Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det er vinter klager folk over hvor kaldt det er. Når det blir sol og sommer klager de samme over hvor varm det er. Det er ikke mulig å tilfredstille dere, er det?

Og ja, jeg er en av de som klager over været.

Lenke til kommentar

Fuck satans VG som skriver om "rikingen". Hvem er disse menneskene?? Totalt ukjente for meg.

post-35043-1274125552,2217_thumb.png

Lurer på hva denne luksushora hadde sagt om han hadde mistet alle pengene?

Hvis det er noen trøst så ble han slått ned med et shotglass på byen her i Tromsø forleden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

i dag så var jeg aleine i svømmebassenget. Dvs jeg hadde 8 baner for meg selv. Litt ute i min perfekte 400m så kommer det en mann som skal svømme. Det var 7 baner ledig. Vet dere hviklen bane han tok? Han valgte min! Fy faen :wallbash::realmad:

Etterpå så skulle jeg i butikken. Det var en ganske lang kø i kassa, så de bestemte seg for å åpne en ny kasse. Mannen som var først i den forrige køen gikk rett til den nye kassa, han gikk også forbi ei gammel dame ( med en handlekorv full av masse varer ) Damen mente at hu var først ( siden hu stod bakerst i den første køen) og begynte å kjefte på mannen, som skulle kjøpe seg melk og 1 vannmelon.

Lenke til kommentar

Har absolutt ingenting i mot varmen. Det er bare det at her jeg bor har det vært en forferdelig kald vinter. Og gradene har steget utrolig kjapt nå, og ikke gradvis. For 3 dager siden var det 5 grader, og nå er det 22. Kroppen får jo helt sjokk.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Det er vel nesten bare dritt på tven hele året uansett.

Irriterer meg at Visat 4 viser den samme It's Always Sunny in Philadelphia sessongen om og om igjen. Det er noe av det eneste bra som vises på TV.

Lenke til kommentar

Det er vel nesten bare dritt på tven hele året uansett.

Irriterer meg at Visat 4 viser den samme It's Always Sunny in Philadelphia sessongen om og om igjen. Det er noe av det eneste bra som vises på TV.

Kjøp/last ned alle fem sesongene, og se fra start til slutt. Det gjorde jeg. Møkkamorsom serie.
Lenke til kommentar

i dag så var jeg aleine i svømmebassenget. Dvs jeg hadde 8 baner for meg selv. Litt ute i min perfekte 400m så kommer det en mann som skal svømme. Det var 7 baner ledig. Vet dere hviklen bane han tok? Han valgte min! Fy faen :wallbash::realmad:

Hater imbesiler som det der. Tenker alltid i ettertid at jeg burde ha sakt ifra til vedkommende, men jeg gjør det aldri.

Lenke til kommentar

Ser ikke på TV lengre jeg :mellow:

Ikke jeg heller, og nå er det en god del mindre som irriterer meg i hverdagen. Savner aldeles ikke alle de idiotiske reklamene og den samme episoden av en heller døll serie jeg har sett 14 ganger før.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...