Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Problemet for meg er at jeg ikke kan ta en person like seriøst når jeg vet at han eller hun er religiøs.

Som du selv sier, da er det du som har et problem. Jeg er ikke religiøs for fem flate øre, men ateister som slenger dritt om kristne og prøver å tvinge disse til å "se sannheten" er ikke bedre enn kristne som prøver å konvertere ikkereligiøse. Å "tro" på noe, selv noe uten grunnlag slik som kristendommen, er ikke det smarteste jeg kan se for meg heller, men å undervurdere alle kristne er ikke annet enn idioti.

edit:

leif

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er mitt problem. Og i de fleste tilfeller enten glemmer jeg deg eller bare unngår å tenke på det. Jeg prøver heller ikke å konvertere de. Men det er bare aspekter ved det å tro, spesielt kristendommen, som da sier så mye om deg som person.

Lenke til kommentar

Det er verre religioner å tru på enn kristendommen. Å tru blindt på noe er ikke veldig intelligent, jeg er den første til å påpeke det, men å se ned på folk fordi de trur at en halvråtten mann våknet til livet igjen blir litt for teit. Se heller ned på idiotene som tilber en pedofil.

Lenke til kommentar

Men det er bare aspekter ved det å tro, spesielt kristendommen, som da sier så mye om deg som person.

Folk er forskjellige, om man «tror» på en ting eller ei bør ikke være en indikator på personlighet eller type. Generalisering fører ikke meg seg noe godt, da alle er forskjellige. Det ser ut som du fokuserer mest på (kristne) fanatikere, de som nekter all ting som har med vitenskap å gjøre – ja, man kan muligens begynne å vurdere om personen er i sine fulle fem, men ellers er det mange kristne som er såpass oppegående at de ikke frasier seg alt som har med vitenskapen å gjøre.

Lenke til kommentar

Skulle se Curb your enthusiasm.

Men faen. Etter 20-30 sekunder klarte jeg ikke mer.

Visste hva jeg hadde i vente.

Er så utrolig flaut å se på det at det gjør vondt.

Blir liggende å daue i sofaen, helt syk serie egentlig.

Takler jo den faen ikke. :!:

Det er selvfølgelig en bra ting.

Men jeg overdriver ikke her, er seriøst ekkelt.

Larry David er grenseløst irriterende i Curb, men jeg kan ikke annet enn å ha sympati for han.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

to ting!! Gr,

At jeg finner ikke siste 500 kr fra konfpengene mine,

Og at jeg veit ikke om jeg skal kjøpe mac, om det er verdt det.

Før noen fanboys kommer: Undersøk og velg!

Mac har sine baksider og fordeler. Synes du det er verdt pengene så kjøper du en, men ikke forvent at den er så mye bedre enn en PC.

Lenke til kommentar

DAMN!

Hvor mange gjester?

Litt sykt, en kammerat av meg fikk 90 000 :)

30 000 av dem fra besteforeldrene og 30 000 fra foreldrene, resten fra gjester.

Bortskjemte kødd azz :ph34r:

EDIT: Glemte moped lappen :)

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...