Alliha Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Trongsynte homofobar som ikkje klare å diskutera. edit: du kan bytta ut "homofob" med kva du vil, så passar innlegget lika i tråden. GAH D: Endret 6. mai 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Voddler ja! Har bare kikket rundt på dokumentarene. Er det noe annet som er bra der? Irriterer meg over at Voddler siden er så utrolig rotete. FInner ikke ut hvordan jeg skaffer meg premium For meg kom det når jeg trykte på en kjøpefilm. Da måtte jeg taste inn Visa. Jeg har ikke gjort det enda. Var en del kjedelige dokumentarer, men mange gode. Se Sacred Weeds (4 stykk) Endret 6. mai 2010 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 http://www.voddler.com/movie/info/2721821284152384092/its-a-boy-girl-thing kanskje? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hater når nybakte mødrer er ute på tur sammen med vogner, så går de faen men vedsiden av hverandre og blokkerer hele gåfeltet i byen!!! Er også jævli irriterende når slikt skjer i butikker\kjøpesentret. En gjeng som slår av en prat mens de blokkerer hele veien med handlevognene sine. Det skjer hele tiden på skolen vår; korridorene er knøttsmå og folk stiller seg selvfølgelig i klynger som dekker hele bredden. Når det er to klynger skal de selvfølgelig stille seg sånn at de står rygg til rygg og det ikke er noen måte å komme seg igjennom på. Lenke til kommentar
Jetset Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Irriterer vettet av meg at jeg ikke kan opprette nytt emne her. Kun svare på andre sine!! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) At det er så mange blogger for tiden, for det meste attention whores. Endret 6. mai 2010 av The Prophet 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Var det veldig til jente den guttungen var da. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Irriterer meg over bæsjerester i doskålen. Litt smånasty. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 At jeg ikke kjøpte mer en 2x 1,5liter cola med meg :wallbash: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ble invitert til WoW Cataclysm Friends and Family Alpha, så jævlig glad, laster ned klienten og skal installere. Faen >< Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvor melder man seg opp til betaen? Fikk lyst til og skrive "In your face" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Aner ikke. Jeg fikk invite fra ei venninne som jobber for Blizzard. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 This... for some reason. Tåpelig den reklamen som går på TV med den ungen. Ser ut som han har tourettes eller noe der han visst nok skvetter av alt det skumle på internett. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tror nok det finnes mer enn nok av ting på nettet som får en liten unge til å skvette både frem og tilbake. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ingen som helst tvil om det, men jeg synes reklamen er teit uansett. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 I svarte helvete. Fant ut at toget jeg hadde bestilt til i morgen tidlig var bestilt med stasjonene feil vei. Så nå har jeg en reise fra destinasjonen til min stasjon i morgen, og fra herfra etter helgen. Og så kan jeg heller ikke avbestille/endre. Faens idiot jeg er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg