Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen i helvete. Jeg måtte sitte hjemme mellom klokka 18 og 23 for å vente på ballonger som skulle leveres hos meg. Ballongene kom aldri. Så nå har jeg mistet en kveld jeg aldri får tilbake, og jeg må vente på ballongene mellom klokka 12 og 16 i morgen. Jeg kan heller ikke drive med festligheter utover kvelden, for jeg må stå opp tidlig på mandag for å selge de forbannede ballongene. Jævla useriøse arbeidsgiver. Han klarer ikke å ringe, og han klarer ikke å beregne tid på mindre enn 4 timers margin. Kuk!

Lenke til kommentar

Heile denne sida gir meg deja vu, og eg veit ikkje kvifor.

Det er noe som ser drit fett ut :D faen jeg fikk lyst på!

Kjøp! Dei er verdt det :D

Det er en potensiell bein og armbrudd gjenstand. :ph34r:

Ikkje med alt-mulig-beskyttarar. Gjekk på trynet ein gong fordi ei av stroppene ikkje ville samarbeide, men med handledd-armor gjekk det bra :)

Mor mi måtte halde meg i handa dei første stega, men etter nokre minutt med vakling sprang eg som ein vind :D

Lenke til kommentar
Mor mi måtte halde meg i handa dei første stega, men etter nokre minutt med vakling sprang eg som ein vind :D
Profesjonelle stylte-sprettere bruker stylter i noen vektklasser over seg selv, for å få den ekstra spretten.

Profesjonell er det siste eg er :p

Det er nok litt enklare å springe med stivare stylter når ein først har fått god fart, men eg blir utslitt før den tid. Kanskje om nokre veker, eller månadar. Musklane er ikkje akkurat topptrente, så eg klarar ikkje å hoppe skikkeleg pga stivheita i styltene.

Alt blir nok betre og enklare etter litt trening :)

Lenke til kommentar

Svelemoe: Hvor bruker du de? Springer du bare random rundt på asfalten?

Var på ein grusveg/asfalt i litt utanfor allfarveg, der bestefar min bur. Sprang også litt rundt ein nedlagt fabrikk på lange asfaltstrekningar, det var der det gjekk gale med stroppa. Det hadde vore litt dumt å gå på tryne midt i sentrum.

Det er vel snart på tide med litt showoff på meir befolka stadar :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Helvetes bæsjedritt den der grillereklamen med div , spes de mexikanerne......de skulle blitt tatt "old country way" av Iron Sheik > : (

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...