Mannen med ljåen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Selvsagt. Aldri forstått meg på folk som ikke kjøper Peugeot. De må jo mangle noe fra fødselen av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Å se utflod/sopp reklame på tv når man spiser ... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Du vet du bor i Tromsø når du må lage et jævla bål for å ikke dø av kulde i mai måned! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 jeg hater de emo jævlene som går på skolen, han ene har nå gått i den samme buksa og gensern i 3 jævla år + at han sitter konstant og spiller modern warfare 2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Full HD. Jeg vet ikke om det er alle andre som er blinde, eller jeg er begavet med ekstraordinært syn, men så altfor lett å se hva som er CGI og hva som er filma. Hell, hele Avatar (eller den timen jeg til nå har sett, dopause for å si det her) består av CGI, CGI og CGI. Til og med maskene til flere av soldatene ved første gang de går av flyet er tydelig å se er animert. Faktisk så ødelegger full HD filmene for min del, bortsett fra anomasjonsfilmer. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Alt mulig slags hår som IKKJE er på hovudet. Gå og dø. Hår på upraktiske plassar er eit godt bevis på at gud ikkje fins. Helvete då, eg har ikkje lyst til å ta full body shave annankvar dag helder. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Alt mulig slags hår som IKKJE er på hovudet. Gå og dø. Hår på upraktiske plassar er eit godt bevis på at gud ikkje fins. Helvete då, eg har ikkje lyst til å ta full body shave annankvar dag helder. waaaaaaaaaaaaxxxxxxxxxxxxxx HAHAHAHA:p Att synnøve sin ost smaker ekkelt.. Norvegia, det er osten jeg vil ha! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Alt mulig slags hår som IKKJE er på hovudet. Gå og dø. Hår på upraktiske plassar er eit godt bevis på at gud ikkje fins. Helvete då, eg har ikkje lyst til å ta full body shave annankvar dag helder. Overlever med det meste, men hva er poenget med hår i RÆVA!? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det er fullt mulig å ha hår andre steder enn på "hovudet" uten å fjerne det. Menn som barberer kroppen i stedet for å akseptere hårveksen slik den er, kalles Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Alt mulig slags hår som IKKJE er på hovudet. Gå og dø. Hår på upraktiske plassar er eit godt bevis på at gud ikkje fins. Helvete då, eg har ikkje lyst til å ta full body shave annankvar dag helder. Overlever med det meste, men hva er poenget med hår i RÆVA!? Har du prøvd uten? Blir visstnok veldig klamt, og veldig ofte sårt... (Ikke at jeg kan bekrefte det) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det er fullt mulig ja Mannen med ljåen, om det er snakk om normal hårvekst. Det er ikkje spesielt kjekt om ein er bekymra for flokar i og på ræva. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvorfor må nesten alle dansere se så fucked up ut i trynet? Joda, utstråling er en viktig ting. Men ustråling er ikke nødvendigvis å glise som en fuckings idiot 24/7. Ser bare lame ut. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hehe, så du også på Norske Talenter istad? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 At metal-archives.com er nede! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Hehe, så du også på Norske Talenter istad? Haha, ja. :!: Endret 7. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Skjønte nesten det. For øvrig enig i det du sier om danserne, ser forbannet dumt ut. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Menn som barberer kroppen i stedet for å akseptere hårveksen slik den er, kalles ..sensuelle menn? Irriterer meg litt over at folka jeg leier leilighet av legger seg kl 21. Uansett hvilken dag det er. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Når man ser folk du vet du har sett før, men aner ikke hvor du har sett de / kjenner de. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Når man ser folk du vet du har sett før, men aner ikke hvor du har sett de / kjenner de. Spesielt når de husker alt, men at du ikke kommer på hva det er han snakker om... Irriterer meg når folk ikke klarer og bøye verb, etc på engelsk. Slikt som "I'm just going to lost myself here" Endret 7. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 irriterende å skulle på do på flyet, men man har vindusplass, og den som sitter ytterst, sover. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg