Gjest medlem-1432 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Det er en potensiell bein og armbrudd gjenstand. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 De styltene så skumle ut! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Styltene mine er 70-90 kg. Eg er 57. Det går fint å springe med dei, men å hoppe blir berre som å trampe på betong utan stylter. Trur eg må legge på meg litt. Hæ er du så gammel jeg trodde du var sånn 14-15 Hahaha. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) slettet Endret 15. mai 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Faen i helvete. Jeg måtte sitte hjemme mellom klokka 18 og 23 for å vente på ballonger som skulle leveres hos meg. Ballongene kom aldri. Så nå har jeg mistet en kveld jeg aldri får tilbake, og jeg må vente på ballongene mellom klokka 12 og 16 i morgen. Jeg kan heller ikke drive med festligheter utover kvelden, for jeg må stå opp tidlig på mandag for å selge de forbannede ballongene. Jævla useriøse arbeidsgiver. Han klarer ikke å ringe, og han klarer ikke å beregne tid på mindre enn 4 timers margin. Kuk! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg skal selge heliumsballonger i form av Ole Brumm og lignende på 17. mai. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg skal selge dem i hjembyen min. Tiden er 17. mai. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Gassballonger. Artig førr ungan. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Heile denne sida gir meg deja vu, og eg veit ikkje kvifor. Det er noe som ser drit fett ut faen jeg fikk lyst på! Kjøp! Dei er verdt det Det er en potensiell bein og armbrudd gjenstand. Ikkje med alt-mulig-beskyttarar. Gjekk på trynet ein gong fordi ei av stroppene ikkje ville samarbeide, men med handledd-armor gjekk det bra Mor mi måtte halde meg i handa dei første stega, men etter nokre minutt med vakling sprang eg som ein vind Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Mor mi måtte halde meg i handa dei første stega, men etter nokre minutt med vakling sprang eg som ein vind Profesjonelle stylte-sprettere bruker stylter i noen vektklasser over seg selv, for å få den ekstra spretten. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Mor mi måtte halde meg i handa dei første stega, men etter nokre minutt med vakling sprang eg som ein vind Profesjonelle stylte-sprettere bruker stylter i noen vektklasser over seg selv, for å få den ekstra spretten. Profesjonell er det siste eg er Det er nok litt enklare å springe med stivare stylter når ein først har fått god fart, men eg blir utslitt før den tid. Kanskje om nokre veker, eller månadar. Musklane er ikkje akkurat topptrente, så eg klarar ikkje å hoppe skikkeleg pga stivheita i styltene. Alt blir nok betre og enklare etter litt trening Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er ikke sånne ballonger ulovlige nå? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 WHAT? Hvorfor skulle de det? Svelemoe: Hvor bruker du de? Springer du bare random rundt på asfalten? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Står på marinen og snakker med ei venninne. En annen jente jeg kjenner trykker et kamera opp i ansiktet mitt. - Gi faen, sier jeg. - Ikke stå foran meg da, sa hun. HAT! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Svelemoe: Hvor bruker du de? Springer du bare random rundt på asfalten? Var på ein grusveg/asfalt i litt utanfor allfarveg, der bestefar min bur. Sprang også litt rundt ein nedlagt fabrikk på lange asfaltstrekningar, det var der det gjekk gale med stroppa. Det hadde vore litt dumt å gå på tryne midt i sentrum. Det er vel snart på tide med litt showoff på meir befolka stadar Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Står på marinen og snakker med ei venninne. En annen jente jeg kjenner trykker et kamera opp i ansiktet mitt. - Gi faen, sier jeg. - Ikke stå foran meg da, sa hun. HAT! HAHAHA, owned Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Sonen på TV2. - Håpløs logo. - Teksten på chattefeltet blinker (buggy). Sånn har det vært i flere år. Er det mulig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Helvetes bæsjedritt den der grillereklamen med div , spes de mexikanerne......de skulle blitt tatt "old country way" av Iron Sheik > : ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg