Lindoniel Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ekstreme islamister (som ikke blir kastet ut av landet hvis de er innvandrere.) Skal være glade for at de får praktisere sin tro i det hele tatt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 At folk ikke gidder å fikse på emnetittelen sin etter en stund. Ta tråden "Ny serie fra FOX; Fringe" som et eksempel. Serien er snart tre år gammel. Den er ikke ny. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 ^ :/ Jeg sliter med å få linsene av etter 1-2 timer søvn. Lykke til Har hatt et par dager før i lignende tilfeller, men da har jeg hatt linsevann så jeg kan ta de ut, og skylle. Snakker dagslinser? Jess.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Klarte å bruke dagslinser i 40 timer, men da var det stopp. Om du klarer 5 dager, vel. N1. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Regner med at det er endagslinser du snakker om? Uansett, er det ikke bedre å ta di ut å legge de i linsevann i en tett beholder, eller blir linsene ødelagt av dette? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Regner med at det er endagslinser du snakker om? Uansett, er det ikke bedre å ta di ut å legge de i linsevann i en tett beholder, eller blir linsene ødelagt av dette? Om jeg hadde hatt tilgang til en linsebeholder og linsevann. Skal ned på brillebutikken imorgen om det faktisk er her jeg befinner meg. Hvis ikke er det 3 dager med linser. Det er jævlig første dagen, to siste merker jeg det ikke.. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 At noen ganger kan jeg drikke lalala og ha det dritbra, og andre ganger kan jeg drikke samme lalala og kvelden blir "ok" :/ Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 At jeg tilsynelatende har utviklet nøtteallergi, idiotisk! Det er da ingenting, jeg har utviklet allergi mot egg.. Tåler vafler og pannekaker og sånt, men omelett f.eks. kan jeg ikke spise. Blir deprimert av tanken på å aldri mer kunne spise egg og bacon.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Du kan spise bacon da, det er jo det som er den beste delen av egg og bacon. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Regner med at det er endagslinser du snakker om? Uansett, er det ikke bedre å ta di ut å legge de i linsevann i en tett beholder, eller blir linsene ødelagt av dette? Om jeg hadde hatt tilgang til en linsebeholder og linsevann. Skal ned på brillebutikken imorgen om det faktisk er her jeg befinner meg. Hvis ikke er det 3 dager med linser. Det er jævlig første dagen, to siste merker jeg det ikke.. Misforsto det forrige inlegget, my bad. Trodde du mente at du hadde linsevannet med deg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Idag våknet jeg av at min mor spurte om "det var slike?", + linsevann og linsebeholder! Saved my weekend+17.mai Oi, feil tråd Endret 15. mai 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Du kan spise bacon da, det er jo det som er den beste delen av egg og bacon. Jada, bacon kan jeg spise meg ihjel på. Men kombinasjonen av bacon, egg, Heinz og nybakt brød er så jævlig god. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Det er baconet som gjør det godt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Det er egg og bacon sammen som gjør det så godt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Finnes sikkert noe fake egg smakstilsettning du kan bruke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 At Wikipedia har flytta søkebaren Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Veit. Irriterer meg også at de har endret designet slik Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Finnes sikkert noe fake egg smakstilsettning du kan bruke. Meh. Tror det hadde smakt miserabelt, pluss at det ikke går uten eggkjøttet (?), blir rett og slett ikke det samme. Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Denne fyren her http://bastianblogg.wordpress.com/2010/05/13/18-18-grunner-til-a-ikke-drikke/ Noen andre som reagerer på de 18 grunnen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Denne fyren her http://bastianblogg.wordpress.com/2010/05/13/18-18-grunner-til-a-ikke-drikke/ Noen andre som reagerer på de 18 grunnen? Minner om den lista med 11 punkter for hvorfor det ikke er farlig å være overvektig. Hovedargumentene var at en jojo-slanker seg, og at orde diet har die i seg. :!: . De grunnene Bastian nevner er resultat av å drikke altfor mye, og dermed et dårlig argument. En kan bruke samme logikk med bilkjøring (som forøvrig gjøres i den reklamen om å holde fartsgrenser). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg