TheMartine Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Man har kaloribudsjett, ikke sant. Jeg må holdekaloribudsjettet mitt. Vet dere ikke at det snart er bikinisesong? 0.o Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Støtter TheMartine her. Enten gjør man det skikkelig, eller så gjør man det ikke i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Fuck bikini. Gå naken. Da dras blikket andre steder 2 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Støtter TheMartine her. Enten gjør man det skikkelig, eller så gjør man det ikke i det hele tatt. Nettopp. Jeg er sur, men med god samvittighet. Fuck bikini. Gå naken. Da dras blikket andre steder Men da blir jeg jaget bort fra stranda =/ Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Faens dritt. Det falt ostebiter eller noe av pizzaen inni ovnen igår, som ble svidd til aske istad når jeg varmet opp ovnen.. Så nå smaker baguettene mine svidd kuse.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det handler om å moderere seg selv. Du sitter jo her å surver over at du ikke kan spise det du har lyst på, så du har mindre motivasjon til å fortsette slankekuren, og da det er det mye større sjanser for at du sprekker og avslutter kuren. Hvis du nå tar deg et lite stykke kake, så vil du føle deg bedre og dermed ha større motivasjon til å fortsette. Å telle kalorier er både teit og unødvendig. Selvbeherskelse og trening er tingen som funker. Bare fordi du har kake, betyr ikke at du må spise kaka. Jeg håper du ikke har nettopp begynt på kuren, for da er du for sent ute. Med mindre det er snakk om 3-4 kilo du skal bli kvitt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Fuck bikini. Gå naken. Da dras blikket andre steder Men da blir jeg jaget bort fra stranda =/ Eg skal love deg at absolutt INGEN nakne kvinner nokon gong har blitt jaga bort frå ei strand, og det kjem aldri til å skje heller. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det handler om å moderere seg selv. Du sitter jo her å surver over at du ikke kan spise det du har lyst på, så du har mindre motivasjon til å fortsette slankekuren, og da det er det mye større sjanser for at du sprekker og avslutter kuren. Hvis du nå tar deg et lite stykke kake, så vil du føle deg bedre og dermed ha større motivasjon til å fortsette. Å telle kalorier er både teit og unødvendig. Selvbeherskelse og trening er tingen som funker. Bare fordi du har kake, betyr ikke at du må spise kaka. Jeg håper du ikke har nettopp begynt på kuren, for da er du for sent ute. Med mindre det er snakk om 3-4 kilo du skal bli kvitt. Lol? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Dragen: Jeg begynte på denne kuren den 9. oktober, og da begynte jeg veie all mat, regne ut kaloriinnholdet og skrive det ned i en bok jeg har med meg over alt. Før dette har jeg både trent og spist sunt i flere år, men aldir gått ned i vekt. Først med denne fullstendige kontrollen og beinharde viljen har jeg fått det til, og da gir jeg meg ikke før jeg er i mål. Noen dager, som denne, er sinnsykt harde, og da må jeg whine litt. Så våkner jeg i morra er motivert til å fortsette igjen. Japp, man blir gjerne litt emobitch av å slanke seg. Eg skal love deg at absolutt INGEN nakne kvinner nokon gong har blitt jaga bort frå ei strand, og det kjem aldri til å skje heller. Haha, jo, om man ser passe stygg ut uten klær tror jeg nok ikke man er spesielt beskyttet av sitt kvinnelige kjønn :b Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Folk som skriver ting som "xD" "Lættis" osv. spesielt irriterende på når de skriver det på forumet. Synes det får dem til å virke som idioter. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Og vi kan ikke si noe uten å få et bilde av din fulle kropp uten klær. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 HAHAHA FÅR LÆTTIS AZZ! DXXDXDXDXDXDXDDDDXDXDXDXD XPXPXPXPXPX Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvis du nå tar deg et lite stykke kake, så vil du føle deg bedre og dermed ha større motivasjon til å fortsette. Om ein tek litt kake føler ein seg dårleg for å ha brote sitt eige løfte, og ein blir enda meir freista til å gi opp. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Og vi kan ikke si noe uten å få et bilde av din fulle kropp uten klær. Ok, men dette blir første og siste gangen. Jeg er hun med mørkt hår. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Tror vi konkluderer med at du ikke må spise kake. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Helnes.. noe i denne duren: "z0mfg eg så netop dn kulaste filmn evar, du MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ se dn du også, d e et must!!one!1"? Isåfall, ja, veldig irriterende. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, er akkurat sånn. Sånne <13-17 gamle østlendinger. Åh, huff. Folk som skriver "dn" "mn" eller "dt" er fæle, er jo en forbanna bokstav mindre. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) mn dt r jo dn bst måtn å skrv på <3 ^^ xD xP >.< Endret 24. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Irriterer meg at jeg aldri klarer å bestemme meg for hvilke datakomponenter jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Fy faen. Elektronikk. For noe drit. Her har jeg en 2-3 år gammel PC, og USB-portene gir nada mening. Greit nok at halvparten av de har slutta å fungere (surt er det), men når jeg kobler tastaturet inn i en av de, fungerer tastaturet, mens putter jeg musa inn i samme, fungerer den ikke. Og slik er det, noen enheter fungerer noen steder så jeg må satse på flaks for at det skal gå. Det er noe herk og jeg har ikke lyst til å gå igjennom ringing og klaging, support og venting osv osv for et relativt lite problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg