Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater folk som skal kommentere hva du kjøper i butikken. Hadde en fyr foran mæ "du må ikke kjøpe det der, det e usunt". Døh, koffor tror du æ kjøper det på en lørdag og ikke hverdag... Hadde virkelig lyst å smekke han ned der og da... Så ut som han hadde herpes over hele trynet stakkarn...

Endret av Samegerilja
  • Liker 1
Lenke til kommentar
For å ikke snakke om folk som rasler med godtepapir, snakker sammen, sparker i stolryggen, snakker i mobil.

 

Mange fine filmopplevelser som har blitt ødelagt av slike folk. Heldigvis så kan man (hvertfall i Ski) leie en kinosal. Det må gjøres en kveld eller to.

En kan lure på hvor folk har folkeskikken sin ifra.

 

 

Tror det bare er sal 8 som er mulig å leie og jeg vet ikke om det er avspilling ifra Bluray så...tja..:S

Lenke til kommentar

De skikkelige ateistene som har litt vett i huet kommer med saklige argumenter og problemstillinger. Etter det jeg har fått med meg har ateister motbevist de fleste kristne sine argumenter. Bibelen blant annet er full av hull som alle med en IQ over 90 bør se er feil.

 

Du er ikke akkurat bedre, i og med at du trekker ateister under en kam.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Jeg tenkte bare å se hvordan dere reagerte når det ble skrevet Ateister og ikke kristne her jeg.

Såklart. Her på forumet kan en kritisere religiøse, religiøse grupper, religiøse kulturer osv osv, men med en gang en nevner gruppen ateist sammen med noe negativt, så er det plutselig frem med kavaleriet og forklare at 'ateister ikke er en gruppe' og blablabla.

Lenke til kommentar

Tror det bare er sal 8 som er mulig å leie og jeg vet ikke om det er avspilling ifra Bluray så...tja..:S

 

Man kan leie alle salene, er bare sal 8 som er beregnet for dette, som har playstation o.l. Tror de har prosjekter som viser hd, noe jeg ikke kan si sikkert. Gutta planla å leie den ifjor :)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte bare å se hvordan dere reagerte når det ble skrevet Ateister og ikke kristne her jeg.

Folk synes ikke "kristne" er teit, men "misjonerende kristne her på forumet" eller lignende. Om du er kristen, ateist, muslim, hindu eller bahai driter jeg i, men i det de drar inn pisset sitt i seriøse diskusjoner om hvordan verden ble til eller lignende, eller vil skape verden etter sine regler, så irriterer de meg.

 

På samme måte irriterer ateister som buser inn i teologiske diskusjoner meg. Men verken religiøse eller ateister irriterer meg fordi de er det de er, bare fordi de skal ha meg til å tro det samme som de.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...