Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedet hoppa av firehjulingen :( Har aldri skrudd et rødt øre på den og pappa kommer hjem sent og har selvfølgelig ikke tid! MEN jeg tror jeg har klart det selv, er LITT stolt :new_woot: Men fremdeles irriterende... noen som vet hvordan kjedet strammes? :p

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Kjedet hoppa av firehjulingen :( Har aldri skrudd et rødt øre på den og pappa kommer hjem sent og har selvfølgelig ikke tid! MEN jeg tror jeg har klart det selv, er LITT stolt :new_woot: Men fremdeles irriterende... noen som vet hvordan kjedet strammes? :p

På en vanlig moped strammer d ihvertfall kjedet ved å løsne på noe styr på bakdekket og dra det bakover. Har dog ingen erfaring med atv.

Lenke til kommentar

det irriter meg ikke grense løst , men nesten at ingen ser ut til å gidde å rette opp feilene på forumet.

jeg ble fristet til å legge inn endel stavefeil med vilje her bare for å demonstre hvor vanskelig det kan være å les meldingen som jeg får i eposten om nye innlegg.

Lenke til kommentar

For du er jo rett person til å pirke på andre sine skrivefeil.

det er ikke skrive feilen jeg pirker på .

det feilen i forumet som gjør at bokstavene Æ,Ø, og Å forsvinner i e-postmeldingene ( om nytt innlegg) .

der skulle bare ha vist hvor vanskelig det kan være å se sine egne skrivefeil, spesielt når ikke ikke alltid knappene på tastaturet reagerer

Lenke til kommentar

Se om du finner noe som drar hjulene bakover, som oftest skrue(r ).

edit:

http://www.youtube.com/watch?v=vNevVU_fupg

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

Se om du finner noe som drar hjulene bakover, som oftest skrue(r ).

edit:

Har fått fiksa det, og det var de skruene :)

Lenke til kommentar

Neste episode av Stargate Universe er ikke før om fredagen :(

Den serien er jo avfall uansett.

Har du i det hele tatt sett Universe? Trokke det med den uttalelsen...

Det klør i halsen. Finnes det kløpinne for innsiden av ganen og nedover halsen?

Endret av Refsa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...