Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hytta er greit fra nynorsk. Hytten blir så soss  :tease: "Jesus, jeg skal på hytten i helgen. Der skal jeg skrelle appelsin og spise pølser på gassgrillen"

Hvordan man skriver, og hvordan man snakker er to helt forskjellige ting.

Om e skulle skrive sånn e snakkå, så trur e du ville blitt ein anelse irritert  :whistle:

Jo renere man skriver, jo enklere er det for alle å forstå.

Den forbannede 'a'-endingen (endinga, om du vil :p) er satans verk.

Det er blitt så viktig å distansere seg fra dansk, at man helt glemmer at det ikke er en negativ ting å ha et skriftspråk som er interkompatibelt med i det minste en av våre naboer.

Visse ord. Hytta er hytta og ikke hytten. Hytten høres bare helt idiotisk ut og det irriterer meg både verbalt og skriftlig :tease:

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

At jeg hadde 15,5 poeng, og 16 poeng var en sekser på en prøve om Midtøsten.

Hadde 96,8 % rett, men neida, ble en 5+. Jeg glemte å skrive at en intifada skjedde i Paletina, jeg skrev bare opprør som skjer i egent land utført av egne innbyggere/landsmenn elns.

Altså, jeg er jo fornøyd med 5+, men det er kjiipt å tenke på at jeg var så nære på å få en sekser.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

Jeg blir lettere irritert over feite mennesker. Da snakker jeg ikke om noen med noen ekstra kilo, men om virkelig feite mennesker. De har jeg heller lite til over for.

Pass deg så jeg ikke kommer og setter meg på deg, jævla idiot.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...