Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

At en av de jeg bor med ikke orker og legge seg på sitt eget soverom, men bare sover på sofaen flere ganger i uka. Og at jeg må ligge og høre på dennne snorkinga. (døra mi er rett ved sofaen/stuen.)

Lenke til kommentar

http://www.vgtv.no/?id=30420

At man ikke kan teksten på egen nasjonalsang er helt utrolig...

Strengt tatt heter vel Norges nasjonalsang Sønner av Norge.

Nei. Norge har ingen offisiell nasjonalsang. Det private selskapet "Selskapet for Norges Vel" hadde ingen som helst rett til å bestemme hva som skulle være Norges nasjonalsang. I den grad det finnes en uoffisiell nasjonalsang, så er det Ja vi elsker. Den synges ved alle "nasjonale anledninger" (17. mai og lignende), den spilles av på internasjonale idrettsarrangementer og det er den befolkningen har trykt til sitt hjerte.

Lenke til kommentar

Jeg sov ikke til natt til i går nå (siden det er 05:37). Jeg ha ikke sovet godt i det siste heller, jeg er trøttere enn en stein og slappere enn ett dødt dovendyr.. men søvn å få? Nei..

Så må jeg selvfølgelig møte på skolen kl. 09, for å finne ut hvilket fag jeg får eksamen i... Deretter en ukes tid med øving.. dette går bare ikke bra.. (med tanke på hvordan livet mitt har vært fucked i noen år nå, finner vel det meste angående dette på side 1971 tror jeg)

Hvorfor må enkelte sanger være så gode? Selv 5:32 er for kort!

Ender bare opp med at jeg hører på sangen 15 ganger etter hverandre og blir lei av den.

Hvilken sang da?

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

Jeg satt på bussen i dag, og bak meg satt det noen 16 åringer fra en eller annen yrkesfagliglinje og kommenterte alle vi kjørte forbi. "Hun var stygg", "han var feit", "hun var lav. Moren er sikker kjempe lav høhøhø".

For noen idioter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...