co2 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 At jeg muligens må ta opp et lån uten sikkerhet for å betale en regning. DOH! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Kjedet hoppa av firehjulingen Har aldri skrudd et rødt øre på den og pappa kommer hjem sent og har selvfølgelig ikke tid! MEN jeg tror jeg har klart det selv, er LITT stolt Men fremdeles irriterende... noen som vet hvordan kjedet strammes? Endret 10. mai 2010 av DSG Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Da er det på tide å begynne å skru på den selv, eller iallfall være med når din far gjør det for å lære. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kjedet hoppa av firehjulingen Har aldri skrudd et rødt øre på den og pappa kommer hjem sent og har selvfølgelig ikke tid! MEN jeg tror jeg har klart det selv, er LITT stolt Men fremdeles irriterende... noen som vet hvordan kjedet strammes? På en vanlig moped strammer d ihvertfall kjedet ved å løsne på noe styr på bakdekket og dra det bakover. Har dog ingen erfaring med atv. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kverulantjævler på dette forumet. BUUUUURRNNNNN Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 det irriter meg ikke grense løst , men nesten at ingen ser ut til å gidde å rette opp feilene på forumet. jeg ble fristet til å legge inn endel stavefeil med vilje her bare for å demonstre hvor vanskelig det kan være å les meldingen som jeg får i eposten om nye innlegg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 For du er jo rett person til å pirke på andre sine skrivefeil. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 For du er jo rett person til å pirke på andre sine skrivefeil. Håper (og regner med) at det var ironi fra hans side. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Håper (og regner med) at det var ironi fra hans side. Ved å ta en titt på hans nyeste innlegg ser det enten ut som en dårlig gjennomført spøk, eller så skriver han sånn (under antagelsen at det er hankjønn). Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 For du er jo rett person til å pirke på andre sine skrivefeil. det er ikke skrive feilen jeg pirker på . det feilen i forumet som gjør at bokstavene Æ,Ø, og Å forsvinner i e-postmeldingene ( om nytt innlegg) . der skulle bare ha vist hvor vanskelig det kan være å se sine egne skrivefeil, spesielt når ikke ikke alltid knappene på tastaturet reagerer Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Kjedet hoppa av firehjulingen Har aldri skrudd et rødt øre på den og pappa kommer hjem sent og har selvfølgelig ikke tid! MEN jeg tror jeg har klart det selv, er LITT stolt Men fremdeles irriterende... noen som vet hvordan kjedet strammes? Se om du finner noe som drar hjulene bakover, som oftest skrue(r ). edit: http://www.youtube.com/watch?v=vNevVU_fupg Endret 10. mai 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Neste episode av Stargate Universe er ikke før om fredagen Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kjedet hoppa av firehjulingen Har aldri skrudd et rødt øre på den og pappa kommer hjem sent og har selvfølgelig ikke tid! MEN jeg tror jeg har klart det selv, er LITT stolt Men fremdeles irriterende... noen som vet hvordan kjedet strammes? Se om du finner noe som drar hjulene bakover, som oftest skrue(r ). edit: Har fått fiksa det, og det var de skruene Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Neste episode av Stargate Universe er ikke før om fredagen Den serien er jo avfall uansett. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Neste episode av Stargate Universe er ikke før om fredagen Den serien er jo avfall uansett. Har du i det hele tatt sett Universe? Trokke det med den uttalelsen... Det klør i halsen. Finnes det kløpinne for innsiden av ganen og nedover halsen? Endret 10. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Det klør i halsen. Finnes det kløpinne for innsiden av ganen og nedover halsen? Endret 11. mai 2010 av tom waits for alice Stort bilde satt i spoiler 2 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 AAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHA :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Altså ideen er god, men jeg er ikke helt der Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Altså ideen er god, men jeg er ikke helt der Men tannbørste burde funke bra Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Mjaa, ikke nedi halsen og rote rundt. Tenkte mer i rettningen noe og shøve nedover bakre delen av spiserøret (ikke en kuk) som kan klø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg