Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 I don't get it Pussig nok finner jeg meg ikke overasket over dette utsagnet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg klarer ikke settet det du skrev Danielzu på riktig sted. Hørt det før, men hvor?! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Alt for mange programmer på discovery som handler om folk som jobber. Deadliest catch, hard hogst, ice road truckers, svære greier, møkkajobber (den er egentlig ok siden det var noe av det første som kom) Men det er jo virkelig dette man vil se på når man kommer hjem fra jobb / skole! 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Da jeg var yngre og satte på Discovery etter skolen var det stort sett alltid en eller annen spennende dokumentar som gikk ofte. Det var tider, det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Alt for mange programmer på discovery som handler om folk som jobber. Deadliest catch, hard hogst, ice road truckers, svære greier, møkkajobber (den er egentlig ok siden det var noe av det første som kom) Men det er jo virkelig dette man vil se på når man kommer hjem fra jobb / skole! Eg er sikker på at eg skreiv AKKURAT det innlegget der nokre hundre sider lenger bak. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Slike artikler irriterer meg: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10007013 De vinkler jo det alltid slik at PC er noe farlige greier. Faens mediahelvette, hold kjeft! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Bedre at en gæmliss sitter på PCn alene enn en 16 åring? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Slike artikler irriterer meg: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10007013 De vinkler jo det alltid slik at PC er noe farlige greier. Faens mediahelvette, hold kjeft! Sjekk rett over det første bildet i artikkelen. ling til "Barn under 10 måneder burde ikke få kumelk". Hva i alle dager har det med pc-bruk å gjøre? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det verste er at det omhandler folk som er 16 år. Når du er 16 har du en større kontroll over deg selv og foreldrene skal vanligvis ikke overstyre alt en gjør. Hadde det vært unger på alder 8-13 så hadde jeg sett på saken annerledes. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det irriterer meg at noen har satt kjøleskapet på max. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Max? høyde, lengde, bredde, kulde, varme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det irriterer meg at noen har satt kjøleskapet på max. På Max Mekker? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kjøleskapet har vel en fikset lengde og høyde, så det burde jo være klart at det er temperatur det er snakk om. Men klart, jeg kan jo presisere: Det irriterer meg at noen har satt kjøleskapet på max kulde. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Discovery var mye bedre før, kanalen har bare blitt "norskifisert" (med tanke på at de fleste kanaler i Norge sender bare drit) Slike artikler irriterer meg: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10007013 De vinkler jo det alltid slik at PC er noe farlige greier. Faens mediahelvette, hold kjeft! VG er bare en tabloidavis, samfunnet er bygd på data når for tiden, og det at folk bruker datamaskiner mye om dagen er bare en naturlig ting som følger etter, spesielt når de fleste bor i boligfelt og byer. Disse scriptkiddiene som sitter på facebook og WoW hele dagen, er bare vanlig befolkning. Det finnes slike som meg som har interesse for datamaskinen (hardware og software) selv. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Er tom for hylleplass til Vinylene mine. Endret 23. mai 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hoppestyltene mine skal visst vere av det dårlegaste merket, skyrunners. Dei knekker ofte, stroppene er dårleg kvalitet og alt er billig produsert i Kina. Typisk at eg ikkje gjorde litt meir research før eg slo til på det billigaste eg fann. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det irriterer meg at noen har satt kjøleskapet på max. På Max Mekker? Åh. Det er så plagsomt når noen gjør det! Bare mas med han. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Null post på 3 dager! Kommer posten i morgen? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Posten er her på tirsdag. Det er noe stort tull,.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg