Gavekort Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Alle har godt av å få litt skitt på fingrene. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Tjen Folket irriterer helt latterlig mye. Helt latterlige politiske innspill og ikke minst henger de opp plakater på hvert eneste ledige gatehjørne i Bergen. Merket det kokte når jeg så den siste plakaten, med en liten gutt sammen med tekst "Norske soldater drepte faren min". Hvor lite respekt kan man ha? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Alle har godt av å få litt skitt på fingrene. Cheers! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Folk som "reklamerer" for Lockerz Du sikter vel ikke til meg? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 At Alan Wake bare kommer på xbox.. Virker som min type spill. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Velkommen til en tid med DRM og exclusives. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Personlig må jeg si at Alan Wake ser mindre og mindre fristende ut jo mer jeg ser av det. De første screenshotsa og avdukingen av historien var på et litt annet nivå. For omtrent 4 år siden. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Velkommen til en tid med DRM og exclusives. Og det har ikke vært tilfelle før? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ikke i like stor grad og samme grunn som nå. Om jeg ikk tar feil så var grunnen til exclusives i gamledager fordi platformene var så forskjellige, og ikke alle gadd å porte mellom dem eller hadde råd. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Og det ser ikke jævlig ut. Personen er ung, han skal ikke være stivpynta ffs. Jo, prøver man å pynte seg er det likegyldig om man er 12 eller 50. Nei. Personlig driter jeg hardt i slikt. Folk skal faen meg få se ut AKURATT som de vil. Lenke til kommentar
sib Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 At jeg nettopp har formatert etter å ha fått min aller første trojaner. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) One Tree Hill er irriterende dårlig. Jeg har bare sett, like, 4 episoder, men samtlige av disse episodene er smørjer med helt identisk formel. En montasje av følelsesladde scener hvor karakterer greier grensesprengende ting, som f.eks. å score et mål i basket eller å kjøre sønnen sin til skolen, alltid med en litt trist sang i bakgrunnen, hvor volumet på sangen blir høynet når karakterer sier ting som "I love you", eller "I can make it, we can make it!" Sugent. Endret 4. mai 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er ikke det kjerring show a? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Jo, samme med Paradise Hotel. Skremmende mange gutter som ser på det allikevel. Ting som irriterer grenseløst: At foruminterfacen har hengt seg opp, igjen! Endret 4. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 At jeg nettopp har formatert etter å ha fått min aller første trojaner. Bare for en trojaner? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Dem kjører rundt med tanker fulle av grise møkk her nå, lukte jo faen meg så jævligt! Endret 4. mai 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ting som irriterer: Rikingen på VGTV. Større idiot en dama hans skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Folk som "reklamerer" for Lockerz Du sikter vel ikke til meg? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 At jeg nettopp har formatert etter å ha fått min aller første trojaner. Bare for en trojaner? Skulle til å si det samme, var litt drastisk løsning Formatere er siste utvei, i hvertfall for meg. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er jo en mulighet for at han uansett trengte å formatere ganske snart. Da er et heftig virus eller lignende en grei tid å gjøre det på. Jeg pleide ihvertfall å gjøre det sånn før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg