Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel egentlig uprovosert vold, og ikke utlendinger du bør mislike. :)

8598504[/snapback]

Alle årene jeg har bodd her, har jeg havnet i et par bråk for ingen ting. Og alle gangene var med utlendiger, litt merkelig her hmm..

 

Men som sagt, jeg hater ikke alle for det.. Blir bare irritert at noen utlendiger kommer hit og ypper etter bråk.. De bør sende tilbake til landene deres selv om det er krig i ditt og datt, jeg bryr meg ikke. De vil jo bråke, like greit at de blir med der!

Lenke til kommentar
Jenter på skolen som bare må klemme hverandre midt i gangen, lenge står de og. Da kan jo ikke jeg kan komme forbi, og vanligvis så haster det...

8597717[/snapback]

Er gangen deres en halv meter bred?

8597833[/snapback]

 

Nei, tror ikke det er gangen deres som er for liten... tror heller på at jenter har en tendens til å forme veldig store gruppeklemmer, og selvsagt spre seg over alt som heter gulv...

 

Jeg irriterer meg så gruelig over folk som er nødt til å gå 5-6 på rad bortover et fortau, sånn at det er pokkers umulig å komme forbi... ekstra irriterende fordi jeg sykler som oftest, og når jeg plinger og de ikke vil flytte seg, blir jeg nødt til å gå av sykkelen og gå bak de til de tar en annen vei enn meg :nei: er ikke lenge før jeg kjører neste gruppe tvert ned...

Lenke til kommentar

NÅ sitter jeg her å irriterer meg noe jævlig over folk som ikke vet hva venner er !

Spør dem om en tjeneste, så sutrer de med en gang over at du bare vil utnytte dem og skal absolutt fortelle deg hvilken pest og en plage du er, og lage et jævla show bare fordi de er så ufattelig gjerrige og selvopptatt at de ikke klarer å se at det faktisk fins andre her i verden enn dem selv!

 

Med andre ord, jeg HATER kaktuser!

 

Kaktus: folk som er så glad i seg selv, opptatt av å klare seg alene, mener at alle andre bør gjøre det samme at de ikke ser de som vil dem godt, og skyver alt og alle vekk fra dem til de ender opp som ensomme og alene... akkurat som en kaktus.

 

DET irriterer meg! :mad:

Endret av SilentAngel
Lenke til kommentar

Jeg hater det noe så inne helvete at mødre alltid skal ta med seg småungene sine på treningsstudio. Nå nettopp f.eks, når jeg var oppe for å trene, kryr det jo av små jævler på 4-5 år som løper rundt i studio, mens de skriker så høyt de kan, klatrer på absolutt alle aparatene, flytter rundt på vekter og annet dill. Ikke nok med det, klarer ikke mødrene forstå at de hele tiden går i veien for folk som faktisk prøver å trene.

 

Når jeg står der i knebøy stativet, må jeg hele tiden se rundt meg på alle kanter, hver jævla gang jeg skal ned, for ikke å dunke vektstanga i hodet på en tilfeldig fem åring som skulle komme løpende forbi. Det går faen ikke an å trene på den måten!

 

Her har man betalt tusenvis av kroner for å trene, og da burde det faen være uakseptabelt med unger løpende rundt deg til enhver tid.

 

Foreldre burde ta ansvar for barna sine, og ikke inkludere de på steder hvor de ødelegger så til de grader for andre!

 

Faen i helvete, jeg finner ikke ord, det er så ufattelig irriterende.

 

Jeg gikk hjem, får heller prøve å gå opp igjen om noen timer, kanskje er det litt roligere da.

 

Jævla mas.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...