Estella! Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 gjenngen som spør hve HELVETTES lørdag om jeg kan jobbe for de Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Irriterer meg at butikker ikke klarer å la vær å sende reklame epost til kundene sine. Blir spammet av reklame fra elprice og datakjeden. Etter en mail sa elprice at dem skulle stoppe, men det ble kortvarig, faktisk bare 4minutter etter fikk jeg ny reklamepost. Trodde at det ikke var lov å sendte epost uten samtykke når dem krever den kontaktinformasjonen under kjøpet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 At String.replace(charAt(i), "") ikke er mulig å bruke. :< Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det faktum at det snør ute. Det er søren meg mai. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det faktum at det snør ute. Det er søren meg mai. Det snødde som pokker her i går; i dag er det ikke en eneste snøfonn ute. Sterk sol og 15 C. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Oversettingene i Voddler filmene er både irriterende og morsomme. Mye er oversatt direkte så mye blir skrevet bakvendt... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Folk som ombestemmer seg i hytt og pine. Enig! Edit: nei, engentlig ikke. Endret 5. mai 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fader... hvorfor må drømmer finnes? GJør deg bare deprimert. Hater å våkne opp helt plutselig uten å vite hva som skjer videre. BLir jo desperat og prøver og prøver å sove igjen for å komme tilbake til drømmen!!!!!! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Folk som svarer ja til at de kan en ting, men så viser det seg at de ikke kan en dritt. De kunne sagt i fra med en gang og la meg slippe all jobben med og rette opp feilen... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Framstemming av russesangene i Trondheim er jo tragisk. Alle stemmer jo på sin egen skole, og derfor vil skolen med flest elever vinne. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har så jævlig lyst på vafler akkurat nå, og har ingen mulighet for å få tak i noen… Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Vell, kan jo mekke noen selv. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har så jævlig lyst på vafler akkurat nå, og har ingen mulighet for å få tak i noen… Akkurat i det jeg trykka på denne tråden, sa moren min fra andre etasje at vafflene var ferdig, og jeg kunne komme å hente dem. Det er ikke kødd engang. Tenkte bare du ville vite det. :--D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har så jævlig lyst på vafler akkurat nå, og har ingen mulighet for å få tak i noen… Akkurat i det jeg trykka på denne tråden, sa moren min fra andre etasje at vafflene var ferdig, og jeg kunne komme å hente dem. Det er ikke kødd engang. Tenkte bare du ville vite det. :--D Kan du sende noen i posten til meg? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Puzzle games som stiger i vanskelighetsgrad. Gud, hvem gidder å spille mer når de vet at neste brett er VANSKELIGERE enn det de nettopp strevde som faen med. Skulle vært en god blanding. At det kommer litt lette baner innimellom. Man må føle at man mestrer det noen ganger. Men nei, crap fittekuk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Cooper-test. Satan. Good luck, hadde forrige uke. 6,5 runder Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kommer neppe til å gjøre det bra. Gym er ikke avgangsfag, så tar det med ro kan du si. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Alle forumfolka med samme avatar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg