Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter TheMartine her. Enten gjør man det skikkelig, eller så gjør man det ikke i det hele tatt.

Nettopp. Jeg er sur, men med god samvittighet.

Fuck bikini. Gå naken. Da dras blikket andre steder ;)

Men da blir jeg jaget bort fra stranda =/

Lenke til kommentar

Det handler om å moderere seg selv. Du sitter jo her å surver over at du ikke kan spise det du har lyst på, så du har mindre motivasjon til å fortsette slankekuren, og da det er det mye større sjanser for at du sprekker og avslutter kuren.

Hvis du nå tar deg et lite stykke kake, så vil du føle deg bedre og dermed ha større motivasjon til å fortsette.

Å telle kalorier er både teit og unødvendig. Selvbeherskelse og trening er tingen som funker. Bare fordi du har kake, betyr ikke at du må spise kaka.

Jeg håper du ikke har nettopp begynt på kuren, for da er du for sent ute. Med mindre det er snakk om 3-4 kilo du skal bli kvitt.

Lenke til kommentar

Det handler om å moderere seg selv. Du sitter jo her å surver over at du ikke kan spise det du har lyst på, så du har mindre motivasjon til å fortsette slankekuren, og da det er det mye større sjanser for at du sprekker og avslutter kuren.

Hvis du nå tar deg et lite stykke kake, så vil du føle deg bedre og dermed ha større motivasjon til å fortsette.

Å telle kalorier er både teit og unødvendig. Selvbeherskelse og trening er tingen som funker. Bare fordi du har kake, betyr ikke at du må spise kaka.

Jeg håper du ikke har nettopp begynt på kuren, for da er du for sent ute. Med mindre det er snakk om 3-4 kilo du skal bli kvitt.

Lol?

Lenke til kommentar

Dragen: Jeg begynte på denne kuren den 9. oktober, og da begynte jeg veie all mat, regne ut kaloriinnholdet og skrive det ned i en bok jeg har med meg over alt. Før dette har jeg både trent og spist sunt i flere år, men aldir gått ned i vekt. Først med denne fullstendige kontrollen og beinharde viljen har jeg fått det til, og da gir jeg meg ikke før jeg er i mål. Noen dager, som denne, er sinnsykt harde, og da må jeg whine litt. Så våkner jeg i morra er motivert til å fortsette igjen. Japp, man blir gjerne litt emobitch av å slanke seg.

Eg skal love deg at absolutt INGEN nakne kvinner nokon gong har blitt jaga bort frå ei strand, og det kjem aldri til å skje heller.

Haha, jo, om man ser passe stygg ut uten klær tror jeg nok ikke man er spesielt beskyttet av sitt kvinnelige kjønn :b

Lenke til kommentar

Om ein tek litt kake føler ein seg dårleg for å ha brote sitt eige løfte, og ein blir enda meir freista til å gi opp.

Lenke til kommentar

Fy faen.

Elektronikk. For noe drit.

Her har jeg en 2-3 år gammel PC, og USB-portene gir nada mening. Greit nok at halvparten av de har slutta å fungere (surt er det), men når jeg kobler tastaturet inn i en av de, fungerer tastaturet, mens putter jeg musa inn i samme, fungerer den ikke. Og slik er det, noen enheter fungerer noen steder så jeg må satse på flaks for at det skal gå.

Det er noe herk og jeg har ikke lyst til å gå igjennom ringing og klaging, support og venting osv osv for et relativt lite problem :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...