Gavekort Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Forumets troll? Hvem snakker du for? Ironisk nok prøver du å provosere meg nå. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Når det er vinter klager folk over hvor kaldt det er. Når det blir sol og sommer klager de samme over hvor varm det er. Det er ikke mulig å tilfredstille dere, er det? Og ja, jeg er en av de som klager over været. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Joda. Senvår hele året. Da hadde jeg vært fornøyd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 At jeg ikke orker å ete. Sånn, i det hele tatt. Jeg brukte 4 timer på en jævla bolle tidligere i dag. :| Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Fuck satans VG som skriver om "rikingen". Hvem er disse menneskene?? Totalt ukjente for meg. Lurer på hva denne luksushora hadde sagt om han hadde mistet alle pengene? Hvis det er noen trøst så ble han slått ned med et shotglass på byen her i Tromsø forleden. 1 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 i dag så var jeg aleine i svømmebassenget. Dvs jeg hadde 8 baner for meg selv. Litt ute i min perfekte 400m så kommer det en mann som skal svømme. Det var 7 baner ledig. Vet dere hviklen bane han tok? Han valgte min! Fy faen Etterpå så skulle jeg i butikken. Det var en ganske lang kø i kassa, så de bestemte seg for å åpne en ny kasse. Mannen som var først i den forrige køen gikk rett til den nye kassa, han gikk også forbi ei gammel dame ( med en handlekorv full av masse varer ) Damen mente at hu var først ( siden hu stod bakerst i den første køen) og begynte å kjefte på mannen, som skulle kjøpe seg melk og 1 vannmelon. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Har absolutt ingenting i mot varmen. Det er bare det at her jeg bor har det vært en forferdelig kald vinter. Og gradene har steget utrolig kjapt nå, og ikke gradvis. For 3 dager siden var det 5 grader, og nå er det 22. Kroppen får jo helt sjokk. Endret 21. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det irriterer meg at alle de gode (les: de få) norske underholdningsprogrammene har avsluttet for sesongen allerede i mai måned = mer dritt på TV-en enn til vanlig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det er vel nesten bare dritt på tven hele året uansett. Irriterer meg at Visat 4 viser den samme It's Always Sunny in Philadelphia sessongen om og om igjen. Det er noe av det eneste bra som vises på TV. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det er vel nesten bare dritt på tven hele året uansett. Irriterer meg at Visat 4 viser den samme It's Always Sunny in Philadelphia sessongen om og om igjen. Det er noe av det eneste bra som vises på TV. Kjøp/last ned alle fem sesongene, og se fra start til slutt. Det gjorde jeg. Møkkamorsom serie. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 i dag så var jeg aleine i svømmebassenget. Dvs jeg hadde 8 baner for meg selv. Litt ute i min perfekte 400m så kommer det en mann som skal svømme. Det var 7 baner ledig. Vet dere hviklen bane han tok? Han valgte min! Fy faen Hater imbesiler som det der. Tenker alltid i ettertid at jeg burde ha sakt ifra til vedkommende, men jeg gjør det aldri. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det er helt klart den morsomste serien jeg har sett. Jeg laster aldri ned noe, men jeg lurer på om jeg skal gjøre et unntak for IASIP. Jeg må nok få tak i de uansett, så da blir det vel kjøp. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg ser ikke lenger jeg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) At jeg ikke finner en laptop til ca 4000,- som takler 720p x264 mkv filer. Hjelp! Endret 21. mai 2010 av Dragen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ser ikke på TV lengre jeg Ikke jeg heller, og nå er det en god del mindre som irriterer meg i hverdagen. Savner aldeles ikke alle de idiotiske reklamene og den samme episoden av en heller døll serie jeg har sett 14 ganger før. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 At jeg ikke finner en laptop til ca 4000,- som takler 720p x264 mkv filer. Hjelp! Kjøp en netbook. GMA500 og Ion har x264 støtte. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kan du peke i retning av noen netbooks som har sånt? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Tvunget til å høre på fylleprating fra de som har balkong over meg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Min Asus Eee 1101HA har GMA500 og 720p-oppløsning, men vil ikke anbefale den da den er relativt svak generelt. Denne har Nvidia Ion: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598376 Denne skal klare HD: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=576843 Det er bare å lete i en viltvoksende jungelen av netbooks, let etter Nvidia Ion baserte helst, da disse har en akseptabel ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg