Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som ikke har en anelse om hva en kortslutning er..

 

Eks.:

 

PC'n kortslutta i går lizzzzm, så han gikk ut av internett exploderer.

 

:mad::realmad::wallbash:

8438238[/snapback]

Jeg husker jeg leste på forumet engang en som sa at PSU-en hans kortslutta DVD-brenneren hans.

 

Om noe sånt kanskje, bør jeg prøve å koble et batteri til en lyspære og vente på at batteriet skal kortlutte lyspæra. :!:

 

Så er det masse noen dumme spørsmål som irriterer meg litt, som:

Hvordan vet den PLS-en at dette der er en stoppbryter? (Han går automasjon i prosjekt til fordyping)

 

Ellers er det en jeg kjenner som stadig har noe greier med pc-en og forventer hjelp over msn og tåler omtrent ikke at jeg ber han se om han finner noe på Google. Mesteparten av tiden går til å få han til å skjønne at det går ann å finne litt hjelp selv og ikke bare spørre meg hele tida. :p

 

Så har kusina mi fått tak i msn-adressa mi og gitt den til en av de yngste kusinene mine på 8. Da blir hun faenmeg sittende og spamme meg med masse kødd blandet med bilder som ser helt jævlig ut. Hvis det ikke hadde vært for at hun har roa seg ned og bruker det gamle Windows Messenger nå (som ikke støtter egne msn-bilder), tror jeg faen meg jeg hadde blokkert henne. :!:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
betten1ow2.th.png

betten2nm3.th.png

betten3am4.th.png

betten4lu0.th.png

betten5ic2.th.png

Lenke til kommentar

Akuratt nå irriterer jeg meg grenseløs over den kokoskallen i klassen her som MÅ plage meg med å vise meg uintresanne ting, jeg sier det rett ut til han "jeg er ikke intresert, kan du gå en annen plass" joda... nå sitter han 2 meter unna å plager meg med å fortelle meg hvor mye facebook suger >_<

WHY?! kan han ikke bare dø! :(

Og når han ikke snakker høl i huet på meg sitter han med pcen å tror det er kult å slå på enter tasten, hører bare klick klick klick KLAKK klick klick klick klick KLAKK. :ermm:

Lenke til kommentar

Skulle ha skrevet dette for lenge siden. Trafikken på vei hjem etter en slitsom dag på jobben irriterer meg! Ikke nok med at det blir en lang kø men etter på, når hovedveien begynner, så klarer ikke folk å holde seg til fartsgrensa! Det meste av veien er 70 og 80, og folk kjører helt nede i 60! Som oftest er det en gjøk som har hele veien for seg selv og lager kø bak seg, og typisk nok er motsatt kjøreretning alltid fullt av biler, så sjelden det er mulig å å kjøre forbi. Så kommer de sinkene på E6 som holder seg på venstrefila og prøver å kjøre forbi i nesten samme hastighet som bilen i høyre fil, mens jeg venter på at bilen foran skal gi meg plass etterpå, men nei da, fortsetter rett fram i samme hastighet. møkkasjåfører.

Lenke til kommentar
Det der var sånn ca den største grunnen til at jeg sluttet å bruke MSN Messenger :p

;P : Testa Trillian? der er det ikke støtte for bilder og den er en del bedre enn windows messenger :=)

(er usikker på om 4eren har støtte for bilder, jeg brukte 3.1)

8615989[/snapback]

 

Ja huff. Byttet selv til Pidgin, og da forsvant alt det der. Hadde et par kamerater som på død og liv skulle ha alt det der smiley/emoticon-skrapet installert, men det ser jo helt for jævlig ut.

 

Pidgin har kanskje ikke alskens funksjoner som en del andre, men det fungerer til chatting som er det jeg gjør på msn.

Lenke til kommentar
North Corporation i kr sand irriterer meg grenseløst.

8532798[/snapback]

Får jeg spørre hvorfor?

Jeg var utplassert der for noen uker siden, veldig grei arbeidsplass :p

8533537[/snapback]

De brukte 8 uker på en reklamasjonssak.

8536470[/snapback]

Vet du hvorfor?

 

Jeg skal fortelle:

 

(Jeg tar forbehold om at ting KAN ha forandret seg innen NC`s vegger)

 

Da jeg var der, hadde de 4 teknikere fast ansatt, 2 stk ute å kjørte hele tiden til hjemmebesøk og bedrifter, 1 teknisk "ansvarlig" og en tekniker som faktisk jobbet på verkstedet på rige.

 

I tillegg til disse var det 6-7 lærlinger og aetat folk.

 

I tillegg til det igjen, har de ei 2 meter høy hylle full av pc`er, skrivere, routere og diverse som nettopp er kommet inn til reprasjon.

 

Når ting leveres inn, settes de i kø.

 

Ting som også helt klart skal sendes inn, må testes først. Står de som nummer 15 i køen, kan dette ta litt tid. NC vil ikke bruke penger på testgebyr fra leverandør, noe som forsåvidt er forståelig.

 

Vil du at ting skal taas med ei gang, må du betale hastegebyr, uansett om det er en reklamasjons/garantisak eller ikke.

 

I tillegg til kundebesøk på døra, hadde vi masse telefoner hele tiden ang. dataproblemer.

 

Ting som sendes i retur, om det er reklamasjon eller ikke, så må man sende mail til leverandør. De har også mye å gjøre, så det kan ta et par dager å få svar. Så skal ting sendes, og da med posten, som også er treg.

 

Så skal gjerne leverandør behandle reklamasjonsaken, dette kan ta tid.

 

Ting tar tid, uansett hvilken butikk man handler i, og DET irriterer!

 

Noen har bare bedre oppfølging enn andre....

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

ting som irriterer grenseløst?

 

enkelt!

 

 

[aggresjon]

DEN JÆVLA FORDØMTE SYKKYLVSRUSSEN!

[/aggresjon]

 

 

mobil til godt over 3000 spenn, pluss lommebok med 500 spenn i i sekken.. Og jeg må gå rundt og passe på sekken og beskytte den med meg selv.. jeg er drittlei av å komme hjem klissvåt..

fordømte drittsekker er de!

i dag har 4 mobiler(som jeg vet om), 2 bærbare maskiner(som jeg vet om) og rundt 60 eksamenforberedninger blitt ganske våte...

 

 

Inklusiv

 

-sykkylven

 

-regnvær på sommeren

Lenke til kommentar
irriterer meg over gutter på dette forumet som sier "hæ?? jente her??" JA, jenter har meninger de også! :mad:

 

Sånn :whistle:

8611543[/snapback]

Det er/har vært mange jenter her på forumet. Så jentetiss på forumet er ikke noe nytt for oss. Velkommen :) Endret av euroshopper
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at det er naturlig med tanke på alderen hennes? Hun er bare 8 år, og bryr seg ikke om å skrive korrekt eller leselig, hun bare syns det er gøy å ha massevis av uttrykksikoner og smileys som gjør samtalen fargerik. Husk hva dere syntes som var kult da dere var på samme alder.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes at det er naturlig med tanke på alderen hennes? Hun er bare 8 år, og bryr seg ikke om å skrive korrekt eller leselig, hun bare syns det er gøy å ha massevis av uttrykksikoner og smileys som gjør samtalen fargerik. Husk hva dere syntes som var kult da dere var på samme alder.

8624922[/snapback]

 

Det er godt mulig at det er naturlig, men man må da få lov til å irritere seg over det uansett. :)

Lenke til kommentar

Seriøst å sint jeg er nå!

 

Jeg har bestilt en pakke fra stretto, som blir sendt med DHL, men siden jeg ikke var hjemme da de var her får jeg ikke pakkafør på FREDAG!

 

Hvordan skal jeg kunne klare å leve uten en forsterker i TO dager?

Måtte helligdagen 17. mai brenne !

Lenke til kommentar
Seriøst å sint jeg er nå!

 

Jeg har bestilt en pakke fra stretto, som blir sendt med DHL, men siden jeg ikke var hjemme da de var her får jeg ikke pakkafør på FREDAG!

 

Hvordan skal jeg kunne klare å leve uten en forsterker i TO dager?

Måtte helligdagen 17. mai brenne !

8625949[/snapback]

 

It's two days man, you'll survive ;)

Lenke til kommentar
Seriøst å sint jeg er nå!

 

Jeg har bestilt en pakke fra stretto, som blir sendt med DHL, men siden jeg ikke var hjemme da de var her får jeg ikke pakkafør på FREDAG!

 

Hvordan skal jeg kunne klare å leve uten en forsterker i TO dager?

Måtte helligdagen 17. mai brenne !

8625949[/snapback]

Har du ventet lenger pa pakken mindre enn > 24 timer da?

Lenke til kommentar

Har ventet siden mandag, hehe

 

Men det er faktisk ikke alt. Faktisk bestilte jeg denne 30. mars, men har vært mangelvare i hele europa. Så det endte med at jeg avbestilte forsterkern fra avshop, bestilte den så fra stretto (som faktisk hadde den på lager)

 

Det jeg er mest sur over er at jeg har ventet i nesten 2mnd på en forsterker som aldri kom. Jo, og i tillegg til at pappa faktisk var i hagen, men det visste vel ikke DHL-manne gjorde han vel?

 

Er en Sony 5200es det er snakk om forresten..

 

EDIT: jeg bruker 'faktisk' sørgelig mye :nei:

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...