Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Mye jeg kan smått irritere meg over men Jeg HATER speiselt måser som sitter utenfor soverommet mitt og gauler ut krigsrop, når jeg skalopp klokken 0600. Og spesielt de teite kråkene som føler de må svare.. kraaaaa kraaa.. DØØØØØ. I fjor sommer satt jeg ute på terassen og leste og solte meg, da en j*****velsk skjære begynte å rope ut i den eller så fredelige sommerettermiddagen.. Da tok jeg en luftpistol og skøyt etter den.. Traff den i halefjæra, og fløy sin vei.. Ble ikke så mye bråk etter det, den sladra vel til sine partners in crime.. Fikk dåli samvittighet etterpå da... :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over at skjermkortet mitt er gått føyken. Ble plutselig masse streker og piss før det sa takk for seg.

Men det er ikke noe problem å få byttet det, det er bare det at butikken jeg kjøpte det i (der jeg selv jobber), kun har PCI-express kort.. og slike agp-kort må da bestilles.

 

Problem to er da at jeg ikke får brukt pc`en i det hele tatt. Men den gamle Xboxen med tv og anlegg er jo litt artig fortsatt da.

 

:love:

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Irriterer meg ikke grenseløst over det, men hater at folk på gymmet absolut skal kaste fra seg manualene. Det er så jævlig unødvendig og iallefall unødvendig når de kjører med lette vekter.

Lenke til kommentar

Folk som drar kredittkortet sitt 10 ganger igjennom betalingsterminalen selv om kortet ikke fungerer. Betal cash og la meg få komme meg videre.

 

Folk som ikke overholder vikeplikten, men bare stirrer rett frem, råkjører ut i rundkjøringa og nesten forårsaker en kjedekollisjon.

Lenke til kommentar
Fjortisser som kan sitte en hel busstur å grine og klage over småting. Takk gud for øreplugger som er så godt som 100% isolerte er oppfunnet :love:

8588184[/snapback]

Ja er så uffateli enig med deg ;)

En annen ting som irriterer er når denne beskjeden kommer hele tiden opp "Starte på nytt nå eller Starte på nytt senere". :cry:

Lenke til kommentar
Fjortisser som kan sitte en hel busstur å grine og klage over småting. Takk gud for øreplugger som er så godt som 100% isolerte er oppfunnet :love:

8588184[/snapback]

Ja er så uffateli enig med deg ;)

En annen ting som irriterer er når denne beskjeden kommer hele tiden opp "Starte på nytt nå eller Starte på nytt senere". :cry:

8597378[/snapback]

 

Tada! Du er kvitt problemet.

 

www.ubuntu.com

 

Joda, det ble kanskje litt ot.

Lenke til kommentar
Irriterer meg ikke grenseløst over det, men hater at folk på gymmet absolut skal kaste fra seg manualene. Det er så jævlig unødvendig og iallefall unødvendig når de kjører med lette vekter.

8593742[/snapback]

Jepp, og hvis noen de kjenner kommenterer det, så ler de bare mens de sier: «Hehehe, jeg betaler jo så mye for å trene her uansett, så utstyres må jo brukes.»

Lenke til kommentar

Herregud, som jeg misliker utlendiger nå!! Ikke alle, men er utrolig irritert nå.. Var i byen idag sammen med fetteren min, like etter jeg dro til et annet sted uten ham. Ble han slått ned av en neger og hans gjeng, så stakk de..

 

Hva ville de egentlig?!?!?!??!

Lenke til kommentar
Herregud, som jeg misliker utlendiger nå!! Ikke alle, men er utrolig irritert nå.. Var i byen idag sammen med fetteren min, like etter jeg dro til et annet sted uten ham. Ble han slått ned av en neger og hans gjeng, så stakk de..

 

Hva ville de egentlig?!?!?!??!

8598347[/snapback]

Det er vel egentlig uprovosert vold, og ikke utlendinger du bør mislike. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...