SML Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Folk som sægger med dressbukse. 1. Sensurer ansiktet. 2. Man ser ikke at han sagger med dressbuksa der vel? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Og det ser ikke jævlig ut. Personen er ung, han skal ikke være stivpynta ffs. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Folk som sægger med dressbukse. 1. Sensurer ansiktet. 2. Man ser ikke at han sagger med dressbuksa der vel? Hvorfor sensurere ansiktet? Det ligger jo ute på en offentlig blogg. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Og hvordan skal jeg vite det? isåfall er ikke sensur nødvendig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Er det noe jeg hater er det materielle gleder som klær. Det er så bak mål. Hater fine klær. Hater klær. Fy faen som jeg hater klær. Hater alt, hater faen meg alt. Alt suger pikk. Hater systemet som gjør at jeg må lære et språk jeg aldri skal snakke. Det franske språket som jeg skal ha eksamen i etterpå, drit. For et rævhøl av en dag. Hater alle mennesker utenom et par stykker. Hvorfor suger alle så hardt, og hvorfor dømmer alle så hardt? Kan de ikke bare dø...? Please. Skolen har ødelagt livet mitt. Jeg ville bare ikke bli en A4-programmert kuk styrt av det værste byråkratiet. Og da gikk det i dass. Endret 4. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 At bestillingen min av Red Dead " Betalingen ble avvist grunnet tekniske problemer. Vennligst prøv igjen senere eller kontakt [email protected] " Faen at ungdommer ikke kan kredittskjekkes/failer på testen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Regn! Snø! Klaldt! For 24 timer siden var det 16 grader og SOL! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Og det ser ikke jævlig ut. Personen er ung, han skal ikke være stivpynta ffs. Jo, prøver man å pynte seg er det likegyldig om man er 12 eller 50. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Folk som tror de kan synge... BABY BABY BABY BABY OH! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Folk som "reklamerer" for Lockerz 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Folk som "reklamerer" for Lockerz +1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Folk som tror de kan synge... BABY BABY BABY BABY OH! åherregud Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Folk som tror de kan synge... BABY BABY BABY BABY OH! ... Endret 4. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Men ingenting slår sangstemmen min! Rock band+enellerannensangmedscreaming+meg med stemmeskifte= Endret 4. mai 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Og hvordan skal jeg vite det? isåfall er ikke sensur nødvendig. Ved å se på adressen bildet peker til. Det er ikke lastet opp på forumet, bare linket til. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Folk som tror de kan synge... BABY BABY BABY BABY OH! CAUSE I'M BURNING UP, BURNING UP FOR YOU BABY Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Irriterer meg kraftig at jeg våkna nå. -_- Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Irreterer meg over att jeg skal egentlig ha fremføring i morgen, men er ikke klar så må være syk/tannlege.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 At jeg ikke har fått brev fra militæret som alle andre .. om jeg må inn til sesjon 2 så dævver jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg