Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

*Sikkerhet It'slearning*

It's learning er en eneste stor vits når det kommer til sikkerhet, SSL-enkryptering har de, men derimot å APR-sniffe input i brukernavn- og passord-felt er lekende lett.

Hva er poenget med en gigantisk betongvegg når det er en åpen dør i den?

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første jeg gjorde når jeg fikk Androiden min ihvertfall. Det er deilig å kunne ta med meg all mulig musikk hvor jeg vil. Handler du inn et ordentlig minnekort og lagrer favorittplaylistene til offline mode trenger du ikke bruke en formue på datatrafikk heller (om du ikke har ubegrenset).

På min Hero blir batteritiden irriterende lav om jeg bruker Spotify da, men ellers har jeg ingenting å klage på.

For å ha noe relevant til tråden i posten min: NSB irriterer.

Lenke til kommentar

Fuck! Hvorfor kom jeg ikke opp i matte? Det hadde blitt en lett 6'er. Nå må jeg sitte å skrive to kjedelige norsktekster. Er ferdig med én av dem da, men har én igjen. :mad:

Endret av Wohooo
Lenke til kommentar

At folk som er gode i data blir irriterte på folk som ikke er gode i data. Jeg går ikke rundt å irriterer meg fordi de fleste ikke kan demontere en AG3 eller vet hva en hevarm er. Og NEI data er ikke basic kunnskap som alle burde vite om.

Mer basic enn våpenkunnskap, vil jeg si.
Lenke til kommentar

Eg irriterar meg ikkje over at dei ikkje er gode i data, eg irriterar meg over kor ufatteleg dårlege dei er på å google ting. Det er berre å lese. eg har faktisk hørt unnskyldninga "Det sto berre masse fuck der, forklar du i staden for."

• Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg ikke en gang har telling på hvor mange som kom bort til meg i går, og ville ha absolutt alle dokumentene jeg hadde til norsk eksamen (som var i dag)

Jeg fant alle disse dokumentene ved å bruke 5 minutter av min tid på Google.no

Google it for svarte! Jenter absolutt dårligst på dette. Burde være et Google kurs på skolen når jeg tenker over det.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

At jeg ikke en gang har telling på hvor mange som kom bort til meg i går, og ville ha absolutt alle dokumentene jeg hadde til norsk eksamen (som var i dag)

Jeg fant alle disse dokumentene ved å bruke 5 minutter av min tid på Google.no

Google it for svarte! Jenter absolutt dårligst på dette. Burde være et Google kurs på skolen når jeg tenker over det.

Kurs på googling hjelper ikke! Vi hadde noen timer i femte, sjuende og hele ungdomsskolen om hvordan vi skulle finne fram stoff på internett. Problemet er selvsagt at alle gir blanke faen og har holdninga "Døøøøøøøøøøøh, alle vet da hvordan man googler lissom".. Dette derimot, bør printes og henges opp overalt!tech_support_cheat_sheet.pngIrriterer meg over editoren / formateringen av tekst på forumet for tiden..

Endret av Gaarulf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...