Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søss som ringer og maser om jeg så en pose med klærne hennes i da jeg var hjemme i påska.

Hvorfor i all verden forventer hun at jeg husker slike små detaljer?

Jeg var berusa hver jævla dag fra familien min dro til jeg dro igjen.

Og så begynner hu å mase om eksen sin. Hele tiden skal hu mase om eksen sin. Og kommentarer på bloggen sin. Eller negative / nøytrale / ikke kjempepositive kommentarer som (hun innbiller seg) er rettet mot henne.

Og dette får jeg høre om hele tiden. Dag ut, dag inn. Jeg er så lei. Og så er eksen hennes fortsatt venn med meg og det tolererer hun ikke, så da blir det drama der også. Og alt er bare argh! :| ><

Irriterer meg kraftig at hun ikke eier humor eller selvironi heller. Hu er selvfølgelig brunkrem-bimbo til tusen og jeg lurer på om hun i det hele tatt vet hva hennes opprinnelige hår- og hudfarge er lenger.

Samt at jeg ikke engang kan prate om å legge ut bilder av henne uten / med litt mindre sminke enn ellers, for da begynner hun å gråte og sier at jeg er slem for i det hele tatt tenke noe sånt.

Eller legge ut bilder av henne på en side for oransje mennesker (la ut bilder av eksen, han bare lo og sa det var greit for han var ganske oransje på det bildet). Eller sammenligne henne med en ganguro-modell.

Jeg blir så oppgitt over henne! Hun er 20 år, kan hun ikke vokse opp og begynne å oppføre seg snart? :|

Gidd å være fuckings 6 år og leve på en rosa sky og tro at du blir kjendis før du blir 33, Hanna! :|

Lenke til kommentar

Ble litt overrasket da du avsluttet med å nevne at hun er 20. Uten den informasjonen hadde jeg tippet 13-14.

Yeah. Lett å tippe. Enda verre, hun studerer medisin ved NTNU. Så hun er skolesmart til tusen i alle fall (unntatt språkfag, men det har visst ikke noe å si at hun suger i norsk og engelsk grammatikk, så lenge hun får gode karakterer) -_-.

Lenke til kommentar

I svarte helvete. Fant ut at toget jeg hadde bestilt til i morgen tidlig var bestilt med stasjonene feil vei.

Så nå har jeg en reise fra destinasjonen til min stasjon i morgen, og fra herfra etter helgen. Og så kan jeg heller ikke avbestille/endre.

Faens idiot jeg er.

Du får ikke NSB til å endre dette for deg da? Du kan jo bare si at du er evneveik og ikke klarte å fylle inn de riktige boksene. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...