Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt for mange programmer på discovery som handler om folk som jobber.

Deadliest catch, hard hogst, ice road truckers, svære greier, møkkajobber (den er egentlig ok siden det var noe av det første som kom)

Men det er jo virkelig dette man vil se på når man kommer hjem fra jobb / skole! :ermm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alt for mange programmer på discovery som handler om folk som jobber.

Deadliest catch, hard hogst, ice road truckers, svære greier, møkkajobber (den er egentlig ok siden det var noe av det første som kom)

Men det er jo virkelig dette man vil se på når man kommer hjem fra jobb / skole! :ermm:

Eg er sikker på at eg skreiv AKKURAT det innlegget der nokre hundre sider lenger bak.

Lenke til kommentar

Discovery var mye bedre før, kanalen har bare blitt "norskifisert" (med tanke på at de fleste kanaler i Norge sender bare drit) :)

Slike artikler irriterer meg: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10007013

De vinkler jo det alltid slik at PC er noe farlige greier. Faens mediahelvette, hold kjeft! :)

VG er bare en tabloidavis, samfunnet er bygd på data når for tiden, og det at folk bruker datamaskiner mye om dagen er bare en naturlig ting som følger etter, spesielt når de fleste bor i boligfelt og byer.

Disse scriptkiddiene som sitter på facebook og WoW hele dagen, er bare vanlig befolkning. Det finnes slike som meg som har interesse for datamaskinen (hardware og software) selv.

Lenke til kommentar

Hoppestyltene mine skal visst vere av det dårlegaste merket, skyrunners. Dei knekker ofte, stroppene er dårleg kvalitet og alt er billig produsert i Kina. Typisk at eg ikkje gjorde litt meir research før eg slo til på det billigaste eg fann.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...