iSimen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva faen skal jeg gjøre i russetida nå? Snør som faen. Gidder ikke å dra på utesteder, dyr inngang, svindyrt med drikke og helt umulig å prate med andre. Sure vakter. Kjedelig musikk. Herregud, gi meg sol og grønt gress. Faens kuk. Selv om plassen suger balle så har backstage gratis inngang for tiden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Tusen takk for tipset! Liker egentlig plasser som suger! :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Snør? Hvor er du i fra? http://www2.nrk.no/teksttv/?channel=1&subpage=1&cd=0&page=303 Longyearbyen? Trenger ikke være minusgrader for å snø. No shit, men det passet så bra. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Når elektronikkskit sier at det er igjen ca 50-60 % med strøm på batteriet. Og to minutter seinere sier at batteriet må lades og går i sånn sparemodus. Gjelder spesielt mp3-spiller og mobil . Så irriterende. Relativt stor prosjektoppgave i ene faget er også er herk. Skjønner jo ikke skiten av hvaj eg gjør Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Mobilen min er sånn. Jeg kan snakke i telefonen, ta en rask titt på hvor mye strøm det er igjen, så blir det plutselig veldig travel, må forklare at batteriet går snart, ringer opp så fort jeg kan og legger på. Så spretter strømmåleren opp til 80% eller noe sånt. GR! Det er også syyykt irriterende å måtte nyse men ikke klare det. Kiler som faen i nesa hvert femte minutt og når jeg snakker med noen/gjør noe annet viktig, DA kommer det dømrade nyset. Endret 3. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Folk som bryr seg om hvordan andre går kledd. Folk som henger seg opp i hva andre gjør. Folk som dømmer andre. Ekle mennesker. Ekle kuker! Saftige slikkepinner med masse saft. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Denne videoen. Advarsel, sterk dyreplageri. Forbanna drittunger. edit: Jeg leste retningslinjene og kunne ikke finne noen regel mot å linke YouTube-video med sterkt innhold med advarsel. Endret 3. mai 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg forstår det ikke, og kan ikke sette ord på det. Men slike mennesker er det som gjør verden fucked up. Hva er det de mangler i hjernen sin? De mangler tydeligvis så mange egenskaper at de knapt kan kalles mennesker, de har vel så lite ressurser oppi der at de kan sammenlignes med kål. Kan ikke komme på en passelig straff for sånne mennesker. Ikke en straff som følge av bare den ene handlingen, men fordi de tydeligvis utgjør en stor fare for samfunnet generelt. De to der (og så jævlig mange andre) er så følelsesmessig avstumpet at de lett kan begå all slags drap og annet dritt. Det burde da være et faresignal. Eller så burde slike mennesker settes i en egen gruppe som bidrar til at andre får det bedre. Resten av livet i samfunnstjeneste. Fordi de rett og slett ikke kan fungere i andre sammenhenger. Så følelsesmessig avstumpet som de der to kan man da bare ikke bli. Jeg er siiiint, faeeaeaeen. 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Hvem er Jon Skogen og hvorfor har han dukket opp under forslag til hvem jeg skal legge til som venn på Facebook i 2 år? Ingen mutual friends, samme profilbilde som for to år siden og hele to venner. Endret 4. mai 2010 av Atald Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Med russen er det bare og slenge noe dritt om bilen, navnet på lua eller det som står på buksa så skal du se de retter nesa nedover... La russen være i fred. Mitt tips til russebilnavn (som jeg og mine venner forøvrig brukte på landstreff) "Kuk - Russ - Klan" Men du får helt ærlig være mann nok til å backe det opp, hvis du ikke er det så fortjener du dritten du får. ALLE vennene mine er på en fest nå, mens JEG er hjemme og passer lillebror. ATM: FML. HARD! Så hardt, syns nesten at du skal ta deg en pizza, tenke at du har det fint hjemme og glede deg til du flytter ut! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Skolen, IKKE lystig til å være her nå! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg forstår det ikke, og kan ikke sette ord på det. Men slike mennesker er det som gjør verden fucked up. Hva er det de mangler i hjernen sin? De mangler tydeligvis så mange egenskaper at de knapt kan kalles mennesker, de har vel så lite ressurser oppi der at de kan sammenlignes med kål. Kan ikke komme på en passelig straff for sånne mennesker. Ikke en straff som følge av bare den ene handlingen, men fordi de tydeligvis utgjør en stor fare for samfunnet generelt. De to der (og så jævlig mange andre) er så følelsesmessig avstumpet at de lett kan begå all slags drap og annet dritt. Det burde da være et faresignal. Eller så burde slike mennesker settes i en egen gruppe som bidrar til at andre får det bedre. Resten av livet i samfunnstjeneste. Fordi de rett og slett ikke kan fungere i andre sammenhenger. Så følelsesmessig avstumpet som de der to kan man da bare ikke bli. Jeg er siiiint, faeeaeaeen. Jeg skjønner det ikke heller. Jeg klarer virkelig ikke å fatte hvordan mennesker kan gjøre noe slikt mot uskyldige dyr. Jeg klarte ikke engang se hele videoen, de første sekundene var faen meg nok. Fy faen... er så jævlig sykt. Syke mennesker, det er det de er... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Drittunger som ringer på og ber om russekort. hmm, her må vi gå forbi en barnehage når vi skal ha gym Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Denne videoen. Advarsel, sterk dyreplageri. Forbanna drittunger. edit: Jeg leste retningslinjene og kunne ikke finne noen regel mot å linke YouTube-video med sterkt innhold med advarsel. Dette er folk som burde bli hengt etter kukhodet med rusten piggtråd. 1 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Folk som sægger med dressbukse. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 At jeg aldri skal få til Britisk aksent… Jeg ønsker jo bare å høres ut som David Attenborough Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Telletrådene i Lekeplassen. Å så artig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Denne videoen. Advarsel, sterk dyreplageri. Forbanna drittunger. edit: Jeg leste retningslinjene og kunne ikke finne noen regel mot å linke YouTube-video med sterkt innhold med advarsel. Dette er folk som burde bli hengt etter kukhodet med rusten piggtråd. Oh the irony. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Vel de fortjener ikke å leve, det er klart. De er jo ikke tilregnelig FOR FAEN. Drep drep drep drep drep drep drep drep drep. Endret 4. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg