Hyperio Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Selv tenker jeg vanligvis i engelsk til og med. Norsk er så kjedelig med dets smale ordforråd. Føler ikke jeg får sagt (eller tenkt) ting nøyaktig slik jeg vil om jeg bruker norsk. Jeg skal fortelle deg hva som irriterer. Når NORSKE skategangstawannabe-ungdommer står og prater engelsk med hverandre fordi de skal være så gangsta. Like før jeg spyr på dem. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Gå bort og begynn å prate på tysk til dem Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvorfor har denne "reporteren" fortsatt jobb? http://www.vgtv.no/?id=30325 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Haha, denne er hakket verre; http://www.bt.no/webtv/?id=19036 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hahaha, huff… «Et kraftig jordskjelv, […] *pause* […] RYSTET Tokyo-regionen i Japan, […] tirsdag morgen.» Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Tatt fra en vare på komplett: "Med 48 prosessorkjerner og opptil 512 MB dedikert videohukommelse" "I motsetning til systemer som kobler hukommelse til prosessoren via en separat kontroller, bruker nye MacBook Pro en integrert hukommelseskontroller til å koble hukommelsen direkte til prosessoren." Uff, jeg bli galen... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hypermemory er jo superkjent for å være raskere og bedre [/ironi]. Integrert har aldri vært et bra ord/funksjon i datasammenheng. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Vist folk tar det tungt med minne osv fra før av, begynner komplett med "hukommelse" som en anen vri på ordet... Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Att jeg fikk 5er på en framføring men jeg vet ikke hva jeg fikk på den skriftlige delen av oppgaven og jeg kommer til og henge meg vis jeg får dårligere enn 4er på skriftlig del ! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ser den. Kan virke blærete, men for min del er alt under 5 uakseptabelt. I en periode nøyde jeg meg ikke med femmere engang, men har begynt å bry meg litt mindre nå. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 FAEN! Jævla klassen min er så dum at det skal ikke være mulig. Nå satt en person på musikk, og han klarer jo ALDRI å høre en sang ferdig før han bytter. Og når ting ikke hadde treng å bli værre, kommer faen meg en annen (som burde vært drept) og setter på en sang (som forøvrig bare er irriterende, ensidig techno-lignende drit). Jaay, to sanger samtidig! Blir det bedre? Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sett på en du og da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sett på noe felemusikk så blire liv i leiern Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Nei, det skal jeg spare resten av klassen for... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fått den pokkers spliten igjen i munnviken. Tar evigheter å helbrede. Aargh! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kom opp i eksamen i matte... og jeg fikk dårlig karakter på en innlevering i markedsføring hvor jeg bare har hatt 5ere eller høyere! Det eneste som mangler på denne jævla dagen er at iPad´n blir "askefast". FUCK ALT. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg får ikke mange kviser, men de jeg får som er ille får jeg alltid rett før noe som er viktig å se fin ut til (denne gangen er det 17.mai og frisørtimen min), og de kommer alltid MIDT i ansiktet. Midt i panna,midt på haka, midt på nesa eller midt mellom øyenbryna. Og så er det i tillegg forbanna vanskelig å la være å pirke, da. Så i dag blir det time hos ny frisør, og jeg må sitte der med noe som ligner et horn i panna:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg