon. Jeg surfer med musa.. sitter ikke med henda på tastaturet da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 El-Energi er så kjedelig Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Irriterende at jeg har så mye crappy musikk på PCen fra før jeg virkelig hadde utviklet en sans for musikk. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Når jeg får muskeltrekninger i en liten muskel ved mobilen og tror jeg får en melding… Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Når jeg får muskeltrekninger i en liten muskel ved mobilen og tror jeg får en melding…Cyborg eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg