FrankBjarne Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Samme her!! Satt på en viss ulovlig side hvor det ofte kommer bilder fra deiligst.no på siden. Nå kom det styggeste bildet noen sinne opp: Advarer mot katastrofale bilder: Bildet Endret 14. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Må innrømme at jeg har litt sansen for Goth-jenter! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Ungene som RINGER PÅ DØRA og spør om russekort. Morra og kveld, alltid de samme ungene som skal ha russekort. De har jo fått mange nå ffs. Så nå lar jeg dem bare ringe på. Men det var visst ikke lurt, begynner faen meg å åpne døra og rope inn. HALLO, ER DET NOEN DER??!?! Hvem oppdrar disse krekene? Sa til dem at de ikke fikk noe mer russekort nå. Endret 14. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Solution: sett opp en russekort-automat med myntinnkast Hvorfor finnes det ikke noen addon som laster ned alle bildene fra linker? F.eks. http://www.watt-up.com/j_gallery/Megyn_Price/Megyn_Price.html - jeg vil ha alle bildene uten å klikke meg ihjel! Endret 14. mai 2010 av WarpX Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 At jeg tilsynelatende har utviklet nøtteallergi, idiotisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 At jeg er max sliten etter eksamensmaset, og har flerparten av eksamenene igjen. Ikke bare vanlig eksamener, neida! Eksamensmapper og praktiskeksamner å alt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hvorfor finnes det ikke noen addon som laster ned alle bildene fra linker? F.eks. http://www.watt-up.com/j_gallery/Megyn_Price/Megyn_Price.html - jeg vil ha alle bildene uten å klikke meg ihjel! Downthemall. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 At jeg er max sliten etter eksamensmaset, og har flerparten av eksamenene igjen. Ikke bare vanlig eksamener, neida! Eksamensmapper og praktiskeksamner å alt. Husk og/å regelen på eksamenen Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Noe som er irriterende er når forumfolk får noia når man ikke følger HVER eneste lille regel på forumet. "NEI!! du strider med paragraf §48, side 9, avsnitt 3, linje 5! Tråden er rappotert!" Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Faen, er så mye jeg har lyst å kjøpe nå Endret 14. mai 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 At det er langhelg!!!! Får ikke fiber før neste uke, sikkert senest onsdag!!! Whaaaaaaaaataaaaaffaaacckk Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg har jobbet åtte timer i dag, og må stå opp klokken seks i morgen for åtte nye timer. Hvorfor takket jeg ja til å jobbe ekstra? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Irriterer: At Felleskjøpet-reklamen bruker musikken fra The Corpse Bride. Kunne ikke den filmen fått lov til å være episk i fred? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 At mine kjære powerisers ikkje kjem i posten før tirsdag/onsdag, med mindre eg er ekstremt heldig og dei kjem i morgon. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Tele2, som mener at jeg ikke har betalt regningene mine og sperrer abonnementet mitt. Har blitt trukket fra kontoen min hvertfall, og det står at pengene er sendt til Tele2. Dette skjedde for ca 1 uke siden, men neida. Blir vel å klare meg uten mobil over helgen. Dette skjer egentlig ganske ofte, og hver gang de sier de har fikset det så "må jeg slå mobilen av og på" og om det ikke fungerer innen et døgn så må jeg ringe tilbake. Jeez! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ble ikke invitert på forspell Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg glemte linsene hjemme. 4 timer kjøretur. Altså, Må sove med linser i potensielt 5 dager om jeg ikke får tak i nye imorgen. Faen. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 ^ :/ Jeg sliter med å få linsene av etter 1-2 timer søvn. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg