Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg, er når pcen min klikker, og jeg kan ikke få hjelp til å fikse den, f. eks. satt på et grupperom nå, strømmen hadde gått der, også gikk bærbare tom for strøm, spurte noen i klassa som har samma type pc, om jeg kunne låne batteriet deres, så lenge laderen står i, gjør det jo ikke noe om vi tar ut batteriet, men neida, ingen jeg spurte, gadd å hjelpe meg, det går jo ikke ann å være litt hyggelig. :hrm:

Lenke til kommentar

Ja, det irriterer meg også at banker stenger en halvtime etter jeg er ferdig på jobb. Er det da kø, så kan jeg bare glemme å rekke det og må vente til torsdag når de har "langåpent". Har ikke sjekket hver eneste filial her i Stavanger, men regner med at de fleste stenger halv fire-fire.

De kunne heller åpnet senere på morgenen og stengt senere på dagen, men da blir det vel ramaskrik blant de bankansatte.

 

Når jeg tenker meg om, så er det nok med "langåpent" på torsdager for min egen del, men igjen så er det snakk om prinsipper, i og med vi er bankens kunder.

Lenke til kommentar

Er to typer i klassen min som alltid skriker om hjelp og whiner masse dritt om meg og to andre i klassen som har snitt på over 5. De whiner og de whiner om masse shit, som f.eks at de faktisk må gjøre lekser for å få gode karakterer, eller at de faktisk må sitte hele timen ut før de får gått og røyka den jævla hasjen sin.

 

Men det hjelper jo ikke å si noe imot dem, for vi som faktisk gidder å gjøre ting på skolen, vi må jo dele av vår kunnskap og gjøre leksene for dem, right? Snakker om å oppføre seg som plastposer, ass.

Lenke til kommentar

Folk som skriver/sier "jo" hele tiden. Vet jeg har sagt det før.

Når jeg glemmer om det heter "sagt" eller "sakt", og ingen ting ser rett ut.

Familieselskap for å "feire" min egen bursdag når jeg har sagt/sakt (ARGH!) at jeg ikke vil ha noen feiring. Det er til og med uker siden!

At broren min ikke bor hjemme lengre, så jeg faktisk kunne hatt det litt bedre enn dødskjipt i det allerede nevnte selskapet.

Også irriterende at jeg er så utrolig selvsentrert. :p

Lenke til kommentar
Jeg misliker sterkt herretoaletter. Der finner nemlig flesteparten det for godt å gi hele toalettsetet en skikkelig omgang med urin, og av og til etterlater de til og med ballhår på toalettsetet. Snart må man jo faen ta med seg støvler når man går på dass.

6167213[/snapback]

crybaby.gif

Lenke til kommentar

Tråder som dette: Skriv din favorit "........" her!

 

Jeg mener... det er jo bare "n00bs" som nettop har blitt medlem på forumet, som ikke harr lest noen regler eller noe her, og vil bare ha en "stor" tråd siden de har sett bl.a Babethreaden og Siste Ordet trådene...

 

Jeez, skal dere lage en stor tråd må dere skrive om noe folk bryr seg om/interesserer seg for!

Det betyr og ikke lage rene telletråder slik at dere kan få flest mulig svar før en moderator stenger tråden, det betyr og lage en tråd man faktisk kan snakke om!

Lenke til kommentar

10 ting som irriterer meg:

 

Det irriterer meg...

 

1. Når folk er et skritt foran meg på musikkfronten.

2. Når folk absolutt skal gjøre ting vanskelig når det er lettvinte metoder.

3. Sånn som jeg har det om dagene.

4. At mygg, knott, fluer, edderkopper, klegg og veps fins.

5. At jeg ikke klarer å gjøre noe riktig.

6. At jeg har lagt på meg.

7. At jeg ikke har hund.

8. At den eneste jeg har rundt meg om dagene er den eneste jeg ikke kan betro meg til.

9. At jeg ikke har nett på laptopen min.

10. Når folk er intolerante og utålmodige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...