Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Husker jeg skulle mate kaninen til broren min, så lå bare hodet igjen, fordi nabohunden hadde brutalt rivet kroppen fra hodet, hvor kroppen var vet jeg ikke, fant den aldri igjen.

Forøvrig irriterer det meg at jeg ikke kom inn på sesjon del 2 på grunn av utdanning .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror katten min nettopp ble drept av en hund og jeg har ikke mulighet til å sjekke :(

:ohmy: Stakkars! Sånt er helt jævlig å oppleve. Jeg mistet også en katt for ikke så lenge siden, føler med deg. :(

Irriterende at det striregner akkurat den dagen jeg ikke blir kjørt og må gå til togstasjonen, som er et godt stykke unna.

Har hatt den i 13 år nå, og han sover i sengen min hver natt. Vet ikke om han ble tatt eller ikke, gruer meg til å komme hjem...

Lenke til kommentar

Jeg tror katten min nettopp ble drept av en hund og jeg har ikke mulighet til å sjekke :(

:ohmy: Stakkars! Sånt er helt jævlig å oppleve. Jeg mistet også en katt for ikke så lenge siden, føler med deg. :(

Irriterende at det striregner akkurat den dagen jeg ikke blir kjørt og må gå til togstasjonen, som er et godt stykke unna.

Har hatt den i 13 år nå, og han sover i sengen min hver natt. Vet ikke om han ble tatt eller ikke, gruer meg til å komme hjem...

Jeg krysser fingrene for katten din. Håper ikke du må oppleve å miste en katt du har hatt i 13 år, det unner jeg virkelig ingen.

Lenke til kommentar

Hater når nybakte mødrer er ute på tur sammen med vogner, så går de faen men vedsiden av hverandre og blokkerer hele gåfeltet i byen!!! 4 stk hadde stoppet opp her i Stavanger og bare stod der som noen drittsekker, folk måtte presse seg imellom vognene...damene bare snakket videre til hverandre!!!

Aaarrrggg!!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Jeg er EN level unna prestige i COD, men kan ikke spille før jeg får jobba litt med prosjektet om kjærlighet og sex. FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU

Ekke det fint prosjekt?

Team opp med ei jente og gjør ett praktisk prosjekt :D

Vi skal være 5 eller 6 stk.

Vi er to gutter og 2 eller 3 jenter, husker ikke.

Men ivertfall, den andre gutten er ALDRI der, og jeg, er med 3 jenter, som er ganske langt ifra stygge :)

Lenke til kommentar

Hater når nybakte mødrer er ute på tur sammen med vogner, så går de faen men vedsiden av hverandre og blokkerer hele gåfeltet i byen!!!

Er også jævli irriterende når slikt skjer i butikker\kjøpesentret. En gjeng som slår av en prat mens de blokkerer hele veien med handlevognene sine.

Lenke til kommentar

Gruppe nr 6? heh, nei, har ikke peiling på hvilken gruppe jeg er på, send meg pm du om du tror du kjenner meg :) er ikke vits i å slå han ned, han er jo aldri med på gruppearbeid uansett.

Nei kjenner deg garantert ikke.. Vi syns bare det var veldig gøy når vi hadde prosjekt om sex og det og læreren ropte opp gruppe 6....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...