Nymph Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Mye jeg kan smått irritere meg over men Jeg HATER speiselt måser som sitter utenfor soverommet mitt og gauler ut krigsrop, når jeg skalopp klokken 0600. Og spesielt de teite kråkene som føler de må svare.. kraaaaa kraaa.. DØØØØØ. I fjor sommer satt jeg ute på terassen og leste og solte meg, da en j*****velsk skjære begynte å rope ut i den eller så fredelige sommerettermiddagen.. Da tok jeg en luftpistol og skøyt etter den.. Traff den i halefjæra, og fløy sin vei.. Ble ikke så mye bråk etter det, den sladra vel til sine partners in crime.. Fikk dåli samvittighet etterpå da... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Jeg irriterer meg over at skjermkortet mitt er gått føyken. Ble plutselig masse streker og piss før det sa takk for seg. Men det er ikke noe problem å få byttet det, det er bare det at butikken jeg kjøpte det i (der jeg selv jobber), kun har PCI-express kort.. og slike agp-kort må da bestilles. Problem to er da at jeg ikke får brukt pc`en i det hele tatt. Men den gamle Xboxen med tv og anlegg er jo litt artig fortsatt da. Endret 11. mai 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Irriterer meg ikke grenseløst over det, men hater at folk på gymmet absolut skal kaste fra seg manualene. Det er så jævlig unødvendig og iallefall unødvendig når de kjører med lette vekter. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Folk som deler opp _ALLE_ norske ord som: Fotball bane Kjøle pasta (Hvor mange ganger har jeg sett denne) Hoved kort Koke bok Kjøle skap Data skjerm Kålrot stappe Listen er laaaaang... Endret 12. mai 2007 av Submoose Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Kjøle pasta 8593813[/snapback] Hæ? Irriterer meg over ord jeg ikke skjønner et døyt av. Endret 12. mai 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det er noe gøsj du har mellom prosessoren og kjøleenheten slik at varmen ledes bedre bort. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det er noe gøsj du har mellom prosessoren og kjøleenheten slik at varmen ledes bedre bort. 8593982[/snapback] Da gikk ordet på plass inni hodet mitt, ja. Tenkte meg noe à la iskaffe, bare i pasta-form. Ikke spør. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Var en person i som hadde i MSN-nicket sitt: "Ny norsk tentamen i morgen! :(" Og da tenkte jo jeg såklart - en ny norsktentamen? Men neida. Han mente jo "nynorsktentamen i morgen" Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Tegnsetting og generell elendig norsk. 10 år på grunnskole har tydeligvis ingen effekt på noen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Var en person i som hadde i MSN-nicket sitt:"Ny norsk tentamen i morgen! " Og da tenkte jo jeg såklart - en ny norsktentamen? Men neida. Han mente jo "nynorsktentamen i morgen" 8594005[/snapback] Haha! Den er jo helt sinnsyk grov. GL HF på Ny Norsk Tentamen liksom Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Folk som drar kredittkortet sitt 10 ganger igjennom betalingsterminalen selv om kortet ikke fungerer. Betal cash og la meg få komme meg videre. Folk som ikke overholder vikeplikten, men bare stirrer rett frem, råkjører ut i rundkjøringa og nesten forårsaker en kjedekollisjon. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 GL HF på Ny Norsk Tentamen liksom 8594538[/snapback] Hehehe, ja Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Fjortisser som kan sitte en hel busstur å grine og klage over småting. Takk gud for øreplugger som er så godt som 100% isolerte er oppfunnet 8588184[/snapback] Ja er så uffateli enig med deg En annen ting som irriterer er når denne beskjeden kommer hele tiden opp "Starte på nytt nå eller Starte på nytt senere". Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Fjortisser som kan sitte en hel busstur å grine og klage over småting. Takk gud for øreplugger som er så godt som 100% isolerte er oppfunnet 8588184[/snapback] Ja er så uffateli enig med deg En annen ting som irriterer er når denne beskjeden kommer hele tiden opp "Starte på nytt nå eller Starte på nytt senere". 8597378[/snapback] Tada! Du er kvitt problemet. www.ubuntu.com Joda, det ble kanskje litt ot. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Var en person i som hadde i MSN-nicket sitt:"Ny norsk tentamen i morgen! " Og da tenkte jo jeg såklart - en ny norsktentamen? Men neida. Han mente jo "nynorsktentamen i morgen" 8594005[/snapback] Du blokka selvsagt vedkommende? Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jenter på skolen som bare må klemme hverandre midt i gangen, lenge står de og. Da kan jo ikke jeg kan komme forbi, og vanligvis så haster det... Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jenter på skolen som bare må klemme hverandre midt i gangen, lenge står de og. Da kan jo ikke jeg kan komme forbi, og vanligvis så haster det... 8597717[/snapback] Er gangen deres en halv meter bred? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Irriterer meg ikke grenseløst over det, men hater at folk på gymmet absolut skal kaste fra seg manualene. Det er så jævlig unødvendig og iallefall unødvendig når de kjører med lette vekter. 8593742[/snapback] Jepp, og hvis noen de kjenner kommenterer det, så ler de bare mens de sier: «Hehehe, jeg betaler jo så mye for å trene her uansett, så utstyres må jo brukes.» Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Herregud, som jeg misliker utlendiger nå!! Ikke alle, men er utrolig irritert nå.. Var i byen idag sammen med fetteren min, like etter jeg dro til et annet sted uten ham. Ble han slått ned av en neger og hans gjeng, så stakk de.. Hva ville de egentlig?!?!?!??! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Herregud, som jeg misliker utlendiger nå!! Ikke alle, men er utrolig irritert nå.. Var i byen idag sammen med fetteren min, like etter jeg dro til et annet sted uten ham. Ble han slått ned av en neger og hans gjeng, så stakk de.. Hva ville de egentlig?!?!?!??! 8598347[/snapback] Det er vel egentlig uprovosert vold, og ikke utlendinger du bør mislike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg