Sk!ppy Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det var egentlig ingen avtale, men jeg vet med meg selv at jeg har lett for å bruke penger, og iom at jeg skal kjøpe noe for dem, så var det enkeleste måten å gjøre det på Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Men det er noe jeg VIRKELIG hadde blitt skuffet over å ikke få Og det er? Eg har konfirmasjon i morgon, og har eigentleg ingen formeining om kor mykje eg kjem til å få. Eg er fornøgd så lenge eg får noko som helst. Er eigentleg ganske sjukt det med konfirmasjon, gi mange tusen kroner til ungdomar som vanlegvis ikkje eig økonomisk sans. Eg har tenkt at eg skal bruke maks 3000 av det eg får på noko eg vil ha, resten går rett i banken til dei kan gjere nytte for seg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) jeg hadde egentlig en grense på 5000 selv, men den ble økt til 7990,- når jeg så hvor fin en Macbook var (A). Men jeg tror ikke jeg kjøper Macbook, og jeg kommer nok til å få igjen penger for HP pc min - Vips, og Mac "kostet bare" 990. Det som irriterer meg er at jeg har lett for å bruke penger, og liker ikke jobbe. Endret 8. mai 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Men det er noe jeg VIRKELIG hadde blitt skuffet over å ikke få Og det er? Kaker, god mat og pinlige taler og bilder/filmer! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kaker, god mat og pinlige taler og bilder/filmer! Det kan jeg forstå. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kaker, god mat og pinlige taler og bilder/filmer! det skal jeg love deg du får! haha, det fikk jeg nok av Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Faens kukpiss. Har nå 3 games fra EA. Battlefield 2, Battlefield 2142, og Battlefield: Bad Company 2. Får faen ikke til å spille online på noen av de lenger. I det ene spillet blir jeg kicket av punkbuster uten grunn, i et et annet har jeg liksom ikke CD-key. Hva er det som er problemet egentlig? Gidder ikke mer piss fra dem, herregud så forbanna jeg blir. Gidder faen ikke å styre mer med å fikse punkbuster, da det ikke er en fysisk applikasjon en gang, bare noen støgge filer som ligger å lurker i spillmappa. Helvete. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Første base - OK Andre base - OK Tredje base - FAIL Jeg hater det Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Farmenspoiler: At Leif-Birger "vant" Farmen. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jobben spørr om jeg kan tre inn for noen andre klokken 12 i morra nå -.- Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Jeg fikk 19000 til konf. jeg Og nå må jeg vaske i 3/4 timer hver uke i 15 uker for å betale tilbake mopedlappen, nooo Endret 9. mai 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Går snart og henger meg vist ikke Reisefeber.no bytter reklama deres på Spotify. Hvem faen har lyst til og kontakte de etter en så jævlig tragisk reklame?!?! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hater å ha lite plass. Det er ikke tema å slette noe heller kan du si. Dilemma. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hater å ha lite plass. Det er ikke tema å slette noe heller kan du si. Dilemma. Jeg for min del hater å ha plass - masse tom plass med ingenting å fylle på, samt at jeg ikke har oversikt over hva jeg har og ikke har. Samt duplikater - mange duplikater. For ett par dager siden kom jeg over 100GB musikk jeg ikke visste jeg hadde - nyttig nei. *Irriterende* Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 At jeg nettopp fant 3 stk levende fisk i tanken. Som jeg ikke har bytta vann i eller putta mat i på 6 måneder. *Skamme seg* Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 At jeg nettopp fant 3 stk levende fisk i tanken. Som jeg ikke har bytta vann i eller putta mat i på 6 måneder. *Skamme seg* Hvor mange var der opprinnelig? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) 4, men Olga døde for et år siden. Trodde alle var døde i høst. Endret 9. mai 2010 av Dragen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg