fiskebollebiff Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Enig, du er mye morsommere hele tiden. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 For 20 sec siden skulle jeg søke opp noe på google. for 10 sec siden glemte jeg det Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 At jeg kjenner jeg har hull i en tann, men har ikke råd til tannlege. Heia Norge Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 1: Sony blir så mye bedre! 2: ENDELIG! Jeg gjentar ENDELIG noen som sier det de mener om folk med akutt ADHD, hadde en i klassen en gang som hadde det.. husker at han utnyttet dette til det ultimate.. var så irriterende at det endte med at jeg banka han.. (ja vet det er teit, men etter 2 år med han i klassen fikk jeg nok) .. sier ikke at folk med ADHD er idioter, men mange av dem er det.. der finnes folk med ADHD som funker helt fint i et samfunn! jeg gikk i klasse med 4 ADHD unger -_- i 7 år de fikk pc'er og alt mulig dritt av skolen bare fordi de hadde ADHD Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Folk som quoter innlegg fra 2006. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Necroposting er fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg forstår ikke hvorfor en sykdom i levra, hjertet, nyrene, musklene eller blodet kan være gratis å fikse, mens en skade på tennene skal koste mer enn en bruktbil. Jeg kjenner en person som har et behov for reparasjoner i tanngarden, men ikke har råd. HVORFOR er ikke tannLEGENE regnet som LEGER i statens velfedsprogram? Det er vel like viktig å fikse tenner som å fikse andre kroppsdeler???? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 1: Sony blir så mye bedre! 2: ENDELIG! Jeg gjentar ENDELIG noen som sier det de mener om folk med akutt ADHD, hadde en i klassen en gang som hadde det.. husker at han utnyttet dette til det ultimate.. var så irriterende at det endte med at jeg banka han.. (ja vet det er teit, men etter 2 år med han i klassen fikk jeg nok) .. sier ikke at folk med ADHD er idioter, men mange av dem er det.. der finnes folk med ADHD som funker helt fint i et samfunn! jeg gikk i klasse med 4 ADHD unger -_- i 7 år de fikk pc'er og alt mulig dritt av skolen bare fordi de hadde ADHD La meg spørre deg et enkelt spørsmål: Veit du hva ADHD er? Eller har du bare fordommer siden du ikke veit hva det er? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 At jeg kjenner jeg har hull i en tann, men har ikke råd til tannlege. Heia Norge Ta deg råd, blir bare dyrere jo lengre du venter. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 La meg spørre deg et enkelt spørsmål: Veit du hva ADHD er? Eller har du bare fordommer siden du ikke veit hva det er? Dette. I tillegg er det tullete av deg å kalle dem "unger" når de var like gamle som deg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Er nok bare å trekke alle tennene og få seg gebiss først som sist. Dette landet er kjempeflott for de rike. Gjett hva det er for de andre...? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Ikke bli inviter på forspell Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Gjett hva det er for de andre...? Ganske så greit? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 At det er gått ras på veien inn til byen... Fun! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Dette landet er kjempeflott for de rike. Gjett hva det er for de andre...? Feil. Bare feil. Endret 15. mai 2010 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 At det skal være så fuckings komplisert bare det og overføre bilder fra mobil til pc. jeg gir opp.dritt! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Styltene mine er 70-90 kg. Eg er 57. Det går fint å springe med dei, men å hoppe blir berre som å trampe på betong utan stylter. Trur eg må legge på meg litt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Det er noe som ser drit fett ut faen jeg fikk lyst på! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Styltene mine er 70-90 kg. Eg er 57. Det går fint å springe med dei, men å hoppe blir berre som å trampe på betong utan stylter. Trur eg må legge på meg litt. Hæ er du så gammel jeg trodde du var sånn 14-15 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg