Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Da hadde man bare slått hverandre i stedenfor. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Hytta er greit fra nynorsk. Hytten blir så soss "Jesus, jeg skal på hytten i helgen. Der skal jeg skrelle appelsin og spise pølser på gassgrillen" Hvordan man skriver, og hvordan man snakker er to helt forskjellige ting. Om e skulle skrive sånn e snakkå, så trur e du ville blitt ein anelse irritert Jo renere man skriver, jo enklere er det for alle å forstå. Den forbannede 'a'-endingen (endinga, om du vil ) er satans verk. Det er blitt så viktig å distansere seg fra dansk, at man helt glemmer at det ikke er en negativ ting å ha et skriftspråk som er interkompatibelt med i det minste en av våre naboer. Visse ord. Hytta er hytta og ikke hytten. Hytten høres bare helt idiotisk ut og det irriterer meg både verbalt og skriftlig Endret 12. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Ja til det tredje rike der bare snille mennesker uten religion kan leve! Måtte de andre bøte med livet! Endret 12. mai 2010 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Måtte de henges etter hår og negler til de skrumpet inn og døde!!! (så vi koselige ikke-voldelige kan få ha det fint) Endret 12. mai 2010 av Lemon 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Helt enig, de burde henrettes med elektrisk sjokk, gift og steining... 1 Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Folk som skriver "vist" istedet for "hvis" .. Folk som sier det også .. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Og folk som ikke kan bruke "også", finnes flere av dem her og. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 forklar folk som gjør det hvorfor vist de ikke vil høre på deg... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg blir lettere irritert over feite mennesker. Da snakker jeg ikke om noen med noen ekstra kilo, men om virkelig feite mennesker. De har jeg heller lite til over for. 1 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) At jeg hadde 15,5 poeng, og 16 poeng var en sekser på en prøve om Midtøsten. Hadde 96,8 % rett, men neida, ble en 5+. Jeg glemte å skrive at en intifada skjedde i Paletina, jeg skrev bare opprør som skjer i egent land utført av egne innbyggere/landsmenn elns. Altså, jeg er jo fornøyd med 5+, men det er kjiipt å tenke på at jeg var så nære på å få en sekser. Endret 12. mai 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Ytrefileten ligger nå å godgjør seg i marinaden! Gleder meg sykt til å mekke maten og spise. EDIT: Feil tråd. Samme faen. Endret 12. mai 2010 av bollerbrus 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg blir lettere irritert over feite mennesker. Da snakker jeg ikke om noen med noen ekstra kilo, men om virkelig feite mennesker. De har jeg heller lite til over for. Pass deg så jeg ikke kommer og setter meg på deg, jævla idiot. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg blir lettere irritert over feite mennesker. Da snakker jeg ikke om noen med noen ekstra kilo, men om virkelig feite mennesker. De har jeg heller lite til over for. Er ikke irritert over dem, men fatter ikke hvorfor de ikke slanker seg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Mange er jo født med gener som gjør dem dømt til å bli tjukke, og noen ser rett og slett ikke behovet for å slanke seg. Vi kan ikke bare skylde på dem. Det blir som å gi stygge mennesker skylden for at du ikke får et pent syn. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er langt i fra det samme.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Folk som er overvektige har som regel seg selv å skylde. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er det verste jeg har hørt! Fedme ligger i gener, ikke selvkontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg