Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som irriterte meg helseløst i dag: Jeg skulle hjem til mora mi. Kom dit og oppdaga at jeg ikke hadde nøkler så jeg satt og venta på trammen til mor kom hjem. Imens holdt jeg på å drite på meg. Når døra blir lukket opp spurter jeg inn for så å oppdage at dassen er fjerna fordi vi pusser opp badet. Da måtte jeg stikke til faren min som bor et kvarter unna. Burde stikket med en gang men var sikker på at hvis jeg gikk ville mamma komme rett etterpå.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
FORBANNA fjærballer som må begynne å kvitre og sjaue FØR en stakkar har sovnet! Ikke er det noen variasjon heller - det er samme jævla gnålet, time etter time. På vei hjem fra skolen i dag kjøper jeg luftgevær, og de neste morgentimene blir strålende.  :devil:

8563362[/snapback]

Jeg har merket at de holder kjeft i 10 tiden, og våkner i 4 tiden om natta :cry:

Lenke til kommentar
Jeg HATER folk som digger seg selv og må dele det med andre.

Jeg HATER folk som er jævla dumme, og tror de er smarte.

Jeg HATER folk som tøffer seg bare fordi de snakker med noen over internett istedet for face to face.

Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre.

Jeg HATER Norge.

Jeg HATER de råtne skolene vi har her.

Jeg HATER mye mer.

 

Jeg irriterer meg grenseløst over alt jeg hater!

6166466[/snapback]

 

 

For å si som Michael Krohn og Raga Rockers:

"Er det ikke godt å ha noen å hate?!" :yes:

Lenke til kommentar
FORBANNA fjærballer som må begynne å kvitre og sjaue FØR en stakkar har sovnet! Ikke er det noen variasjon heller - det er samme jævla gnålet, time etter time. På vei hjem fra skolen i dag kjøper jeg luftgevær, og de neste morgentimene blir strålende.  :devil:

8563362[/snapback]

Jeg har merket at de holder kjeft i 10 tiden, og våkner i 4 tiden om natta :cry:

8563375[/snapback]

 

Jeg for min del finner fuglekvitter om natta beroligende og sovner lett av det :p

Men nå har vi flytta, og her er det ikke så mye fugleliv å lytte til, for vi bor rett ved siden av hovedgata... det som irriterer meg med det er at jeg ligger våken mange netter å lytter til alle bilene og trailerene som kjører forbi... er jo umulig å sove med sånt bråk utenfor vinduet :( *Savne gamle huset*

Lenke til kommentar

Jeg for min del finner fuglekvitter om natta beroligende og sovner lett av det :p

Da har dere ikke hatt kråker og skjærer utfor huset deres.

Så er vel ikke de lydene skjærer og kråker lager noe jeg ville kalt kvitter da ;)

Så men fuglekvitring så er det nok uten de ;)

Lenke til kommentar

Irriterer meg over mat som sitter fast en eller annen plass mellom tennene, og i tillegg er det så strategisk plassert at jeg ikke klarer å få det ut.

 

STØV, tørka jo av tastaturet for maks to dager siden, og i dag er det like grått og fullt av støv igjen, forbanna drit.

Lenke til kommentar

Har tannverk, og akkurat nå må jeg ut på en timelang spasertur midt på natta, fordi jeg glemte å kjøpe paracet tidligere i dag. Irriterende, sier du? På den annen side kan jeg jo skaffe meg noe diggbar nattmat på 7-11 også ...

 

EDIT: I'm baack! Tomme for cookies var de også. :mad:

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Norton "Antivirus" (Ya right) er noe forbannet mannskit!

Det var forhåndsinstallert på min søsters nye bærbar, som jeg skulle installere det hun trenger på. Etter ti minutter hadde jeg fått MINST 40 varsler om "Ånei, det er farlig å gå inn på Microsoft.com!!", 100++ feilmeldeinger, og i tillegg ville den ikke la Opera koble seg til internett. Denne gratislisensen på 60 dager ble brukt i nøyaktig 16 minutter. Hva i innerste svarteste helvete er det Symantec tror de holder på med?

 

:realmad:

Endret av nerf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...