€uropa Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 I Askim har i hvert fall mange spisesteder og Narvesen åpent. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 http://www.vgtv.no/?id=30420 At man ikke kan teksten på egen nasjonalsang er helt utrolig... Sørgelig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Død over - liste: Poulsbo (GMA500) Tungsten D-link Treige minnepinner Ting som går galt i Linux Windows Virus Småpenger Indexing Å ha lite penger Fjortisser FrP Raddiser Folk som ytrer uten kompetanse Dårlige drivere HDD-choke Memoryleak Spam Newfags Mainstream pop og dance Fryse på føttene grunnet kaldsvetting Varm hardware Datamaskiner som kræsjer midt i noe Carefaces Arrogante mennesker Folk som ikke viser godhet tilbake Folk som ikke gir deg ting tilbake Anti-virus som vil scanne når du driver på med noe Å være sliten alt for ofte Å se hardwaren din utdatere seg Dårlig samvittighet Å leve opp til forventninger Å ikke tørre å ta et lite steg som forandrer livet ditt Mennesker uten mot At jeg ikke har mot Kjærlighet Manglende disk-plass Miste minnepinner Aldri ha minnepinner når du trenger dem Dårlig optimaliserte spill Skriver liste som dere ser. Wææh, du er jo helt lik meg ja, men det er MIN mening! det er jeg som ikke like techno, så hvorfor bryr du deg?? Poenget hans er at det ikke er techno du misliker, men en sjanger som kalles handz-up. Som å si jeg hater rock fordi Dimmu Borgir er elendig. Eller en sub-sjanger av metall. Takk, det som irriterer meg er at han kaller dance for techno, jeg hater når folk gjør slikt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Skulle tro det var jeg som skrev den lista gavekort laget Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 17 mai suger greit kækk. Ble sperret ute i gokk av et eviglangt barnetog i dag morges. Det marsjet også langs den eneste veien der ute. brenn. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Skaff deg litt nasjonalfølelse, mister. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hadde du hatt baller hadde du bare kjørt ned hele dritten. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 http://www.vgtv.no/?id=30420 At man ikke kan teksten på egen nasjonalsang er helt utrolig... Hahaha, failkids. Ere mulig å få inn furutrær inn i sangen også nå. uff. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 17. mai er det verste jeg vet, er greit nok at det er norges nasjonaldag og det har jeg.. som sagt ingen problemer med. Problemet mitt er den store blobben av ett 17. mai tog som invaderer alle norges veier som tyskere under 2. verdenskrig, og vekker en opp med tuting fra fløyter osv. Så skal man innom Bergen, der er det totalt kaos. Det er vanskelig å komme seg fram når halvparten av veiene er blokkert av... igjen en tyskerlignende feirende norsk 17. mai blob, og det samme gjelder torget, festplassen osv. der alle er så snill å tute en høylytt irriterende fløyte 2cm fra øret ditt.... Nei jeg troller ikke, dette er virkelig irriterende. *Awaits flamers* Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Er vi ikke kvitt disse jævla Idol-ungene enda? Idol-Graute, who the fuck cares? Faen ikke fred å få når man leser VG. DRIT Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 VENT VENT. Det som tar kaka er at utlendingene kan bruke sine egne flagg i toget. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 VENT VENT. Det som tar kaka er at utlendingene kan bruke sine egne flagg i toget. whaaaat? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Så ikke et eneste flagg som ikke var norsk i dag. Endret 17. mai 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Så ikke et eneste flagg som ikke var norsk i dag. haah hvor var dette hend ? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 http://www.vgtv.no/?id=30420 At man ikke kan teksten på egen nasjonalsang er helt utrolig... Hahaha, failkids. Ere mulig å få inn furutrær inn i sangen også nå. uff. haha, har fram til nå trodd det var furutrær i sangen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Så ikke et eneste flagg som ikke var norsk i dag. haah hvor var dette hend ? Bodø. Kun norske flagg. Endret 17. mai 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Så ikke et eneste flagg som ikke var norsk i dag. haah hvor var dette hend ? Bodø. Kun norske flagg. hehe:) hvorfor irritere seg over det da? skal jo bare være norske flag! Endret 17. mai 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det var vel i fjor eller året før de fant ut av at "JAAA, la oss la utelndingene bruke sine egne stygge flagg på NORGES nasjonaldag" Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 folk som er ekstremt glad i fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg