Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Del den summen på 6 og du har det jeg fikk...

Læreren min fikk 2000,- (Ca. 1980) og bestefaren til en kompis (Ca. 1950) fikk - en bibel! Så slutt og klag. :)

(Ja, jeg vet det er generasjoner tilbake, og at penger var mer verdt da osv. Men det er litt av poenget.)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater utakknemlige drittunger som klager på hvor "lite" de fikk til konfirmasjonen. Dere var på et eller annet kurs dere ikke betalte for et par ganger i uka og får penger for det. Uten å ha løfta en finger. Hvordan er det mulig å klage på noe sånt? Det blir for dumt.

Lenke til kommentar

Hvor mange gjester?

23, Hvorav 3 barn under 6, 1 under 18, 1 som er 18 uten jobb. Altså, Kun gaver av 18 stk, hvor du kan dele på to igjen, for de fleste er par.

Samma som meg i morgen *got my hopes up a bit*

Og jeg spurte egentlig Refsa :p

Men jeg regner med at det er MAAAAAANGE, som ikke hadde konfirmert seg hvis det ikke var for gavene og pengene, jeg er ikke en av dem :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg hater utakknemlige drittunger som klager på hvor "lite" de fikk til konfirmasjonen. Dere var på et eller annet kurs dere ikke betalte for et par ganger i uka og får penger for det. Uten å ha løfta en finger. Hvordan er det mulig å klage på noe sånt? Det blir for dumt.

Kan fortelle deg en ting og det er at de som får 20k og klager er 10000000x ganger verre. Og jeg klager ikke. Jeg bare sier til de som klager over at de ikke fikk mer enn 10-20k at de ikke kan klage i det hele tatt...

DAMN!

Hvor mange gjester?

Skal vi se. Det var sikkert rundt 30 stk. Minus 5 barn for så delt på to siden de fleste gir i par...

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som hele tiden skal klage over hvor bortskjemte andre unger er. Hva med heller starte med seg selv? Du har tak over hode. så slutt å klag over hva andre får. Det vil allid være klasser! Blir bare for dumt hvis man skal gi samme sum bare fordi enkelte klasser har mere lønn enn andre klasser., og ja det finens folk som er kanskje litt mer generøse enn andre(som kanskje ikke har så mye lønn, men som lager en konto for dem der dem setter inn x-antall penger så at han ikke skal bruke opp alt. f.eks middelklassen. dem kan gi mye, men som oppretter en bankonto og putter halvparten.)

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som hele tiden skal klage over hvor bortskjemte andre unger er. Hva med heller starte med seg selv? Du har tak over hode. så slutt å klag over hva andre får. Det vil allid være klasser! Blir bare for dumt hvis man skal gi samme sum bare fordi enkelte klasser har mere lønn enn andre klasser

Foreldrene mine tjener bra med penger, pappa hvertfallm, og han kjemmer meg ikke bort EN DRITT :)

Så ikke kom å snakk om "klasser"

Gjett hva jeg fikk til bursdagen min, et leksikon :ph34r:

Jadajada, det er nyttig osv

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

takk for informasjonen cpt.obvious. Dette viste jeg ikke fra før...

Men så var det ikke rettet til deg. Men heller de som klager på de "bortkjemte ungene" OG unger som kalger over det dem får uansett hvor lite/mye dem får

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Om du sikter til meg, så er det vel åpenbart at jeg har gjort langt ifra det? Jeg har allerede satt inn 20500 på en sparekonto jeg ikke har tilgang til, så skal vi se hva gutten gjør med de siste :)

Nei, hehe :p

som jeg nevnte i forige post, så finnes det folk som knaskje er litt mer generøse enn andre, og som kanskje ikke har så mye lønn, men at de vet eller inngår "pakt" med sønnen/dattra si om at x-antall penger går til en lukket sparekonto..

andre grunner til at personen får mer/mindre er kanskje fordi h*n er enebarn/har søsken

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...