Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Full HD.

Jeg vet ikke om det er alle andre som er blinde, eller jeg er begavet med ekstraordinært syn, men så altfor lett å se hva som er CGI og hva som er filma.

Hell, hele Avatar (eller den timen jeg til nå har sett, dopause for å si det her) består av CGI, CGI og CGI. Til og med maskene til flere av soldatene ved første gang de går av flyet er tydelig å se er animert. Faktisk så ødelegger full HD filmene for min del, bortsett fra anomasjonsfilmer.

Lenke til kommentar

Alt mulig slags hår som IKKJE er på hovudet. Gå og dø. Hår på upraktiske plassar er eit godt bevis på at gud ikkje fins.

Helvete då, eg har ikkje lyst til å ta full body shave annankvar dag helder.

waaaaaaaaaaaaxxxxxxxxxxxxxx HAHAHAHA:p

Att synnøve sin ost smaker ekkelt.. Norvegia, det er osten jeg vil ha!

Lenke til kommentar

Alt mulig slags hår som IKKJE er på hovudet. Gå og dø. Hår på upraktiske plassar er eit godt bevis på at gud ikkje fins.

Overlever med det meste, men hva er poenget med hår i RÆVA!? :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Overlever med det meste, men hva er poenget med hår i RÆVA!? :ph34r:

Har du prøvd uten? Blir visstnok veldig klamt, og veldig ofte sårt... (Ikke at jeg kan bekrefte det)

Lenke til kommentar

Når man ser folk du vet du har sett før, men aner ikke hvor du har sett de / kjenner de.

Spesielt når de husker alt, men at du ikke kommer på hva det er han snakker om...

Irriterer meg når folk ikke klarer og bøye verb, etc på engelsk. Slikt som "I'm just going to lost myself here"

Endret av Refsa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...