Analmeth Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) På et annet forum så sletter modsene alle trådene er lager uten og si noe som helst. Dem forsvinner bare etter ca 30min, selv om eg har fått svar og greier. Møkka forum. Det er ikke tilfeldigvis NFF? Jeg lagde en klagetråd for NFF identisk med den her tråden, fikk masse positiv respons og deltakelse, selv om jeg lagde den i 4-tiden på natten. Masse plusspoeng eller hva faen det heter fikk jeg også. Kommer det faen ikke en ninjamoderator og sletter hele dritten, uten å melde fra til meg? Tråden sto ikke i strid med reglene deres engang, alle som postet der holdt seg rolig og skrev hva som plagde dem. NFF er bare så elsk. Man kan diskutere og rose i skyene hærverk, innbrudd og tung rusmisbruk, men skrive at man irriterer seg over at det regner, det kan man ikke. Endret 12. mai 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 TMK9C: Jeg vet ikke hvilken mobil du har, men still spørsmålet i en dertil egnet kategori, så får du kanskje den løsningen du ikke trodde eksisterte. Funker i hvert fall på Nokia, men det er litt kronglete. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er en Samsung Galaxy Spica.. For no ræl xD Jeg har søkt masse etter det på google, men ikke funnet no svar.. (kanskje jeg søker etter feil ting.. hvem vet:P) Skal teste å spør på forumet her Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lastet ned en film med polsk undertekst >.< I det minste slapp jeg tvangs-reklame. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fett.. Fant endelig løsningen... Lasta ned en app som hette quick setting, der kunne jeg disable mobildata Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 På et annet forum så sletter modsene alle trådene er lager uten og si noe som helst. Dem forsvinner bare etter ca 30min, selv om eg har fått svar og greier. Møkka forum. Det er ikke tilfeldigvis NFF? Jeg lagde en klagetråd for NFF identisk med den her tråden, fikk masse positiv respons og deltakelse, selv om jeg lagde den i 4-tiden på natten. Masse plusspoeng eller hva faen det heter fikk jeg også. Kommer det faen ikke en ninjamoderator og sletter hele dritten, uten å melde fra til meg? Tråden sto ikke i strid med reglene deres engang, alle som postet der holdt seg rolig og skrev hva som plagde dem. NFF er bare så elsk. Man kan diskutere og rose i skyene hærverk, innbrudd og tung rusmisbruk, men skrive at man irriterer seg over at det regner, det kan man ikke. Haha ja, er NFF. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) At en kommende uke uten firehjulingen skulle bli så vanskelig... først idag etter skolen... hvor i helsikken er den? Jo, den er på service. Så skal jeg hente iPaden min imorgen, fack firehjulingen Mat, jeg trenger mat siden foreldrene mine drar på hytta. Skulle hatt firehjulingen. FAEN. Endret 12. mai 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg har en idèe til deg: Wait for it, Wait, Wait, a bit more, yes, i mean it: you can.. WALK! Det er utrolig! Du har en sjuk virkelighetsfølelse når man gjør dette! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg har en idèe til deg: Wait for it, Wait, Wait, a bit more, yes, i mean it: you can.. WALK! Det er utrolig! Du har en sjuk virkelighetsfølelse når man gjør dette! åååhh det tar så jævla lang tid. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Sykkel? Den er på hytten, hytta, fritidsboligen Endret 12. mai 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hytta Eventuelt hytten. Riksmål burde inn i skolen! Nynorsk og det inkonsekvente bokmålet burde fjernes! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hytta er greit fra nynorsk. Hytten blir så soss "Jesus, jeg skal på hytten i helgen. Der skal jeg skrelle appelsin og spise pølser på gassgrillen" Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hytta er greit fra nynorsk. Hytten blir så soss "Jesus, jeg skal på hytten i helgen. Der skal jeg skrelle appelsin og spise pølser på gassgrillen" oi kult Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hytta Eventuelt hytten. Riksmål burde inn i skolen! Nynorsk og det inkonsekvente bokmålet burde fjernes! Lånedansk? Nei, takke meg til samnorsk! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Matteeksamen skrives i ett ord. Bra han ikke kom opp i norsk da. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hytta er greit fra nynorsk. Hytten blir så soss "Jesus, jeg skal på hytten i helgen. Der skal jeg skrelle appelsin og spise pølser på gassgrillen" Hvordan man skriver, og hvordan man snakker er to helt forskjellige ting. Om e skulle skrive sånn e snakkå, så trur e du ville blitt ein anelse irritert Jo renere man skriver, jo enklere er det for alle å forstå. Den forbannede 'a'-endingen (endinga, om du vil ) er satans verk. Det er blitt så viktig å distansere seg fra dansk, at man helt glemmer at det ikke er en negativ ting å ha et skriftspråk som er interkompatibelt med i det minste en av våre naboer. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Alle språk burde avvikles. Ingen skal kommunisere, folk sier bare dritt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg