Kimelimm Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Begynner å irritere meg no vakent av folk som sier "Rillern med *navn*" eller "Grillern(samme betydning, chillern) med *navn*" eller "det er flyt as" "Flyter på det as" JEG SPYR. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Har jeg aldri hørt, og takk som faen for det. Hvem sier sånt? Virker jo totalt retardert ut. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Død over - liste: Poulsbo (GMA500) Tungsten D-link Treige minnepinner Ting som går galt i Linux Windows Virus Småpenger Indexing Å ha lite penger Fjortisser FrP Raddiser Folk som ytrer uten kompetanse Dårlige drivere HDD-choke Memoryleak Spam Newfags Mainstream pop og dance Fryse på føttene grunnet kaldsvetting Varm hardware Datamaskiner som kræsjer midt i noe Carefaces Arrogante mennesker Folk som ikke viser godhet tilbake Folk som ikke gir deg ting tilbake Anti-virus som vil scanne når du driver på med noe Å være sliten alt for ofte Å se hardwaren din utdatere seg Dårlig samvittighet Å leve opp til forventninger Å ikke tørre å ta et lite steg som forandrer livet ditt Mennesker uten mot At jeg ikke har mot Kjærlighet Manglende disk-plass Miste minnepinner Aldri ha minnepinner når du trenger dem Dårlig optimaliserte spill Skriver liste som dere ser. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Vond dott i øret! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRGH! Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) - Folk som tror internettet er tregt når det lagger på alle de over 9000 Facebook spillene de spiller. - Fanbois. - PC som bråker. - Skrivefeil. - Sanger med dårlig kvalitet (Bitrate). Endret 17. mai 2010 av Helnes Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ting som irriterer meg: -sokker i buksene -folk på bussen som stinker røyk og sprit -techno "musikk" -jenter som tror at det ikke finnes noe bedre telefon en Iphone -Apple fanboys -emo og goth folk :-) De om er bold irriterer meg, men derimot det du kaller "techno" ville de med noe som en snutt av innsikt i elektronisk musikkverden kalt dance. (Det er basshunter, cascada osv du hinter til right?) Du irriterer meg med din lille innsikt i elektronisk musikk og generaliserer med techno (som FYI, bare er en liten sjanger av det som er der ute) når det du trolig hinter til er dance.. ja, men det er MIN mening! det er jeg som ikke like techno, så hvorfor bryr du deg?? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Apple og M$ Fanboys. Dummefaen hele gjengen. Linux er desidert best! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Apple og M$ Fanboys. Dummefaen hele gjengen. Linux er desidert best! Nei. 3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 ja, men det er MIN mening! det er jeg som ikke like techno, så hvorfor bryr du deg?? Poenget hans er at det ikke er techno du misliker, men en sjanger som kalles handz-up. Som å si jeg hater rock fordi Dimmu Borgir er elendig. Eller en sub-sjanger av metall. Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 17.mai-tuter og ting som lager Ulyder... Og små barn med ballonger.... som blir små barn uten ballonger... og så begynner å grine...Og blåse i 17.mai-tutene sine... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 At innlegg under avatar og innlegg under "min profil" er forskjellige. Under "min profil" er jeg 30 meldinger unna 1337, mens under avatar er jeg 300 unna... Hvem av de er rett? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Under avatar teller ikke med OT om jeg husker riktig. At Dio døde. Skulle se han i sommer. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 De på profilen din teller med innlegg i Off-topic. Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det er vel fordi innlegg i offtopic kategorien ikke telles, har flere på profilen jeg og Måten hun programlederen på NRK1 utaller OSLO irriterer meg, det sies OSJLO! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Thank Yu for ansers. Agree med det på oslo. Oslo er med sj-lyd... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Alle sier Oshlo, men det heter faktisk Oslo. Det irriterer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) I Blærum heter det Oslo... Ups, kom vist inn en tilfeldig "L" der... Endret 17. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 I Blærum heter det Oslo... Ups, kom vist inn en tilfeldig "L" der... Det er ikke mange som sier Oslo her, de fleste sier Oshlo.... Det irriterer meg at Bærum har et ganske dårlig rykte Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det irriterer meg at folk fra Blærum ikke innser at de har dratt på seg ryktet sitt selv. MEEEN, sjuttona mai og da kan man ikke krangle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg