Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som skal betale på kortautomat. De står klar med kortet og når jeg sier de kan sette det i, druser de det inn der (en anen ting som irriterer er når jeg glemmer et så enkelt ord og klarer ikke komme på det. Ordet begynner på "R". RRRRsammafaen) arket kommer ut :p. De setter ned nesten fast og jeg forteller at de skal sette det inn foran. De setter det inn og venter, trykker pin, for så og kikke dumt på meg. Det er tre knapper i bunn. En grønn, en gul og en rød. De skal da bekrefte koden og klarer å trykke på gul knapp. Hvor har de lagt igjen den logiske sansen? Gul knapp for faen. (Fikk lyst til og slappe til udyret foran disken)

Lenke til kommentar

Like irriterende når man står tydelig klar med kortet, men alikevel må gjøre h*n bak kassa oppmerksom at man skal betale med kortet og ikke kontant så h*n får trykka på den knappen som gjør at man kan betale med kortet. :p

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar

Like irriterende når man står tydelig klar med kortet, men alikevel må gjøre h*n bak kassa oppmerksom at man skal betale med kortet og ikke kontant så h*n får trykka på den knappen som gjør at man kan betale med kortet. :p

 

Vel, det er ikke saken hos meg da automaten ikke er koblet sammen med kassa. Taster inn summen manuelt og så lar de putte inn kortet. OG da dæljer de løs med kortet i alle mulig retninger og tror at skjermen er trykkskjerm fordi det er på mote og derfor nesten knuser den i et forsøk på å trykke ok. Enda det er knapper store som fjell ved siden av skjermen...

Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg:

-sokker i buksene

-når mamma slår av routern hver jævla natt

-folk på bussen som stinker røyk og sprit

-techno "musikk"

-jenter som tror at det ikke finnes noe bedre telefon en Iphone

-Apple fanboys

-lære eldre folk å bruke en pc

-små unger på bussen som ikke holder kjeft

-de som ikke gjør en dritt på skolen, men får bra karakterer

-emo og goth folk

 

 

:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg:

-sokker i buksene

-når mamma slår av routern hver jævla natt

-folk på bussen som stinker røyk og sprit

-techno "musikk"

-jenter som tror at det ikke finnes noe bedre telefon en Iphone

-Apple fanboys

-lære eldre folk å bruke en pc

-små unger på bussen som ikke holder kjeft

-de som ikke gjør en dritt på skolen, men får bra karakterer

-emo og goth folk

 

 

:-)

 

Enig i de som er fetet ut :)

 

Bare man bytter ut mamma med pappa :p

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg:

-sokker i buksene

-når mamma slår av routern hver jævla natt

-folk på bussen som stinker røyk og sprit

-techno "musikk"

-jenter som tror at det ikke finnes noe bedre telefon en Iphone

-Apple fanboys

-lære eldre folk å bruke en pc

-små unger på bussen som ikke holder kjeft

-de som ikke gjør en dritt på skolen, men får bra karakterer

-emo og goth folk

 

 

Glem det forrige innlegget mitt, du er egentlig ganske genial.

Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg:

-sokker i buksene

-når mamma slår av routern hver jævla natt

-folk på bussen som stinker røyk og sprit

-techno "musikk"

-jenter som tror at det ikke finnes noe bedre telefon en Iphone

-Apple fanboys

-lære eldre folk å bruke en pc

-små unger på bussen som ikke holder kjeft

-de som ikke gjør en dritt på skolen, men får bra karakterer

-emo og goth folk

 

 

Glem det forrige innlegget mitt, du er egentlig ganske genial.

 

javel?

Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg:

-sokker i buksene

-folk på bussen som stinker røyk og sprit

-techno "musikk"

-jenter som tror at det ikke finnes noe bedre telefon en Iphone

-Apple fanboys

-emo og goth folk

 

 

:-)

 

 

De om er bold irriterer meg, men derimot det du kaller "techno" ville de med noe som en snutt av innsikt i elektronisk musikkverden kalt dance. (Det er basshunter, cascada osv du hinter til right?)

 

Du irriterer meg med din lille innsikt i elektronisk musikk og generaliserer med techno (som FYI, bare er en liten sjanger av det som er der ute) når det du trolig hinter til er dance..

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

Svelemoe: Vi hadde 3 måneder uten noe særlig prosjekt e.l, men plutselig får vi 5 prosjekter, som skal bli ferdig med 1 mnd. Kan vi ikke heller få de fordelt JEVNT utover? Faen at lærer ikke kan kommunisere! to av prosjektene er til og med fra samme lærer!

Lenke til kommentar

Jepp, you are right. Eller, det ène er individuelt. Det er jeg ferdig med. Kun jeg, og to andre på gruppa er ferdig med prosjektet som skal leveres/framføres på torsdag. Dvs 3/5. På prosjektet med meg, og to andre gutter sendte jeg det jeg hadde gjort til han ene, som tok ansvar for det - han sendte inn sitt, og sa vi ikke hadde gjort noe. Læreren VET at jeg hadde gjort noe, og jeg fikk sendt mine filer etter - han siste har ikke gjort prosjekt engang.

 

FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Svelemoe: Vi hadde 3 måneder uten noe særlig prosjekt e.l, men plutselig får vi 5 prosjekter, som skal bli ferdig med 1 mnd. Kan vi ikke heller få de fordelt JEVNT utover? Faen at lærer ikke kan kommunisere! to av prosjektene er til og med fra samme lærer!

Sånn har vi det også, det er helt jævlig. Vi har ikke gjort en dritt på skolen de siste 4-5 ukene, også får vi 3 prøver, 2 fremføringer og 4-5 innleveringer på 2 uker. Sånn har det vært hele skoleåret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...