Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at butikker ikke klarer å la vær å sende reklame epost til kundene sine.

Blir spammet av reklame fra elprice og datakjeden. Etter en mail sa elprice at dem skulle stoppe, men det ble kortvarig, faktisk bare 4minutter etter fikk jeg ny reklamepost.

post-62564-1273068429,1835_thumb.jpg

Trodde at det ikke var lov å sendte epost uten samtykke når dem krever den kontaktinformasjonen under kjøpet. :mad:

Lenke til kommentar

Fader... hvorfor må drømmer finnes? GJør deg bare deprimert. Hater å våkne opp helt plutselig uten å vite hva som skjer videre. BLir jo desperat og prøver og prøver å sove igjen for å komme tilbake til drømmen!!!!!!

Lenke til kommentar

Jeg har så jævlig lyst på vafler akkurat nå, og har ingen mulighet for å få tak i noen…

Akkurat i det jeg trykka på denne tråden, sa moren min fra andre etasje at vafflene var ferdig, og jeg kunne komme å hente dem. Det er ikke kødd engang.

Tenkte bare du ville vite det. :--D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Jeg har så jævlig lyst på vafler akkurat nå, og har ingen mulighet for å få tak i noen…

Akkurat i det jeg trykka på denne tråden, sa moren min fra andre etasje at vafflene var ferdig, og jeg kunne komme å hente dem. Det er ikke kødd engang.

Tenkte bare du ville vite det. :--D

Kan du sende noen i posten til meg? :innocent:

Lenke til kommentar

Puzzle games som stiger i vanskelighetsgrad.

Gud, hvem gidder å spille mer når de vet at neste brett er VANSKELIGERE enn det de nettopp strevde som faen med.

Skulle vært en god blanding. At det kommer litt lette baner innimellom. Man må føle at man mestrer det noen ganger.

Men nei, crap fittekuk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...